Original title:
Firemní styl - grafický manuál
Translated title:
Corporate design - graphics manual
Authors:
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.This diploma thesis concentrates on corporate design that is one of the important elements of corporate identity by which company can frame it's image. Good image is very important for any company, still some small companies are forgetting about it.
Keywords:
corporate; design; graphics; firemní; grafický; styl
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13147