Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 154 záznamů.  začátekpředchozí145 - 154  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti SAP
Vaculíková, Michaela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti SAP, významné softwarové společnosti, která působí na trzích B2B. Cílem této práce je využít teoretických znalostí k popsání a analýze marketingové strategie společnosti SAP a zároveň analyzovat efektivitu týmu databázového marketingu, který představuje jeden z klíčů k úspěšné marketingové strategii, a navrhnout možná řešení zjištěných nedostatků. Práce zahrnuje nejen teoretické informace o mezinárodní marketingové strategii, ale také reálnou marketingovou strategii společnosti SAP a její zhodnocení. Dále popisuje a analyzuje význam týmu databázového marketingu v regionu EMEA, přičemž uvádí návrhy ke zlepšení jeho fungování.
Úloha internetu jako média v komerčních komunikacích
Myšková, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce analyzuje vliv internetu na současný marketing v ČR. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Zaměřuje se zejména na on-line komunikace a popisuje oblast e-komerce. Jsou zde rovněž zmíněny výhody a nevýhody využití internetu jako interaktivního média. Tato část také zahrnuje popis českých internetových uživatelů a vztahu českých firem k on-line komunikacím. Praktickou část tvoří popis kanálů B2B a B2C, jejich výhody a současná situace v ČR. V této části jsou představeny dvě společnosti a jejich internetové strategie jsou podrobeny analýze. Zvláštní pozornost je věnována systémům elektronické výměny dat a provozu e-shopu. Praktická část rovněž přináší návrhy, jak zlepšit internetovou kampaň obou firem.
Public Relations v oblasti informačních technologií, PR B2B a B2C
Čerešňáková, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Čejková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá oblastí Public Relations, nejdříve obecně, následně je specializována na PR v oblasti informačních technologiích. Praktická část je věnována průzkumu úrovně a kvality PR v nejrůznějších společnostech působících na českém trhu spadajících do IT, jak ze segmentu B2B, tak B2C. V závěru je zhodnocena tato úroveň, kvalita, jednotlivé činnosti a rozdíl mezi IT společnostmi B2B a B2C, tak jako mezi společnostmi ryze českými a těmi se zahraničním kapitálem.
Důvody, postup a výsledky zavedení B2B portálu pro podporu obchodních procesů ve společnosti Škoda Aut a.s.
Siparau, Aliaksei ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Poláková, Ivana (oponent)
Bakalářská práce popisuje proces zavedení B2B systému podporujícího vyřízení žádosti obchodních partnerů Škoda Auto a.s. na vyplacení finančních bonusů v rámci prodeje velkoodběratelům, cílovým skupinám a taky v rámci jednotlivých marketingových akcí. Pozornost je především věnovaná důvodům, postupu a hodnocení úspěšnosti realizace projektu.
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Prudká, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pavlousková, Iva (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení komerčních komunikací. Poslední dvě kapitoly jsou pak věnovány praktickému příkladu komunikace IT společnosti Profinit, jejímu zhodnocení a doporučením.
Marketingová strategie firmy Van Leeuwen
Peca, Ondřej ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá popisem marketingové strategie společnosti Van Leeuwen Pipe and Tube, celosvětově působícího distributora na trhu ocelového potrubí a souvisejících komponent.
B2B Integrace
Čunek, David ; Novák, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Tématem této práce je B2B integrace, tedy integrace aplikací mezi obchodními partnery, v prostředí elektronického podnikání (e-business). Práce je rozdělena do tří částí, přičemž první dvě jsou spíše popisné a třetí je složena výhradně z vlastních závěrů, na základě dostupných materiálů. První část zmiňuje příčiny růstu významu elektronického podnikání, popisuje vztahy mezi partnery a především se zaměřuje na konkrétní typy B2B aplikací, jako jsou elektronická tržiště (e-Marketplaces), elektronické zásobování (e-Procurement) a řízení dodavatelských řetězců (SCM). V druhé části se diskutuje systémová integrace s ohledem na B2B vztahy. B2B integrace je součástí systémové integrace a jako taková vykazuje některé společné rysy. Systémová integrace je v této práci dělena na vnitropodnikovou (EAI) a integraci mezi obchodními partnery (B2B integraci), přičemž u B2B integrace je zdůrazněn princip společných cílů a nutnost strategického partnerství. Dále jsou zde popsány typy B2B integrace a middleware jako technologie, která tuto integraci umožňuje. Práce také zmiňuje B2B standardy jako problémový a nedořešený faktor B2B integrace. Třetí část se věnuje dopadům rozhodnutí o zavedení B2B integrace na podnik. K tomuto tématu není mnoho dostupných materiálů, čili se jedná o složení střípků z různých informačních zdrojů, přičemž se čerpá z popisné práce zpracované v první části. Práce zdůrazňuje, že rozhodnutí o zavedení B2B integrace je rozhodnutí strategické, proto se na něm musí aktivně podílet vrcholový management. Podnik si rozhodnutím o zavedení B2B integrace zajišťuje konkurenční výhodu, proto byla pro vyhodnocení dopadů na podnik použita SWOT analýza. Diskutují se ohrožení v globální ekonomice a příležitosti, které je možno realizovat prostřednictvím B2B integrace. Také se uvádí pozitivní dopady na silné stránky podniku a rizika, která z B2B integrace vyplývají.
Využití XML technologií v B2B aplikacích
Matěna, Roman ; Novák, Jan (vedoucí práce) ; Blinka, Tomáš (oponent)
Tato práce se snaží pokrýt využití XML technologií v elektronickém podnikání. Popisuje standardy jako cXML, xCBL, UBL a blíže se věnuje konceptu ebXML. Nabízí pohled na dosavadní, minulé a možné budoucí způsoby elektronické komunikace. Pojednává o možnostech XML technologií a moderních trendech komunikace autonomních systémů. Rozebírá přínosy XML technologií v B2B, jejich výhody a možnosti nahrazení starých technologií jako EDI. Zabývá se technologickou stránkou věci i krátce pohledem vývojáře. Stěžejní část je věnována standardům výměny dat a webovým službám, opomenuty nejsou ani pojmy jako XML-RPC, SOAP, WSDL a UDDI. Nechybí porovnání ebXML a webových služeb. Jednou z otázek, na kterou práce odpovídá, je možnost rozšíření nebo nasazení XML technologií v elektronickém zásobování nebo elektronických tržištích a proč stále jsou v těchto oblastech používány technologie EDI.
Mezinárodní marketingová strategie vybrané společnosti
Koňáková, Jaroslava ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce zpracovává marketingovou strategii pro vstup na trh Velké Británie pro společnost Stomi s.r.o. V první části práce jsou shrnuty relevantní teoretické koncepty a popsána metodika tvorby marketingové strategie v prostředí Business to Business. V praktické části práce je na základě této metodiky vypracována analýza trhu Velké Británie a navržena marketingová strategie.
E-logistika
Mendlová, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
zařazení e-logistiky do konceptu SCM terminologie e-logistiky e-business - B2B, B2C elektronická tržiště Výhody a nevýhody nákupu na Internetu elektronické obchodování v ČR - právní normy, obchodování z pohledu zákazníka možné formy spolupráce e-obchodů burza dopravních nákladů

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 154 záznamů.   začátekpředchozí145 - 154  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.