Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,373 záznamů.  začátekpředchozí1323 - 1332dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produkt cestovního ruchu v informačním centru Strakonice
BRŮŽKOVÁ, Edita
Práce se zabývá analýzou turistických cílů ve Strakonicích a analýzou vybraných služeb cestovního ruchu. Na základě marketingového výzkumu v Městském informačním centru Strakonice byl navržen nový produkt pro vybraný segment turistů.
Doprava a dopravní výchova jako odraz dopravní gramotnosti (Dačicko, Jihlavsko, Jindřichohradecko)
MARKOVÁ, Pavlína
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu dopravy a dopravních služeb jako nedílné součásti cestovního ruchu ve zvolených regionech, konkrétně se jedná o Dačicko, Jihlavsko a Jindřichohradecko. Na základě terénního šetření v těchto regionech, které bude provedeno na segmentu vysokoškolských studentů, budou nastíněny možnosti zlepšení dopravní výchovy a dopravního systému ve sledované oblasti.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru České Budějovice
KRÁLOVÁ, Miroslava
Tématem bakalářské práce je Produkt cestovního ruchu turistickém informačním centru, zvolena byla destinace Českobudějovicko. Oblast byla vybrána proto, že právě České Budějovice a jejich okolí hrají důležitou roli v cestovním ruchu Jihočeského kraje, protože nabízí návštěvníkům nepřeberné množství kulturních a přírodních atraktivit. Destinace je dobře přístupná ze severu republiky a zároveň také od našich jižních sousedů {--} Rakušanů. Čeští, ale i zahraniční návštěvníci zde naleznou malebnou krajinu, která, narozdíl od jiných, není poničena těžkým průmyslem. Setkají se zde s rozmanitými druhy rostlin a živočichů a v neposlední řadě také s osobitým folklorem s tradicemi, které místní obyvatelé po staletí dodržují. Region nabízí množství značených cyklistických a turistických stezek, což uvítají hlavně lidé preferující aktivní a zdravější styl života. Je zde nepřeberně mnoho možností provozování vodních sportů, ať už na řekách nebo rybnících. Oblíben je samozřejmě také rybolov. Cílem bakalářské práce je vystihnout významné přírodní (morfologické, klimatické, hydrologické, biologické) a společenské atraktivity na Českobudějovicku. Posoudit jejich význam pro rozvoj cestovního ruchu. Dalším cílem je provést hodnocení služeb v oblasti cestovního ruchu v Českých Budějovicích a okolí. Jde o ubytování, stravování a dopravní dostupnost. Provést výzkum nabídky produktů a služeb turistického informačního centra v Českých Budějovicích. Dále provést marketingový výzkum návštěvníků, kteří přijíždějí do Českých Budějovic. Zanalyzovat hlavní důvody jejich návštěvy, způsob dopravy, délku pobytu a poptávku po novém produktu. Na základě informací zjištěných ve výzkumu navrhnout vytvoření nového produktu pro vybraný segment turistů.
Kulturní dědictví v rozvoji cestovního ruchu vybrané oblasti horního toku Vltavy
ŘEHOŘOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se týká dědictví, heritage tourism, kulturního dědictví. Návštěva historických a kulturních míst je dnes jednou z nejpopulárnějších turistických aktivit. Práce se zabývá zhodnocením současného satvu a možností rozvoje culturního dědictví v oblasti horního toku Vltavy. Pro toto zhodnocení byly zjištěny informace o předpokladech kulturního dědictví, potenciálu oblasti, motivech pro návštěvu oblasti a image historických památek. Byl použit marketingový výzkum s dotazováním tváří v tvář u 1584 respondentů. Výsledky marketingového výzkumu ukazují jaké důvody mají respondenti k dovoleným v České republice a ukazují, že existují rozdíly v image různých atraktivit. To vše vypovídá o povědomí respondentů o oblasti.
Proces rebrandingu a inovace obalu
Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kriystýna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.
Vnímání značky Danone
Šmejkalová, Radka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Tůmová, Miluše (oponent)
Cílem mé práce bylo zjistit, jak konzumenti mléčných výrobků vnímají značku Danone. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a části praktické. Teorie vysvětluje základní pojmy a v praktické části jsou vyhodnoceny výsledky mého šetření.
Péče o zákazníky v retailingové firmě
Sibřinová, Andrea ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje strategii péče o zákazníky společnosti IKEA. V první části jsem se zabývala obecně zákazníkem, jeho definicí, významem, segmentací a také chováním, zaměřila jsem se i na teorii péče o zákazníky. V druhé analytické části jsem popsala a zhodnotila přístup společnosti IKEA k péči o zákazníky a pomocí dotazníku jsem zjišťovala, do jaké míry zákazníci znají služby nabízené společností IKEA, jak je využívají a hodnotí. Získané informace jsem zpracovala a zaznamenala pomocí grafů a tabulek. Na závěr práce jsem uvedla moje doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Suchanová, Iveta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.
Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Maříková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.
Strategická analýza podniku
Lískovcová, Jaroslava ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou analýzou externího a interního prostředí u společnosti Retre, s. r. o., která působí na českém trhu v oboru "prádelenství". Hlavním předmětem podnikání je praní, žehlení, mandlování prádla a dále sběr textilů, oděvů pro chemické čistění. V teoretické části diplomové práce jsou popsány základní pojmy, které jsou nezbytné pro pochopení dalších souvislostí. Jsou zde vymezeny pojmy jako je: strategický management, strategie, strategické myšlení, atd. Samostatnou kapitolu tvoří popis procesu marketingového výzkumu, sběru potřebných informací (tj. marketingový informační systém) a popis jednotlivých analýz externího a interního prostředí. V praktické části jsou jednotlivé analýzy realizovány u společnosti Retre, s. r. o.- prádelna a chemická čistírna. Na základě získaných informací je zhodnocena současná situace a pozice na konkurenčním trhu, dále navržena vhodná doporučení a opatření pro tuto společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,373 záznamů.   začátekpředchozí1323 - 1332dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.