Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  začátekpředchozí127 - 136dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a zlepšování procesů
Šimonová, Petra ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Práce popisuje rozdíl mezi funkčním řízením a procesním řízením. Definuje teoretickou základnu pro procesní řízení. Kompilací různých metod na praktickém příkladě v hypotetické firmě prezentuje praktický přínos aplikace procesního řízení.
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a specifiky telefonické komunikace se zákazníkem, dále definicí procesu a procesního řízení se zaměřením na procesní analýzu, která je součástí praktické části práce. Obsáhlejší část práce je věnována praktické studii. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na obchodní model společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. Práce se věnuje analýze současného stavu obchodního modelu společnosti, na základě kterého jsou stanoveny možnosti zvýšení efektivity jednotlivých částí procesu. Poslední část práce se věnuje zhodnocení vhodnosti navazování spolupráce na dálku po telefonu. Tento proces je navrhnut se všemi náležitostmi tak, aby mohl být přímo implementován do stávajícího modelu.
Procesní analýza (případová studie - zefektivnění procesu zpracování dobropisu)
Frantová, Eva ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Řehák, Jiří (oponent)
Tématem diplomové práce je Procesní analýza (případová studie - zefektivnění procesu zpracování dobropisu). Diplomová práce poukazuje na procesní problémy vyskytující se v konkrétní IT firmě v procesu zpracování dobropisu. Již podle tématu diplomové práce je patrné praktičtější zaměření práce, i přesto je práce standardně rozdělena do dvou částí. První a kratší část je teoretickým podkladem pro část praktickou. Autor nachází možné řešení procesních problémů v namodelování procesu zpracování dobropisu, identifikaci a analýze problémů pomocí vybrané metodiky PDCA. Tato metodika je vybrána na základě multikriteriálního hodnocení. Výsledkem práce je návrh opatření k nápravě procesních problémů, tedy podklad k zefektivnění analyzovaného procesu a jeho subprocesů. Diplomová práce tak bude podkladem pro zavedení procesních změn v procesu zpracování dobropisu. Analýzou a identifikací problémů nejsou provedeny všechny kroky metodiky PDCA, proto bude firma dále ve spolupráci s autorem diplomové práce pokračovat v zavedení a kontrole navržených změn. Informace pro diplomovou práci jsou čerpány z firemních, internetových, literárních zdrojů, ale také z dostupných odborných článků.
Porovnání produktů na podporu provozu advokátní kanceláře na českém trhu
Šimková, Hana ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou těch nejvíce zastoupených softwarových produktů pro podporu provozu advokátních kanceláří na českém trhu. V úvodu této práce jsou uvedena specifika advokátních kanceláří, jejich rozdělení aplikovatelné pro Českou republiku a fakta, která odlišují advokacii od jiných oborů. Dále je představena konkrétní advokátní kancelář, oblasti činností této kanceláře a softwarové produkty, které jsou tu používány. Součástí této práce je i procesní analýza zmíněné advokátní kanceláře, která je uvedena teoretickými východisky týkajícími se procesního modelování. Procesy, které byly definovány jako klíčové, byly následně namodelovány a byly specifikovány možnosti jejich softwarové podpory. Na základě získaných informací byla dále specifikována kritéria pro hodnocení softwarových produktů. Po výběru tří nejvíce zastoupených produktů byly tyto produkty popsány a zhodnoceny. V dalších kapitolách je tato práce zaměřena na produkt Acta Safe od společnosti AiP Safe, s.r.o. Byly určeny silné a slabé stránky Acta Safe v porovnání s konkurencí a dále byly navrženy úpravy a vylepšení Acta Safe. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření, jehož se zúčastnili advokáti a koncipienti z různě velkých kanceláří. Cílem dotazníkového průzkumu bylo zjistit, zda souvisí zaměření advokátní kanceláře s potřebou používat informační systém, podle čeho jsou takové systémy vybírány, jaké přínosy nasazení systému přinese a proč některé advokátní kanceláře žádný takový systém nepoužívají. Odpovědi na tyto otázky jsou uvedeny v závěru této diplomové práce.
Aplikace procesní analýzy při řízení kvality a testování software
Popelka, Vladimír ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Chromek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality a testování software. Předmětem teoretické části je vymezení obecného pojetí kvality, popis norem pro oblast hodnocení kvality softwarového produktu a hodnocení kvality procesu tvorby software. Úkolem je seznámit čtenáře s teoretickým rámcem zajišťování kvality software při jeho implementaci, zejména pak s rozborem disciplíny testování. Přidanou hodnotou teoretické části je popis procesního přístupu a vybraných metod zdokonalování procesů. V rámci praktické části je ilustrována ukázka aplikace procesního přístupu při řízení kvality software ve vybrané společnosti, poskytující služby v oblasti informačních technologií. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software. Pilířem je zpracování procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software. Pro účely procesní analýzy a návrhu optimalizace budou vytvořeny modely klíčových procesů, jejichž popis bude realizován podle definované šablony. Zmapování současného stavu procesů zajišťování kvality softwarového produktu je doprovázeno hodnocením zralosti těchto procesů. Návrh optimalizace procesů testování a zajišťování kvality software vychází z procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software a z hodnocení zralosti procesních modelů. Podstatou optimalizace procesů je začlenění změnových požadavků a inovačních záměrů jednotlivých procesů do výsledného stavu návrhu metodiky. Pro měření procesů zajišťování kvality a testování software je provedeno nastavení výkonnostních ukazatelů a jejich mapování na konkrétní procesy. Zmapování současného stavu a návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software bude probíhat v souladu s principy modelu DMAIC metody Six Sigma.
