Název: Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Překlad názvu: Design and Implementation of New Process for Call Center for Concrete Organization
Autoři: Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Firemní komunikace; Proces; Procesní analýza; Zvýšení efektivity; Corporate Communication; Increasing Efficiency; Process; Process Analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24048

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74973


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet