Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Univerzální LED zdroj pro testování vlastností světlovodů
Feilhauer, Jaromír ; Chmela, Ondřej (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem LED zdroje pro testování vlastností světlovodů automobilových světlometů. Zahrnuje zejména teorii DC-DC měničů, jejich rozdělení a základní charakteristiku jednotlivých typů zapojení. Praktická část je zaměřena na výběru potřebných čipů, jejich základní popis, charakteristiky a výpočty hodnot důležitých přidružených komponent. Dále se práce zaobírá obvodovým zapojením a návrhem desky plošných spojů, vývojem softwaru mikrokontroleru, komunikačního paketu a výsledky měření reálného vzorku.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.
Hlukoměr a detektor zvuků
Jedlička, Petr ; Novák, Marek (oponent) ; Povalač, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí hlukoměru, který vyjadřuje míru hluku pomocí hladiny akustického tlaku. Pro měření hluku je možné nastavit jeden ze dvou váhových filtrů typu A nebo C zohledňujících vlastnosti lidského sluchu, dále je možné přepínat mezi režimy Fast a Slow v závislosti na rychlosti změn měřené hladiny hluku. Zařízení dále umožňuje odesílání naměřených hodnot do počítače pomocí měřící aplikace. Zařízení je napájeno třemi tužkovými bateriemi nebo přes USB rozhraní z počítače. Hlukoměr je možné hlasově ovládat.
Mobilní hra typu obrana hradu
Rivola, Michal ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou hru pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v herním enginu Unity. Jedná se o hru, ve které hráč brání svůj hrad a vylepšuje ho, zkoumá různé typy jednotek, které následné také vylepšuje. Ve hře budou implementovány herní prvky, které jsou unikátní pro tento žánr. Dalším důležitým prvkem této práce je lokalizace do různých jazyků, aby si hráči mohli užít hru v jejich mateřském jazyce. V práci je popsán návrh této hry a také její implementaci. Dále je součástí práce způsob testování hry a následné zvěřejnění na Google play.
Funkční HIL testy univerzální elektronické řídicí jednotky
Štramberský, Jan ; Appel, Martin (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá funkčním HIL testováním univerzální elektronické řídicí jednotky. Řídicí jednotka je graficky programována v aplikaci, v níž je možné vytvářet stavové automaty s předprogramovanými funkcemi. V rámci práce byl vytvořen HIL test jednotky. Signály jsou vyměňovány mezi jednotkou a PC za pomocí vstupně/výstupní karty. Na PC běží skript HIL testu v programu Matlab. Tento test ověřuje firmware jednotky za pomocí kontroly očekávaného chování jednotlivých funkcí a podmínek přechodů.
Univerzální LED zdroj pro testování vlastností světlovodů
Feilhauer, Jaromír ; Chmela, Ondřej (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem LED zdroje pro testování vlastností světlovodů automobilových světlometů. Zahrnuje zejména teorii DC-DC měničů, jejich rozdělení a základní charakteristiku jednotlivých typů zapojení. Praktická část je zaměřena na výběru potřebných čipů, jejich základní popis, charakteristiky a výpočty hodnot důležitých přidružených komponent. Dále se práce zaobírá obvodovým zapojením a návrhem desky plošných spojů, vývojem softwaru mikrokontroleru, komunikačního paketu a výsledky měření reálného vzorku.
Nejistota měření rozměrů vozidel pomocí 2D lidaru
Želinský, David ; Richter, Miloslav (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vysvětlením pojmů chyba měření a nejistota měření. Také představuje pojem LiDAR, popisuje jeho konstrukci, jak pracuje, a k čemu se dá použít. Informace z teoretické části této práce jsou pak použity pro analýzu nejistot měření rozměrů vozidel pomocí 2D LiDARu. Jednotlivé nejistoty měření jsou vysvětleny a na vzorovém příkladu vypočítány. Dále je vytvořen program v LabVIEW, který z naměřených dat rozměry vozidla a nejistoty těchto rozměrů počítá. Na závěr jsou srovnány výsledky programu s reálnými rozměry. Práce je vypracována pro firmu Cross Zlín.
Návrh a implementace SW pro řízení robotické buňky
Mbontar, Patrik ; Pochylý, Aleš (oponent) ; Kubela, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práca pojednáva o návrhu softwaru pre ovládanie robotickej bunky, ktorá pozostáva z dvoch robotov KUKA a pásového dopravníku. Roboty budú vykonávať robotické operácie podobné operáciám v priemyselnej praxi. Na začiatku práce bude stav súčasného poznania a rozbor riešenej problematiky. Kľúčovou častou bude návrh softwaru pre riadenie robotickej bunky v prostredí TwinCAT od firmy Beckhoff. Roboty a dopravník budú riadene nadradeným PLC, ktoré bude povelované z navrhnutého softwaru pomocou HMI. Cieľom je úspešne implementovať navrhnutý software na riadenie robotickej bunky a monitorovanie pomocou unikátnej vizualizácie, ktorá bude navrhnutá presne pre danú robotickú bunku a jej prisluhujúcim manipulačným operáciám.
Porovnání vlastností senzorového a bezsenzorového řízení 3 fázového BLDC motoru
Drápal, Michal ; Šťastný, Jiří (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na porovnání senzorového a bezsenzorového řízení 3fázového BLDC motoru. Tato práce byla sestavena a konzultována s odborníky z firmy Honeywell, spol. s r. o. a NXP Semiconductors Czech republic, s. r. o. Rešeršní část popisuje princip fungování BLDC motoru a také jednotlivé způsoby řízení. V praktické části je testována senzorová a bezsenzorová aplikace poskytnutá firmou NXP. Vzhledem k poskytnutým aplikacím je k práci navíc přiložen i stavový automat pro bezsenzorové řízení na základě původní bezsenzorové aplikace od firmy NXP. Závěr obsahuje zhodnocení spolupráce s firmou NXP a zamyšlení se nad možnou budoucí spoluprací.
Vývoj a implementace softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotem
Ondryáš, Adam ; Bastl, Michal (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením softwarového prostředí pro komunikaci uživatele s robotickým systémem. V rámci práce byla v programu Matlab navrhnuta logická vrstva stavového automatu a do ní implementován hlasový syntetizátor. Součástí je také tvorba uživatelského prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí14 - 23další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.