Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí122 - 131  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identifikace a významnost impulsů na objemy obchodů akcií
Eichinger, Štěpán ; Musílek, Petr (vedoucí práce) ; Tuček, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem různých impulsů na zvýšenou obchodní aktivitu investorů realizovaných v kusech akcií u jednotlivých titulů indexu Dow Jones na Newyorské burze a NASDAQu (Cisco, Intel a Microsoft) v roce 2010. Impulsy byly zejména fundamentálního charakteru, od makroekonomických dat až po firemní události, které byly sděleny v ústních prohlášeních nebo písemnou formou, ale jejich obsah a vliv byl šířen bezprostředně po zveřejnění internetem. Identifikace impulsů zahrnuje určení významného činitele, konkrétní zprávy, která měla mít vliv na objemy obchodů akcií v den obchodování. Významnost události je vyjádřena odchylkou v procentech směrem nahoru od průměrného zobchodovaného množství akcie daného měsíce.
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
HLINKOVÁ, Iva
V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším hudebním festivalům v ČR. Akce tak každoročně láká do regionu turisty z celé České republiky (okrajově i ze Slovenska) a má proto pro něj nemalý význam. Pořádání eventu se odráží v cestovním ruchu destinace a skrývá další potenciál pro jeho rozvoj. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající a nalézt potenciální přínosy eventu pro destinaci a v návaznosti na ně sestavit návrh balíčku služeb jako produktu destinace, v rámci kterého se festival stane součástí širšího produktu cestovního ruchu. Řešena je také spolupráce organizátora festivalu s místem konání festivalu - městysem Kácov při pořádání eventu. Práce tedy zkoumá hlavní dopady eventu na destinaci a v syntetické části naznačuje další možné cesty spolupráce organizátora akce s místními subjekty působícími v oblasti cestovního ruchu, které poskytnou výhodu návštěvníkovi festivalu a na druhé straně budou přínosem pro destinaci. Stěžejní částí práce, pro kterou byla vyčleněna samostatná kapitola, je návrh balíčku služeb v Posázaví, jehož je festival součástí. Ten byl měl návštěvníky festivalu seznámit s regionem a jeho atraktivitami a současně je přimět, aby byl jejich pobyt v destinaci co nejdelší, pro region ekonomicky přínosný a aby se do něj i opakovaně vraceli. Současně s návrhem produktu je předložen i způsob jeho uvedení na trh. Práce si dále klade za cíl nalézt způsoby rozvoje samotného eventu. Pro tento účel byla akce podrobena analýze z hlediska nabídky i poptávky. Podkladem pro analýzu ze strany poptávky bylo dotazníkové šetření.
Eventy jako cesta k rozvíjení ekonomického a sociokulturního potenciálu kulturního dědictví České republiky
Fidrmucová, Naďa ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Raabová, Tereza (oponent)
Rostoucí počet eventů, jako mimořádné události s rituálním až ceremoniálním charakterem uspokojující specifické lidské potřeby, a jejich kulturní, sociální a politická role nabývá čím dál více na významu. Především ve Velké Británii, USA a Austrálii došlo k formování nového pohledu na zkoumání fenoménu, který je znám již od počátku lidské společnosti, přesto s moderním pohledem na kulturu jako na ekonomický a sociokulturní kapitál, nabývá zcela nového významu. Se zajímavými informacemi z oblasti plánování a výzkumu dopadů eventů se ve své práci snažím dojít k závěrům, že eventy nepřináší pro společnost a jeho kulturní dědictví pouze nové příležitosti v podobě image, podoby, prezentace, ale mohou také pomoci k ekonomickému a sociokulturnímu růstu daného kulturně -- historického místa, instituce, či regionu. Ve své bakalářské práci se zaměřuji na příklady a druhy eventů, které mohou být přínosné pro kulturní dědictví České republiky a na možnosti měření jak hmotných, tak nehmotných dopadů, které eventy mohou přinést. Věřím, že tato práce může být zdrojem nových poznatků kulturních institucí a turistických destinací, které by měli vhodnou politikou tvorbu eventů a jejich souvislost s ekonomickým a sociokulturním potenciálem lokální a regionální kultury povzbuzovat a vytvářet tak jeden z možných prvků kreativních průmyslů vedoucí k ekonomickému rozvoji České republiky.
Event marketing
Martinková, Anna ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu a jeho místem v komunikačním mixu společností Karlovarské minerální vody, a.s. a EMCO spol. s.r.o. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu. V praktické části staví do konfrontace přístupy k jeho využití v marketingové strategii značek Mattoni a EMCO. Dále je popsán a zhodnocen jeden event každé ze značek.
Produkce event marketingu
Hortová, Edita ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o event marketingu, který je zařazen mezi důležitou složku komunikačního mixu.V práci jsou charakterizovány jednotlivé typy eventů a jejich organizace při produkci. Praktická část se zabývá produkční agenturou Wiggo, s.r.o., která organizovala speciální event pro společnost Visa. Cílem práce je vyhodnotit produkci akce a navrhnout nové zlepšení pro nastávající rok.
Event management
Myslivcová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.
Event marketing
Nováková, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tato práce se zabývá event marketingem -- marketingem založeným na propojení zážitku (emocí) a určitého marketingového sdělení. V úvodu je čtenář seznámen se samotným pojmem "event marketing" a jeho zařazením v komunikačním mixu firmy. Další část práce se zabývá hlavními principy, na kterých je založena podstata event marketingu, a zaváděním event marketingové strategie do určité firmy. Praktická část je věnována jednotlivým fázím přípravy eventu. Závěrem práce pojednává o způsobech získání know-how v daném oboru.
Event management
Myslivcová, Hana Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novák, Pavel (oponent)
V práci je popsán teoretický postup při pořádání eventů, který vychází ze zásad projektového řízení. Tyto postupy jsou také aplikovány v praktické realizaci eventu. Následuje výzkum aktuálních trendů v event managementu a výzkum cílových skupin s pomocí dat MML/TGI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí122 - 131  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.