Využití procesní analýzy k zajištění kontinuity procesů v energetické společnosti
Musil, Petr ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Ludvík, Jakub (oponent)
Ústředním tématem práce je kontinuita procesů jako prostředku zajištění kontinuity činnosti organizace. Práce nejprve v teoretické rovině propojuje spojité chování systémů s kontinuitou činnosti organizací a kontinuitou procesů. V druhé části se práce zabývá současnými poznatky v oblasti řízení kontinuity činnosti organizace a popisuje klíčové normy pro řízení kontinuity činnosti organizací. Práce se také zabývá vzájemným propojením těchto klíčových norem a normu BS 25999-1 propojuje na úrovni kapitol s rámci pro řízení podnikové informatiky ITIL v3 a COBIT 4.1. V závěrečné části, práce prakticky popisuje možné využití procesní analýzy a procesního modelování pro zajištění kontinuity činnosti v energetické společnosti prostřednictvím kontinuity procesů a přípravou plánů kontinuity činnosti.
Procesní analýza ve společnosti Kongresové centrum Praha, a.s.
Filipová, Andrea ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Vymětalová, Markéta (oponent)
Tématem této diplomové práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s., jejímž účelem je návrh na zefektivnění průběhu vybraných procesů ve společnosti. V teoretické části se věnuji oblasti, která je zaměřená na podnikové procesy, procesní analýzu a grafické jazyky. V další části rozpracovávám rezervační systém společnosti, ve kterém je zmapován současný systém a vytvořena následná rešerše typických charekteristik rezervačních systémů. Hlavní částí této práce je procesní analýza společnosti Kongresové centrum Praha, a.s. Úkolem bude analyzovat současný stav, vyhodnotit a navrhnout zefektivnění průběhu procesů probíhajících napříč celou společností. Stěžejním bodem je zhodnocení rozdílů mezi současným a navrhovaným cílovým stavem a návrh doporučení na změnu. Dalším neméně důležitým bodem je zjištění nedostatků v rámci rezervačního systému, které úzce souvisí s vybranými analyzovanými procesy. Tyto nedostatky do určité míry znemožňují efektivní průběh vybraných procesů.
Procesní management a možnosti jeho uplatnění ve vybrané organizaci
MATOUŠEK, Petr
Tato práce je věnována problematice procesního řízení a jeho důležitosti v moderním pojetí managementu. Literární rešerše seznamuje s vývojem procesního řízení a jeho principy, s přístupy ke zlepšování podnikových procesů, představuje vybrané nástroje k modelování procesů, druhy změn při přechodu od funkčního k procesnímu řízení a blíže seznámí s Business Process Reengineeringem a Total Quality Managementem. Praktická část se věnuje analýze současného stavu vybrané společnosti, seznamuje se základními charakteristikami organizace, organizační strukturou, pracovními pozicemi, systémem hodnocení zaměstnanců, identifikuje a popisuje hlavní, vedlejší, podpůrné a řídící procesy probíhající v organizaci. Dále se věnuje návrhům pro zavedení prvků procesního řízení v oblasti měření a hodnocení procesů, motivace zaměstnanců a vnitrofiremní komunikace. Byly vypracovány procesní mapy organizace, schémata průběhu většiny procesů spolu s jejich detailními popisy, byli pojmenováni pracovníci za dané procesy odpovědní, stanoveny klíčové ukazatele výkonnosti vhodné k měření efektivnosti procesů v čase. Byl vypracován dotazník k periodickému měření spokojenosti zákazníků. Byl navržen nový model odměňování zaměstnanců, doporučena implementace databáze znalostí a zavedení dalších opatření majících vliv na procesní řízení, vnitrofiremní komunikaci a především na spokojenost zákazníka.
Projektový management a možnosti jeho uplatnění ve vybraném podniku
GRÜNNOVÁ, Milena
Bakalářská práce je zaměřená na projektový management a aplikace ve vybraném podniku. V teoretické části je popsána hlavně definice projektového managementu, řízení projektu a dále je podrobně rozepsán ERP systém. ERP je systém je pro práci důležitý, protože firma IT systems, a. s. se zabývá implementací tohoto systému. V praktické části je podrobně charakterizován vybraný podnik {--} IT systems, a. s., jeho historie, popis organizační struktury, popis profesí atd. Dále je popsán proces implementace projektu a případné nedostatky v tomto procesu. V konečné fázi praktické části jsou návrhy na případné řešení problému. V neposlední řadě byly na podnik aplikovány SWOT analýza a procesní analýza.
Procesní management a možnosti jeho uplatnění ve firmě Zeelandia, s.r.o.
SEDLÁČEK, Martin
V práci je uveden popis a zhodnocení procesního managementu jako vývojově nejmladšího směru v podnikovém řízení. Dále jsou aplikovány jeho principy a metody s využitím hodnotového managementu a procesních map ve vybrané firmě. Je provedeno přeprojektování s cílem zlepšit probíhající klíčové procesy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   začátekpředchozí127 - 136dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.