National Repository of Grey Literature 131 records found  beginprevious122 - 131  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Results and use of young horse competition (KMK)
PAPOUŠKOVÁ, Zita
The aim of this thesis was to analyse results of young horse competition {--} KMK, to examine the differences in the results of particular horse categories, competition results in particular areas and to analyse the results of participants of KMK and particular stallions.
The art as a marketing tool
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (advisor) ; Leiss, David (referee)
The goal of this thesis is to present the reader with a more comprehensive picture of using the art as a marketing method. The fundamental focus is dedicated to poster art, from its origins (as a tool for bringing the goods and services closer to the public), up to its contemporary role and many possibilities of this advertising tool. The thesis further covers more forms and combinations of art and marketing, like interconnection of graphic design with corporate identity. As the standards of the graphic design in the Czech Republic are very high, the author concentrates mainly on domestic creative activities and presents concrete examples of corporate identities. The analytic chapter of the thesis is presented by a questionnaire research of public orientation in the matter. The target of the analysis was to discover, whether an how the art and marketing interconnection affects people, what they think about it and what particular (hence most successful) projects are taken in public awareness.
Corporate design - graphics manual
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee)
This diploma thesis concentrates on corporate design that is one of the important elements of corporate identity by which company can frame it's image. Good image is very important for any company, still some small companies are forgetting about it.
Problémy učinného vedení podřízených
Helešic, Tomáš ; Kovář, František (advisor) ; Rousek, Pavel (referee)
Tato diplomová práce analyzuje úlohu a metody vedení pracovníků na základní úrovni managementu formou případové studie na břeclavské pobočce firmy AutoCont CZ, hotelu Terezka, Molitanové divize firmy Gumotex a. s. a navrhnout možnosti zvýšení její účinnosti. Obsahuje charakteristyky stylu vedení, efektivní vedení, řešení lidských potřeb, motivaci a jednotlivé manažerské role.
Analysis of communication activities of Pražská teplárenská
Rybková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá komunikačními aktivitami společnosti Pražská teplárenská a.s. Práce je založena na charakteristice společnosti, jejích komunikačních cílů, cílových skupin komunikace, komunikačních nástrojů, prvků firemního stylu (název, firemní značka, písmo, barvy) a výzkumu známosti Pražské teplárenská mezi obyvateli hl.m. Prahy.
Corporate design fakult VŠE
Hasić, Benjamin ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu fakult Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl fakult VŠE vychází ze základního kamene, kterým je nové logo vysoké školy. Je důleţité zmínit, že nové logo Vysoké školy ekonomické v Praze a jeho aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvaţovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu fakult VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu fakult VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Analýza organizační architektury hotelu - Corinthia Towers Hotel
Křížová, Jitka ; Dědina, Jiří (advisor) ; Křečková, Renata (referee)
Práce analyzuje organizační architekturu Corinthia Towers Hotelu. Organizační architekturu dělí na čtyři prvky - účel existence podniku, stavební materiál, styl a nástroje řízení. Každý z těchto prvků je detailně rozebrán a hodnocen ve vztahu k efektivnímu chodu hotelu.
The origin of Corporate style creation
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.
Japonský styl řízení
Rašpl, Martin ; Kubešová, Vlasta (advisor) ; Hroudová, Eva (referee)
V manažerské praxi se můžeme setkat s mnoha rozdílnými přístupy k řízení firem. Jedním zcela osobitým přístupem je Japonský styl řízení. Japonský styl řízení byl vždy v popředí zájmu, o jeho úspěšnosti mluví vysoká ekonomická úroveň Japonska. V České Republice vzrůstá počet japonský firem, které s sebou přinášejí i svojí firemní kulturu. V jaké míře jsou japonské přístupy úspěšné v jiných kulturních podmínkách, tak na to se snaží odpovědět tato práce. Je zde rozebírán japonský systém řízení, řídící metody a styl s jakým jsou uplatňovány. V průběhu práce jsou vyzdviženy klady a přínosy těchto přístupů, ale je zde upozorněno i na jejich negativní stránky. Předmětem analýzy jsou 2 největší japonské firmy u nás, jejich problémy, se kterými se firmy potýkaly při vstupu na český trh.

National Repository of Grey Literature : 131 records found   beginprevious122 - 131  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.