Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 152 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Podéšť, Jaroslav ; Čermáková, Kristýna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je, na základě výsledků z provedených průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, vytvořit návrhy a doporučení, vedoucí k jejich větší spokojenosti. V teoretické části je především věnována pozornost samotným službám a dále pak spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a možným vztahům mezi nimi. Pro lepší analyzování spokojenosti těchto dvou skupin respondentů byl podniknut terénní výzkum a primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření. Výsledky těchto průzkumů jsou následně diskutovány. Věří se, že analýza spokojenosti zákazníků i zaměstnanců bude mít velký přínos pro společnost a pomůže k jejich lepšímu pochopení.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod ve vybrané organizaci
Myšková, Markéta ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zaměstnanecké výhody ve vybrané organizaci. V první části jsou shrnuty základní teoretické poznatky získané z odborné literatury. V druhé části je představena vybraná organizace, její historie a současný systém zaměstnaneckých výhod, který je dále zkoumán pomocí dotazníkového šetření. Cílem práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců se zaměstnaneckými výhodami a identifikovat silné a slabé stránky tohoto systému. V závěru práce jsou definovaná opatření, jejichž realizace by měla vézt ke zlepšení fungování zaměstnaneckých výhod ve vybrané organizaci.
Postavení personálního útvaru v mezinárodní společnosti
Švarcová, Karolína ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Houštecká, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá tématem postavení personálního útvaru v očích zaměstnanců mezinárodního podniku. Cílem bylo zjistit spokojenost pracovníků se službami personálního oddělení. V rámci praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi vedoucími zaměstnanci firem A a B o jejich intenzitě využívání personálních procesů a spokojenosti s nimi i s přístupem personalistů. V rámci vyhodnocení daného šetření vyplynulo, že respondenti z firmy A jsou méně spokojeni s personálními procesy než dotazovaní z firmy B, a to ve všech zkoumaných procesech (nábor, firemní vzdělávání, odměňování, interní komunikace a personální administrativa). V závěru práce tak byly především firmě A, ale i firmě B navrhnuta doporučení, jejichž cílem je napomoci personalistům obou firem zlepšit své postavení i reputaci celého HR oddělení v podniku.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Baraćová, Kristina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vlková, Jarmila (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Cílem mé práce je provést analýzu spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti, zjistit potenciální zdroje nespokojenosti a vypracovat návrh doporučení, která pomohou ke zvýšila pracovní spokojenost zaměstnanců dané firmy. V teoretické části vymezuji pojem pracovní spokojenost a faktory které na ni mají vliv. V další části popisuji metodický postup práce, metody získávání dat a postup jejich zpracování. V praktické části následuje charakteristika dané společnosti, analýza výsledků šetření doplněna doporučením pro danou firmu.
Analýza zaměstnaneckých benefitů
Fuková, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Hlavním cílem této práce je představit systém zaměstnaneckých benefitů v konkrétní společnosti a na základě dotazníkového šetření posoudit spokojenost zaměstnanců s tímto systémem. Teoretická část bakalářské práce definuje pojem zaměstnanecké benefity, jejich význam, cíle, členění a způsoby poskytování. Dále se zabývá aktuálními trendy v oblasti benefitů a outsourcingem. Praktická část charakterizuje společnost Toyota Peugeot Citroën Automobile,s.r.o. a její systém zaměstnaneckých benefitů. Součástí praktické části je také vlastní průzkum zaměstnanecké spokojenosti s aktuálně nabízenými benefity. V závěru práce jsou výsledky tohoto průzkumu zhodnoceny a doplněny o případné návrhy na změny.
Analýza motivačního programu ve společnosti AdFinance, s.r.o.
Rýznarová, Pavla ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Suchý, Tomáš (oponent)
Každý účastník trhu, ať už jednotlivec podnikatel či firma, hledá a snaží se vytvářet těžko napodobitelné konkurenční výhody proto, aby se odlišil od ostatních a uspěl. Doba postoupila a je stále těžší být dlouhodobě unikátní v dnešním globalizovaném světě. Určitou výhodou tedy je, že každý člověk je jedinečný, a tak má každý zaměstnavatel v ruce eso v podobě svých zaměstnanců, se kterým je zapotřebí "jen" správně naložit. Díky tomu se podíváme na ústřední komponent úspěchu podniků -- motivaci. Motivace zaměstnanců je klíčová již při samotném výběru uchazečů o místo, nadále při snaze udržovat maximální výkon zaměstnanců, zvyšování jejich produktivity, zajištění jejich loajality a spokojenosti, aby neodešli ke konkurenci, a tak je zapotřebí disponovat řádně propracovaným a vhodně nastaveným motivační programem.
