Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,332 záznamů.  začátekpředchozí1313 - 1322další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomika sportovního klubu Jeseniova
Králík, Jiří ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce hodnotí fungování SK Jeseniova, který působí v atletickém prostředí. V práci je popsána struktura klubu, historie,sportovní zaměření, cíle klubu a jeho propagace. V prácí nechybí SWOT analýza a finanční analýza, které posuzují fungování klubu po stránce ekonomické. Na konci práce jsou nastíněné návrhy na zlepšení chodu klubu a možné inovace.
Ekonomika sportovních akcí handicapovaných sportovců
Šimáková, Barbora ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Varyšová, Barbora (oponent)
Práce se zabývá problematikou organizace sportovní akce handicapovaných sportovců -- tenistů na vozíku. Postupně rozebírá charakteristiku tenisu na vozíku, způsoby financování turnaje, celkové organizační zajištění akce, způsoby propagace a možnosti reklamy pro sponzory, harmonogram turnaje.
Ekonomika sportovního klubu AC Sparta Praha
Trukhan, Eduard ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Student si vybere konkrétní český či zahraniční sportovní klub, který hraje v hokeji a fotbale nejméně krajskou soutěž (v ostatních sportech celostátní soutěž). Klub představí a popíše organizační strukturu. Provede analýzu příjmů a nákladů za pět let a další ekonomické ukazatele. Srovná tyto hodnoty s ligovým průměrem či jinými kluby v soutěži. Následně podle nejnověší literatury navrhne inovační opatření.
Marketingové aktivity ve sportu
Janoušková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Průšová, Martina (oponent)
Bakalářská práce představuje marketingové nástroje, které se využívají ve sportu. V teoretické části je představen marketing, marketingový mix a dále je aplikován teoreticky do sportovního odvětví. V praktické části je aplikován marketingový mix na český fotbalový klub Bohemians 1905, a.s. Je popsán celý marketingový mix této sportovní organizace. Marketingový mix je následně zhodnocen a jsou dána doporučení. Je popsán nabídkový list klubu, jehož prostřednictvím se klub prezentuje před potencionálními partnery. Také se zaměřuje práce na prodej reklamy, a na to jak souvisí úspěšnost klubu s růstem zisku za prodej reklamy.
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Kiss, Petr ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Lomská, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza účinnosti sportovního sponzoringu jako jednoho z marketingových nástrojů komunikačního mixu firmy DEKTRADE, a. s., která je hlavním sponzorem cyklistického týmu. K lepšímu objasnění pojmu a funkcí sponzoringu sportu práce nejprve nahlíží na sport jako marketingové odvětví, definuje sponzoring z ekonomického a právního hlediska, mapuje jeho vývoj, představuje možnosti využití v oblasti sportu, určuje jeho roli v komunikačním mixu firmy a představuje možnosti měření efektivnosti investic vložených do sponzoringu sportu. V práci jsou realizovány metody hodnocení účinnosti sponzoringu, konkrétně výzkum odezvy sponzoringu, známost značky a monitoring médií. Závěr práce přináší doporučení pro zlepšení stávající situace.
Sponzoring jako komerční komunikace
Mühlhans, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Vyplním zítra po státní závěrečné zkoušce, bohužel mi nepřesunuli termín a mám na učení celkem 2 dny včetně dneška. Moc děkuji za pochopení
Financování sportu z veřejných prostředků
Vančura, Jakub ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Nový, Jan (oponent)
Práce analyzuje současný stav všech druhů podpory sportu z veřejných zdrojů a přináší ucelený pohled na tuto problematiku. Rozděluje sport na několik základních typů, které pak přirazuje do teorie veřejných financí. Na základě této teorie pak analyzuje současnou podporu v ČR na státní a samosprávné úrovni.Zároveň se práce snaží odpovědět i na otázku, zda-li je vůbec sport, či některá z jeho částí, cílovým prostorem veřejné podpory.
Marketing ve sportu
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent)
Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.
Problematika legalizace horské cyklistiky v ČR
Babec, Martin ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Kráčalík, Ondřej (oponent)
organizace zabývající se legalizací horské cyklistiky dotčené instituce etika pohybu v přírodě možnost pořádání sportovních akcí pro širokou veřejnost
Marketing HC Sparta Praha
Krňávek, Tomáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,332 záznamů.   začátekpředchozí1313 - 1322další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.