Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí129 - 132  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace v cestovním ruchu
Kashkina, Katsiaryna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Filip, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce (studia a výzkumu) je firma "1000 turov" a její činnost z hlediska formování politiky prodeje na trhu turistických služeb. Cílem je nalezení způsobů zajištění a zvýšení prodeje produktů firmy v oblasti turistického ruchu, a to především na základě analýzy v rámci možností marketingové komunikace.
Analýza prodeje hudby prostřednictvím Internetu
Štencel, David ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Struska, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je vytvořit ucelený pohled na aktuální vývoj na trhu s hudbou, prozkoumat postavení digitální distribuce vůči distribuci v kamenných obchodech a analyzovat současné trendy v distribuci digitální hudby. Zároveň by tato práce mohla být pro čtenáře zajímavá z toho důvodu, že v češtině momentálně neexistuje aktuální publikace, která by se tímto tématem takto komplexně zabývala. Cílem první kapitoly je stručně zmapovat distribucí nehmotného zboží a služeb přes Internet. Cílem druhé kapitoly je analyzovat distribuci digitální hudby, srovnat její úspěšnost s distribucí v klasických kamenných prodejnách a prozkoumat současné trendy a možný budoucí vývoj. Cílem závěrečné kapitoly je prozkoumat služby nejvýznamnějších distributorů digitální hudby na světovém i českém trhu a poukázat také na nedostatky a možnosti pro zlepšení služeb zákazníkům.
Body image v reklamě
Pořízová, Dana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím současného trendu -- "vysněného" body image v reklamě pro podporu prodeje. Dále se snaží prokázat, zda a jak významně body image v reklamě diktuje standardy, touhy a chování v dnešní společnosti. Tato bakalářská práce ověřuje, zda si lidé uvědomují, jak body image používaný médii k propagaci je uměle vytvořený a snaží se zjistit, zda se i přesto lidé nechají tímto body image ovlivnit.
SALES TAX V USA - Komparativní analýza se systémem nepřímých daní v Evropské Unii
Haasová, Monika ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; vyžadován, Není (oponent)
odlišnosti v oblasti nepřímých daní ve dvou politicky podobných systémech, jejich důvody

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí129 - 132  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.