Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systémy automobilní diagnostiky
Bůžek, Václav ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce přináší přehled o současném stavu automobilní diagnostiky. Zaměřuje se na principy vnitřní i vnější diagnostiky a objasňuje čtenáři používané normy. Dále přibližuje základní používané palubní diagnostické systémy, včetně principů diagnostiky jejich součástí. Na prakticky provedeném měření, pomocí diagnostického softwaru SuperVag, práce ukazuje praktické možnosti a funkce dnešních diagnostických systémů.
Návrh řídicí jednotky pro autonomní mobilní robot
Mašek, Petr ; Marada, Tomáš (oponent) ; Věchet, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací řídící jednotky, pomocí které lze řídit autonomní mobilní robot. Také se zabývá možnostmi řízení konstrukčně podobných robotů. Výsledkem práce je realizovaná řídící jednotka, která bude komunikovat s počítačem vzdáleně pomocí technologie Bluetooth, regulovat pomocí motorů polohu robotu a díky senzorům předcházet kolizím. Jednotka bude složena z běžně dostupných součástí.
Elektronické řídicí jednotky pro závodní motory
Daniel, Petr ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá elektronickým řízením závodních motorů. Toto elektronické řízení vykonává programovatelná řídicí jednotka, která je mozkem veškerých elektronických operací v motoru. Nejprve je popsán princip elektronického řízení. Dále jsou uvedeny programovatelné řídicí jednotky a jejich vlastnosti a specifikace. U jednotky proPDM je uvedeno i potřebné vybavení pro správnou funkci řídicí jednotky. Každý z výrobců používá svůj vlastní software.
Systémy aktivních podvozků
Pilčík, Adam ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato práce vypracovává základní přehled a historický vývoj aktivních podvozků. Soustředí se na moderní koncepce a snaží se zhodnotit pozitiva a negativa jednotlivých řešení.
Vývoj vozů Formule 1
Studeník, Juraj ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem vývoje, výzkumu, výroby a zkoušení komponentů pro vozy formule 1. Na základě těchto zlepšení dochází k posunu ve vývoji technologií, které podporují větší bezpečnost pro jezdce a neustále zvyšují hranice rychlosti. Tím dochází k větší vyrovnanosti jezdeckého pole a zajímavosti závodů.
Návrh a implementace řídicího software mobilního robotu
Ostřížek, František
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh a realizace řídicí jednotky autonomního kolového robotu. Navržený ovládací software se skládá z několika vrstev a různých modulů, které se zabývají problémem lokalizace ve známém mapě prostředí a plánování cesty. Problém lokalizace je řešen pomocí matematického modelu pohybu robotu a snímače GPS. Problém detekce cesty je řešen za použití obrazové analýzy. Navržené řešení je schopno zajistit autonomní pohyb robotu podle cesty vybraných městských parků.
Dekódování řídicích jednotek ve vztahu k řešení účelových pojistných událostí
Baumgartner, Robert
Diplomová práce specifikuje účelové jednání z pohledů právních předpisů a analyzuje systém řešení škodných událostí na motorových vozidlech. Zabývá se problematikou se zaměřením se na systém řídicích jednotek motorových vozidel v příslušných souvislostech s procesy diagnostiky motorových vozidel. Na základě zjištěných informací navrhuje opatření ke zlepšení současného stavu detekce účelových jednání pojistitelů a formuluje zobecnitelné praktiky s uplatnitelnými závěry.
Analýza strojního zařízení jako prvku nehodového systému v oblasti provozu silničních motorových vozidel.
SLUKA, Jiří
Tématem této diplomové práce je {\clq}qAnalýza strojního zařízení jako prvku nehodového systému v oblasti provozu silničních motorových vozidel``. Pojednává o problémech v dopravě a příčinách úmrtí a zranění při dopravních nehodách a navrhuje možné řešení jejich snížení. Řešení je založeno na skutečnosti, že většina dopravních nehod je zaviněna samotnými řidiči, kteří se nedostatečně věnují řízení vozidla nebo je jejich chování za volantem z hlediska bezpečnosti provozu nevyhovující. Navrhované řešení má za úkol v reálném čase monitorovat dopravu a ve spolupráci se speciálně navrženým programem umístěným v řídící jednotce vozidla varovat řidiče o nebezpečných situacích v jeho blízkosti. Systém je také schopen dynamicky řídit dopravu tak, aby bylo zabráněno tvorbě dopravní zácpy, nehodám na přechodech pro chodce, atd. Autor odhaduje, že zavedením tohoto systému do praxe by se značným způsobem snížil počet tragických dopravních nehod, vážných zranění a objem hmotných škod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.