Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu produktu
Slavík, Roman ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh komunikačního mixu produktu“ je návrh na zlepšení komunikačního mixu na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu vybraného výrobku ve vybraném podniku. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé komunikační nástroje, principy marketingové komunikace a metody analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Úvod praktické části popisuje vybraný podnik a jeho produkty. Dále probíhá analýza aktuálního stavu komunikačního mixu vybraného výrobku, jednotlivých nástrojů propagace, analýza silných a slabých stránek výrobku a budoucích příležitostí a hrozeb. Závěrečná část obsahuje návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
Ocenění podniku Kofola, a.s.
Pustaj, Marek ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Šlégr, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat ocenění společnosti Kofola a.s. k 1. 5. 2014 s pomocí veřejně dostupných dat a zdrojů. Účelem ocenění je zjištění tržní hodnoty netto pro běžného zájemce o koupi podniku, který má možnost diverzifikace portfolia. V teoretické části práce se věnuji obecným východiskům oceňování podniku, základním pojmům a metodám a nakonec také, s ohledem na část praktickou, doporučenému postupu při oceňování se zaměřím na metodu DCF entity. V praktické části dojde na představení podniku, je zde zpracována strategická a finanční analýza, jejichž hlavním účelem je potvrzení potenciálu podniku pro uplatnění principu going concern, za jeho přijetí je následně sestaven finanční plán na základě generátorů hodnoty a v závěrečné kapitole je přistoupeno k výpočtu tržní hodnoty podniku pomocí metody DCF entity.
Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů
Fišerová, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Paško, Richard (oponent)
Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou vymezeny etapy vývoje komerční komunikace. Dále je analyzován vztah vývoje daného produktu k vývoji jeho marketingové propagace. Na závěr jsou určeny hlavní faktory, které ovlivňovaly vývoj propagace, a zhodnocena míra jejich působení na jednotlivá odvětví.
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
Kochová, Zuzana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky nealkoholických nápojů Guaraná Antarctica. Popisuje marketingovou strategii značky na domácím trhu v Brazílii a vstup značky na mezinárodní trhy. Dále diplomová práce analyzuje tržní příležitosti této značky nápojů s extraktem z guarany v České republice a hodnotí přenos marketingové strategie do českého prostředí. Na základě získaných podkladů jsou v závěru práce navrženy úpravy marketingové strategie vedoucí ke zlepšení pozice značky na českém trhu.
Finanční analýza společností zabývajících se výrobou nealkoholických nápojů
Kotková, Tereza ; Marek, Petr (vedoucí práce) ; Dufková, Eva (oponent)
Daná diplomová práce je zaměřená na finanční analýzu devíti nejvýznamnějších společností, jeţ se zabývají výrobou nealkoholických nápojů v České republice. Většina z nich jsou dceřiné společnosti nadnárodních korporací. V práci zpracovávám prostorové šetření tohoto oboru, a to v letech 2008 a 2009. Nejdříve jsem vymezila metodiku, ve které jsem prostorové šetření prováděla, konkrétně Spider analýzu. V další části bylo vhodné lehce nastínit obor mého zájmu jako celku, tedy výrobu nealkoholických nápojů. V samotné analýze jsem porovnávala roky 2008 a 2009, jak se hodnoty ukazatelů u jednotlivých podniků změnily v čase, ale také konkurenceschopnost jednotlivých podniků v roce 2009. Závěrečné shrnutí tvoří souhrnná tabulka a komentář k tomu, jak jednotlivé podniky ve Spider analýze obstály.
Student´s consumer practice evaluation of selected comodities
Kanócová, Lucia ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Rusnák, Ján (oponent)
Cílem práce je zhodnotit spotřebitelské zvyklosti vysokoškolských studentů. Cíloví respondenti byly ze tří českých vysokých škol ? Vysoká škola ekonomická, České vysoké učení technické, Univerzita Karlova. Předmětem zkoumání jsou dvě komodity ? nealkoholické nápoje a mobilní telefony. Výzkum byl proveden pomocí dotazníku.
Analýza finanční výkonnosti společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika
Slanina, Tomáš ; Pavlová, Eva (vedoucí práce) ; Jelínek, Michal (oponent)
Práce analyzuje finanční výkonnost společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika z pohledu externího analytika. Pro hodnocení jsou použity všechny vhodné metody finanční analýzy, tj. rozbor absolutních ukazatelů, analýza poměrovými ukazately a aplikace ukazatele ekonomické přidané hodnoty (EVA). Dále je finanční situace podniku porovnána s jeho největšími konkurenty na trhu (General Bottlers a Kofola).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.