Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí122 - 131  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Výsledky a využití soutěží Kriteria mladých koní
PAPOUŠKOVÁ, Zita
Cílem práce bylo vyhodnotit výsledky chovatelských soutěží Kritéria mladých koní(KMK)a posoudit rozdíly ve výsledcích jednotlivých kategorií koní, výsledky soutěží v jednotlivých oblastech a vyhodnotit výsledky účastníků v KMK po jednotlivých plemenných hřebcích.
Umění jako nástroj marketingu
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout čtenáři ucelenější pohled na možnosti využití umění v marketingu. Stěžejní část se věnuje plakátové tvorbě, vzniku pojmu plakátu jakožto nástroje pro přiblížení zboží a služeb veřejnosti, až po současnou situaci a nastínění nepřeberných možností tohoto reklamního prvku. Dále jsou do práce zahrnuty i další formy kombinace marketingu s uměním, a to propojení grafického designu s celkovou tváří firmy. Vzhledem k vysoké úrovni grafické tvorby v České republice není nutné chodit daleko, proto se autorka textu zaměřuje převážně na tvorbu domácí a pozastavuje se nad konkrétními příklady firemního stylu. Součástí práce je i analytická část, konkrétně průzkum orientace veřejnosti v této problematice pomocí dotazníku. Cílem bylo zjistit, jak propojení marketingu a umění na lidi působí, co si o něm myslí a jaké konkrétní projekty jsou v nejširším povědomí, tudíž nejúspěšnější.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.
Problémy učinného vedení podřízených
Helešic, Tomáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Rousek, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje úlohu a metody vedení pracovníků na základní úrovni managementu formou případové studie na břeclavské pobočce firmy AutoCont CZ, hotelu Terezka, Molitanové divize firmy Gumotex a. s. a navrhnout možnosti zvýšení její účinnosti. Obsahuje charakteristyky stylu vedení, efektivní vedení, řešení lidských potřeb, motivaci a jednotlivé manažerské role.
Analýza komunikačních aktivit Pražské teplárenská a.s.
Rybková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá komunikačními aktivitami společnosti Pražská teplárenská a.s. Práce je založena na charakteristice společnosti, jejích komunikačních cílů, cílových skupin komunikace, komunikačních nástrojů, prvků firemního stylu (název, firemní značka, písmo, barvy) a výzkumu známosti Pražské teplárenská mezi obyvateli hl.m. Prahy.
Corporate design fakult VŠE
Hasić, Benjamin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu fakult Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl fakult VŠE vychází ze základního kamene, kterým je nové logo vysoké školy. Je důleţité zmínit, že nové logo Vysoké školy ekonomické v Praze a jeho aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvaţovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu fakult VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu fakult VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Analýza organizační architektury hotelu - Corinthia Towers Hotel
Křížová, Jitka ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Křečková, Renata (oponent)
Práce analyzuje organizační architekturu Corinthia Towers Hotelu. Organizační architekturu dělí na čtyři prvky - účel existence podniku, stavební materiál, styl a nástroje řízení. Každý z těchto prvků je detailně rozebrán a hodnocen ve vztahu k efektivnímu chodu hotelu.
Východiska tvorby firemního stylu
Horký, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
V této práci se zabývám firemní komunikací. Pro její plánování a rozvoj je třeba udržovat aktuální komunikační a informační strategii. Pro zjednodušení jsem systém firemní komunikace rozdělil na 4 subsystémy: Kultura, informační systém, komerční komunikace a firemní styl, z nichž každým se podrobně zabývám. Společným působením těchto čtyř disciplín vzniká unikátní identita organizace a toto jsou její základní kameny. Jedním ze způsobů, jak docílit silné identity, je budování promyšleného a stabilního firemního stylu. Firemní styl je úžeji vymezen jako vizuální tvář podniku, tzv. Corporate Design. Jeho základními elementy jsou: logotyp, barevnost a typografie. Přestože firmy si mohou být v těchto základních elementech podobné, odlišují se jejich aplikacemi na komunikační aktivity. Každá vizuální identita se stává unikátním otiskem složitého firemního organismu. Účelem aplikací není pouze marketingový úspěch či vizuální dokonalost; ten spočívá v jejich funkčnosti. Proto je při jejich tvorbě nutné respektovat daleko více kritérií.
Japonský styl řízení
Rašpl, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hroudová, Eva (oponent)
V manažerské praxi se můžeme setkat s mnoha rozdílnými přístupy k řízení firem. Jedním zcela osobitým přístupem je Japonský styl řízení. Japonský styl řízení byl vždy v popředí zájmu, o jeho úspěšnosti mluví vysoká ekonomická úroveň Japonska. V České Republice vzrůstá počet japonský firem, které s sebou přinášejí i svojí firemní kulturu. V jaké míře jsou japonské přístupy úspěšné v jiných kulturních podmínkách, tak na to se snaží odpovědět tato práce. Je zde rozebírán japonský systém řízení, řídící metody a styl s jakým jsou uplatňovány. V průběhu práce jsou vyzdviženy klady a přínosy těchto přístupů, ale je zde upozorněno i na jejich negativní stránky. Předmětem analýzy jsou 2 největší japonské firmy u nás, jejich problémy, se kterými se firmy potýkaly při vstupu na český trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí122 - 131  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.