Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,337 záznamů.  začátekpředchozí1289 - 1298dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Marketing aspects of consumer price perception
Tsiligiannis, Georgios ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na dva teoretické přístupy známé z marketingové literatury a to za prvé, že spotřebitelé mají tendenci spojovat vyšší cenu s vyšší kvalitou ( cenové vnímání ceny) a za druhé, že liché ceny (ceny stanovené právě pod nejbližší zaokrouhlenou hodnotou) generují vyšší poptávku. Práce dospívá k závěru, že existuje slabá pozitivní korelace mezi cenou produktu a vnímanou kvalitou, která dále závisí na druhu produktu a trhu, a že vliv lichých cen na poptávku je nestálý a neprůkazný. Provedený výzkum ukazuje, že jednak vztah mezi cenou produktu a jeho skutečnou kvalitou je velice slabý u produktů spadajících do kategorie elektroniky a dále, že v maloobchodní sféře České republiky převažuje používání lichých cen.
Oceňování nemovitosti
Havlík, Martin ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hezina, Miloslav (oponent)
Práce se zaměřuje na pojem majetek, hodnota, cena. Rozpracovává jednotlivé metody oceňování majetku, zejména pak metodou administrativní. Dále jsou jednotlivé faktory a koeficienty ukázány při použití ocenění rodinného domu. Závěr teoretické části je věnována měření výnosnosti investic. Praktická část je zaměřena na aplikaci administrativní metody při ocenění rodinného domu, garáže příslušenství a pozemku. Je zde rozebráno i hodnocení investice do nemovitosti a cenných papírů.
Marketingová strategie firmy KORYNA nábytek, a.s. na českém a ruském trhu, srovnání a konkurence
Skálová, Šárka ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie firmy. Je složena z teoretické a praktické části. Praktická část popisuje marketingovou strategii české nábytkářské firmy KORYNA nábytek, a.s. a porovnává použití jednotlivých nástrojů marketingu na českém a ruském trhu. Poslední kapitola se věnuje postavení firmy a srovnání s konkurencí na českém i ruském trhu.
Oceňování nemovitostí
Sychra, Tomáš ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Tato práce se zabývá oceněním nemovitého majetku, zejména pak administrativním způsobem ocenění podle vyhlášky č.540/2002 Sb. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti oceňování, které jsou pak dále využity v praktické části, ve které je oceněn soubor nemovitostí administrativní metodou. Výsledná cena je porovnána s tržní cenou dosaženou při prodeji tohoto souboru nemovitostí.
Marketingový mix automobilů BMW
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce popisuje a hodnotí situaci vozů BMW na současném automobilovém trhu z pohledu marketingového mixu.
Oceňování nemovitostí
Bohatá, Eva ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Zeman, Karel (oponent)
Práce se zaměřuje v teoretické části na vysvětlení základních pojmů a metod používaných v oblasti oceňování nemovitostí. V praktické části je teorie aplikována na konkrétní nemovitost vypracováním znaleckého posudku - rekreační chatu s příslušenstvím a pozemkem, která je oceněna administrativní metodou dle platného cenového předpisu. V závěru jsou shrnuty a zhodnoceny výsledky, ke kterým jsem v práci dospěla.
Spotřebitel a ambivalence cen
Mejsnar, David ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce na základě internetového dotazníkového šetření popisuje základní schémata v chování spotřebitele při koupi řezaných květin. Důvodem průzkumu je odlišnost květiny jako produktu od produktů běžné spotřeby. Cílem je charakteristika základních modelových parametrů v rozhodování spotřebitele při koupi květin s důrazem na úlohu ceny. Smyslem je návrh doporučení prodejnám s květinami.
Oceňování nemovitostí
Petrová, Barbora ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hezina, Miloslav (oponent)
Teoreticko-metodologická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů z oblasti oceňování. Dále se tato práce zabývá konkrétními pojmy, metodami a také riziky, která souvisejí s oceňováním nemovitostí. V praktické části je provedeno ocenění bytové jednotky administrativním způsobem dle cenového předpisu a také odhad její tržní hodnoty. V závěru je uvedeno porovnání zjištěných výsledků a posouzení jejich odlišnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,337 záznamů.   začátekpředchozí1289 - 1298dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.