Nové metody v oblasti managementu lidských zdrojů
Ibragimova, Yuliya ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem mezi spokojeností zaměstnanců a použiváním nových metod HR managementu, především pak coachingu a talent managementu. V teoretické části práce je také diskutován vztah mezi spokojeností zaměstanců a výkonností firem, neboť je průkazné, že právě spokojenost zaměstnanců má výrazný dopad na hospodaření firem. Cílem práce je odvození vztahu mezi použítím nových metod HR managementu (coaching a talent managemement) a spokojeností zaměstnanců. Práce se skládá ze čtyř kapitol. První dvě kapitoly "Measurement Systems in an Organization" a "Methods in HR Management" jsou teoretickou částí, která je nutným metodologickým minimem pro splnění hlavního výzkumného cíle. Třetí kapitola se věnuje samotnému výzkumu. Zaměstnanci pěti společností v Rusku (mezi společnosti jsou zařázené jak ty, co používají coaching nebo talent management v oblasti HR, tak i ty, co nepoužívají ani jednu z těchto dvou metod) jsou testováni z hlediska spokojenosti. V poslední kapitole jsou porovnávány výsledky výzkumu s teoritickými předpoklady. Práce rovněž poskytuje konkrétní doporučení jednotlivým firmám.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Fuhrmannová, Petra ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity" je popsat oblast motivace zaměstnanců, vliv zaměstnaneckých benefitů na spokojenost zaměstnanců a ovlivnění jejich motivace pro pracovní výkon. Teoretická část práce se zabývá obecnými pojmy motivace, teorií z oblasti motivace, druhy zaměstnaneckých benefitů, jejich vlivu na motivaci zaměstnanců. Na teoretickou část práce navazuje praktická část zabývající se uplatněním teorie v praxi. Pomocí empirického šetření je zkoumáno, co zaměstnance motivuje, jaký přikládají význam benefitům, jejich spokojenost s nastavením zpětné vazby. Pro účely empirického šetření byli osloveni zaměstnanci společnosti Elanor s.r.o. Výsledky šetření jsou zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základě je vytvořeno doporučení.
Zaměstnanecká politika ve vybraném podniku
KOVÁŘOVÁ, Hedvika
Hlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit aktuální úroveň spokojenosti zaměstnanců podniku, důvody, které k těmto výsledkům vedou a navržení způsobů co může a hlavně co by měl dělat manažer a management podniku pro zlepšení současného stavu. Teoretická část je zaměřena na nejdůležitější témata související se spokojeností charakteristika, její vliv na pracovní chování, faktory, které ji ovlivňují, důležitost a metody jejího zkoumání. Praktická část je pak zaměřena na zkoumání pracovní spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku. Zjišťování probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Na základě tohoto šetření byl sestaven přehled zkoumaných oblastí spokojenosti a analyzována problémová místa spokojenosti zaměstnanců. K těmto výsledkům byly následně navrženy způsoby, jak by se mohla současná spokojenost zaměstnanců co nejefektivněji zvýšit a zajistit.
Řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci
STAŇKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci a navržení změn směřujících ke zlepšení činností v oblasti řízení lidských zdrojů. V teoretické části byly shrnuty základní informace týkající se řízení lidských zdrojů, personálního útvaru a role personalisty v organizaci. Významná pozornost byla věnována jednotlivým personálním činnostem. V praktické části byla představena společnost Danone a.s. a provedena analýza systému řízení lidských zdrojů. Následně bylo realizováno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit názory zaměstnanců na nastavený systém a jeho fungování ve společnosti. Na základě zjištěný skutečností byly navrženy změny, které by mohly přispět nejen ke zlepšení systému řízení lidských zdrojů, ale i k vytvoření lépe fungující společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 152 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.