Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
OBCHOD - NÁRODNÍ LOTERIE USA JAKO ALTERNATIVA ZDANĚNÍ
Bacíková, Radka ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato práce podává stručný přehled o národních loteriích ve Spojených státech. Popisuje jejich historický vývoj, jednotlivé druhy her, ukazuje, jak loterie fungují ve vztahu k vládám státu, jaké modely státního řízení se dnes používají. Podrobněji přibližuje vybrané národní loterie. Porovnává výplatní poměry a co vlády z loterií financují v jednotlivých státech. Pro komplexní pohled ukazuje, jakým procentem se podílejí příjmy z loterie na celkových příjmech státního rozpočtu. Zabývá se i demografií hráčů, analyzuje síť prodejců a dodavatelů a dále nastiňuje související a často diskutovaná témata, jimiž jsou tlak na zvyšování veřejných příjmů, agresivní marketing, návykovost hazardu, problematika nezletilých hráčů a regresivity. Poskytuje čtenáři stručný informativní základ, pro pochopení tématu národních loterií.
Signální hry a jejich aplikace
Uhlířová, Jarmila ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Zouhar, Jan (oponent)
Signální hry spadají do skupiny her s nedokonalou informací. Hry s nedokonalou informací se vyznačují tím, že hráč nezná všechny tahy hráčů, kteří táhli před ním. Samotné signální hry jsou zajímavé z toho důvodu, že někteří hráči mají více informací než ostatní. Lépe informovaná skupina hráčů pak může vyslat signál o své soukromé informaci a čeká, jakým způsobem na to protihráči zareagují. Následná odezva neinformované skupiny většinou ovlivní všechny zúčastněné hráče. Cílem mé práce je popsat základní zákonitosti a vztahy, které jsou důležité pro signální hry, naznačit možná řešení problémů, jenž spadají do oblasti signálních her, a aplikovat tyto poznatky na situaci, kterou je možné využít v praxi.
Olympijské hry v Praze 2016 resp. 2020
Škrancová, Michaela ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Zelený, Lubomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností uspořádání olympijských her v Praze v termínu 2016 resp. 2020. Posuzuje pozitiva a negativa uspořádání her tak, jak je prezentují jejich zastánci i odpůrci. Dále posuzuje dopad na dopravní infrastrukturu a na každodenní život v Praze v době před, v průběhu a po skončení konání olympijských her. Závěrem hodnotí pomocí vícekriteriálního hodnocení variant využitelnost sportovišť po skončení her v závislosti na úmístění sportovního areálu.
Ekonomie her a internetu
Bambule, Martin ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá oblastmi spojenými s hrami a internetem. Popisuje jejich současný stav a možný vývoj do budoucna. Předně popisuje a hodnotí pozice testera počítačových her, profesionálních hráčů počítačových her a hráčů online her. Dále se zaměřuje na virtuální světy a detailně popisuje dva vybrané světy Second Life a EverQuest, jejich ekonomiky a vztahy s ekonomikami reálnými. Práce nastiňuje i možná bezpečností rizika virtuálních světů. V neposlední řadě se práce zabývá ekonomikou internetu. Tudíž doménami, webhostingem a tvorbou www. Na závěr uvádí možnosti získat různé věci či služby zdarma.
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.
Ekonomické problémy olympijských her v Praze
Prchal, Jiří ; Ježek, Tomáš (vedoucí práce) ; Stieber, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá připraveností Prahy na možné pořádání olympijských her v roce 2016 nebo 2020. Námět práce vychází z uvažované kandidatury Prahy a probíhajících diskuzí na toto téma. V první části práce je popisována příprava, organizace a finanční výsledky olympijských her v Aténách v roce 2004. Z aténských her jsou vyvozeny závěry pro pražskou kandidaturu. Druhá část práce analyzuje připravenost Prahy a ČR na možné pořádání olympijských her. Jsou zde uváděny hlavní problémy Prahy a ČR, které výrazně ohrožují možné pořádání her v plánovaných termínech.
Technologie Macromedia Flash a její praktické využití
Velička, Petr ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jonák, Jiří (oponent)
V oblasti internetu je Macromedia Flash světovým standardem pro tvorbu a distribuci interaktivního a multimediálního obsahu. Touto technologií můžeme vytvářet fascinující internetové prezentace, účinné reklamní kampaně, obchodní aplikace, výukové kurzy, on-line hry či interaktivní video. Flash dnes používá přes jeden milión vývojářů, kteří svými produkty mohou ihned oslovit více než 500 miliónů uživatelů internetu po celém světě. Rozšířenost na velké množství platforem umožňuje Flash aplikace přímo spouštět na osobních i kapesních počítačích s různými operačními systémy nebo mobilních telefonech. Cílem bakalářské práce je tuto technologii představit jak z pozice uživatele, tak z pozice vývojáře. Práce popisuje praktické využití této technologie v oblastech internetových prezentací, her a reklamních bannerů. Poté se zabývá vývojovým prostředím Flashe a popisuje některá specifika práce v tomto programu. Následně stručně popisuje praktický vývoj jedné flashové hry a nakonec přibližuje historický vývoj verzí Flashe a trendy. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek této technologie a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci (hře). Tato práce by měla být také přínosem pro všechny se zájmem o tuto oblast a ukázat směr jakým by se měli vydat při komplexním poznávání této technologie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.