Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Integrovaný rámový most
Dobeš, Marek ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení jednopolové šikmé integrované rámové mostní konstrukce přes koleje. Byly vypracovány tři předběžné návrh a následně vybrána nejvhodnější varianta pro podrobnější zpracování. Vypracována byla ocelobetonová spřažená deska s ocelovými nosníky o rozpětí 28.39 metrů. Model byl vypracován pomocí programu MIDAS/Civil a posouzení dle mezních stavů bylo provedeno pomocí program MS Excel. Postup a dimenzace výpočtu je provedena dle platných norem a předpisů.
Skladovací hala s administrativní částí
Žáček, Libor ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce skladovací haly s administrativní částí. Navržený objekt se nachází v Uherském Hradišti. Půdorysný rozměr objektu je 24 x 40 m a výšky 9,0 m. Hlavní nosná konstrukce je navržena jako dvoukloubový rám z válcovaných profilů IPE. Vaznice a paždíky jsou navrženy z tenkostěnných profilů. Stropní konstrukce v administrativní části je navržena jako spřažená betonová deska v trapézovém plechu.
Most přes řeku Senici
Urbánek, Filip ; Velešík, Marek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu přes řeku Senici. Na začátku práce jsou navrženy 3 varianty přemostění, ze kterých je k podrobnému posouzení vybrána varianta mostu z předpjatých prefabrikovaných nosníků spřažených s betonovou deskou. Ve výpočtu je zohledněn vliv postupné výstavby. V rámci práce je zpracován podrobný statický výpočet a dílčí části jsou posouzeny na mezní stav použitelnosti a únosnosti dle Eurokódu. Dále je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace.
Patrové garáže
Balhar, Martin ; Balázs, Ivan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce vícepodlažních garáží. Jedná se o pětipodlažní ocelovou konstrukci obdélníkového půdorysu. Konstrukce je vytvořena pro město Olomouc. Statický výpočet je řešen kombinací ručního výpočtu a výpočtu pomocí programu Scia engineer 18. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny hlavní nosné konstrukční prvky jako: vazník, vaznice, ztužidla, sloupy, spřažený nosník, spoje, patka a kotvení. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Silniční most
Mezera, David ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vyřešení přeložky drážního koridoru a cyklostezku. Jedná se o most o 5 polích. Byly navrženy 2 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci této diplomové práce. Vybrána byla varianta č. 1 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statický model byl vytvořen v softwaru Scia engineer 18.1. a posudky zpracovány ručně podle eurokódu. Účinky větru, sněhu a brzdné síly byly zanedbány.
Administrativní centrum
Rádlová, Markéta ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce administrativní budovy. Budova se nachází ve městě Svitavy. Konstrukce je řešena jako několikapatrový objekt s půdorysem tvaru písmene L. Ve vyšších patrech má budova pouze tvar obdélníkový. Vnější půdorysné rozměry objektu jsou 55,2 m × 72 m. Objekt je terasovitý, členěný do tří výškových úrovní. V první výškové úrovni dosahuje budova 5 pater, ve druhé 7 pater a v nejvyšší 9 pater. Jako hlavní materiál bude na konstrukci použita ocel S235.
Ocelová konstrukce heliportu
Klimeš, Pavel ; Barnat, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a statickým posouzením nosné ocelové konstrukce heliportu s výškou 20 m, která je situována v lokalitě Praha 1 v nemocničním areálu Na Františku. Součástí práce je rovněž technická zpráva a výkresová dokumentace. Práce obsahuje stanovení zatížení heliportu, a jejich implementaci do výpočtového modelu vytvořeného v programu SCIA Engineer 2015.3. Pomocí ručního výpočtu bylo následně provedeno posouzení namáhání vybraných prutů, spojů a kotvení.
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
Rekonstrukce předpjatého železničního mostu
Macková, Lucie ; Šedivý, Jan (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zesílení hlavní nosné konstrukce železničního mostu ,,Gagarin‘‘ v km 5,872 na trase Český Těšín – Ostrava Kunčice. Zesílení je řešeno kombinací spřažení s železobetonovým korytem nového kolejového lože a dodatečným předpětím nesoudržnými kabely. Jsou navrženy 3 varianty rekonstrukce, pro které je proveden návrh a posouzení nosné konstrukce dle platných norem. Na základě výpočtů je provedeno zhodnocení jednotlivých variant. Pro nejvhodnější řešení jsou provedeny doplňkové výpočty a výkresová dokumentace.
Rekonstrukce stávajícího mostu
Biller, Martin ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením a rozšířením trámového mostu (spojitý most o třech polích) přes řeku Jihlavu v Ivančicích a jeho zesílením na zatěžovací třídu A. To je provedeno pomocí dodatečného předpětí vnějšími kabely a spřažené monolitické desky. Zesílení je ověřeno výpočtem zatížitelnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.