Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikační strategie
Viktorin, Ondřej ; Halouzková, Dana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V návrhu komunikační strategie pro firmu OK Plast se v práci zabývám problémem týkající se firemní identity, jež zahrnuje všechny identifikační znaky, které pomáhají rozpoznávat určitý subjekt a odlišovat ho od jiných. Firemní identita se v rámci komunikačního mixu řadí do public relations. Základem firemní identity je filozofie a historie firmy. Jedná se o určitou „hlavní strategii podniku.“
Vizuální styl ZŠ a MŠ Brno
Kapounková, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o vizuálním stylu Základní školy a Mateřské školy Brno, Blažkova 9, příspěvkové organizace s hlavním důrazem na její logo. Předmětem práce je dále zkoumání podoby firemní identity, firemní kultury, image a firemního designu z hlediska grafické teorie a srovnání firemních značek základních škol stejné i odlišné lokalizace napříč republikou. K vypracování byl proveden monitoring různých základních škol a jejich firemních značek i s jejich aplikacemi. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněná základní škola měla začít využívat pro prezentační účely od školního roku 2016/2017.
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Struhárová, Xénia
Struhárová, X. Jednotný vizuální styl pro Termalní koupele Malé Bielice. Bakalařská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem této bakalářské práce je tvorba jednotného vizuálního stylu pro Termální koupele Malé Bielice. Práce se zaobírá pojmy corporate identity (CI) a jejími klíčovými složkami s hlavním zaměřením na corporate design (CD), také popisuje vnímání CI zákazníky a okrajově je nastíněn potřebný základ z marketingu cestovního ruchu a koupelníctví. Praktická část hodnotí aktuální vizuální prezentaci koupelí a jejich nejbližší konkurence. Následně autor popisuje tvorbu nového jednotného stylu a jeho použití na základních tiskovinách a propagačních materiálech, a k závěru podává kritické zhodnocení zavedení CD v praxi. Na vytvoření grafických návrhů byl použit program Adobe Illustrator CS6 a Photoshop CS6.
Jednotný vizuálny štýl pre firmu Dovimex s.r.o.
Ciho, Matej
Tato bakalářská práce se věnuje firemní identitě a jejím jednotlivým prvkům. V praktické části se autor věnuje firemnímu designu společnosti Dovimex s.r.o. Po analýze současného stavu corporate designu jsou v práci formulovány zásady tvorby jednotného vizuálního stylu. V další části autor popisuje návrh nového logotypu společnosti, jehož funkčnost je ověřena na 3D modely budovy.
Kvalitním grafickým vyjádřením ke konkurenční výhodě
Pršala, Ondřej ; Horný, Stanislav (vedoucí práce)
Detailní pohled na problematiku vizuální komunikace firem. Tato značně rozsáhlá oblast v sobě zahrnuje nejen návrh logotypu a vytvoření manuálu grafických standardů, ale i oblast reklamy a propagace. Veškerá vizuální komunikace je podřízena firemnímu stylu. Grafická podoba firemního stylu je ukotvena v manuálu grafických standardů prostřednictvím pravidel pro aplikaci grafických prvků. Soustavná vizuální prezentace pomocí kvalitně zpracovaného a jednotně uplatňovaného firemního stylu pomáhá budovat firemní image. Reklamní strategie by měla stejně jako firemní styl obsahovat jednotnou filozofii a to zvláště z dlouhodobého hlediska. Toto však klade značné nároky na tvůrce reklamy ? nápad a zpracování. Reklamu je nutné tvořit s citem a v souladu s několika hledisky (psychologické, estetické, etické, kreativita, originalita, umělecká úroveň ztvárnění, imaginace). Velmi slibným prostředkem firemní komunikace je firemní web - zaměření na grafiku.
Význam a vznik loga
Markvart, Jiří ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Bedřichová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována logu coby důležitému prvku v prezentaci společnosti, organizace, produktu, ale v některých případech i společenských a kulturních akcí, osob a dalších. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje samotný význam loga a popisuje jeho roli při vizuální prezentaci. Jsou rozebírány odlišnosti log podle jejich určení a provedení. Pozornost je věnována jak logům v komerčním segmentu, tak logům obcí a státních institucí, kde došlo za poslední roky v oblasti vizuální prezentace ke značnému posunu. Praktická část se věnuje samotnému vzniku loga a popisuje metodologii od zadání klienta až po případné vydání grafického manuálu. Jsou popsány všechny významné kroky při tvorbě loga a diskutovány různé možnosti a odchylky, které mohou v průběhu tohoto procesu nastat. Přínosem této práce je vytvoření srozumitelného přehledu o významu loga coby hlavního prvku vizuální identity v jeho návaznosti na prezentaci společnosti nebo organizace s navazujícím průvodcem celým procesem vzniku loga. Obě části dohromady by měly čtenáři poskytnout dostatečný základ pro pochopení této problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.