Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Budování značky IKEA ve středoevropském regionu
Dumbrovská, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ouvínová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingových komunikací spojených s budováním značky IKEA na trhu s nábytkem v zemích středoevropského regionu. Proto jsou v teoretické i praktické rovině popsány metody a nástroje, jenž společnost IKEA využívá. Obsahem práce je i autorkou provedený výzkum o image značky a z něj plynoucí doporučení. Práci uzavírá srovnání typických zákazníků IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko.
Is code of conduct the way for ethical behaviour?
Mintál, Martin ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit funkci etického kodexu v nadnárodních společnostech, jeho reální přínos při řešení různých situací a míru implementace do složitých dodavatelských řetězců. Prostřednictvím porovnání etických kodexů dvou nadnárodních firem je poukázáno na míru zapojení a efektivity standardů etického kodexu do podnikatelské praxe. Hlavním tématem je etický kodex, jeho obsah, druhy a celkový význam pro podnikání. Do teorie je zahrnuta aj podnikatelská etika a potřeba implementace jej principů do podnikatelských praktik nadnárodních společností. Praktická část užívá poznatků z bakalářské práce o vlivu globalizace na nadnárodní společnost Nike, Inc, které jsou rozšířeny o současný přístup a jej dosavadní vývoj. Výběr evropské společnosti IKEA má přínos pře porovnání a zhodnocení etických kodexů dvou rozdílných společností v mnohých aspektech. Snahou je na základě disponibilních informací a porovnáním přístupu dvou nadnárodních korporací zhodnotit význam a efektivnost etického kodexu v podnikatelské praxi.
Analýza obchodního konceptu společnosti IKEA
Raková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat obchodní koncept společnosti IKEA Group. Teoretická část se zabývá obchodními koncepty obecně, trendy, které na něj v současné době mají podstatný vliv, a zemí původu společnosti -- Švédskem. Praktická část analyzuje tři hlavní pilíře obchodního konceptu - katalog, prodejnu a webové stránky. Dále analyzuje marketingové nástroje firmy, obchodní známku, autorská práva společnosti IKEA a její aktivity týkající se ekologické udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem.
Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika
Pelcová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je porovnání nákupní atmosféry a internetových stránek dvou společností - IKEA a KIKA. V úvodní části jsou teoreticky vymezeny oblasti nákupní atmosféry, dále hlavní body, které by měly splňovat kvalitní internetové stránky a popis SWOT analýzy. Následně jsou stručně představeny obě analyzované společnosti. Ve třetí části je zpracováno vlastní porovnání obou společností z uvedených hledisek, a vytvořena SWOT analýza. Ta tvoří podklad pro poslední část, kde jsou navrženy náměty na zlepšení sledovaných parametrů.
Analysis of the loyalty program of IKEA
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent)
Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.
Firemní kultura IKEA
Macejová, Petra ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Voříšková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou IKEA, která zaujímá významné postavení na českém trhu s nábytkem. První kapitola vysvětluje vliv kulturních odlišností na organizaci firmy a uvádí typy mezinárodních firem. Druhá část představuje základní informace o společnosti IKEA a popisuje její vizi, hodnoty, vztahy s veřejností a společenskou odpovědnost.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
Haniková, Alžběta ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující se této firmě a programu IKEA FAMILY.
Typologie zákazníků (firma IKEA)
Mikšovská, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákaznickou typologii společnosti IKEA a na základě kvalitativního marketingového šetření zjistit, zda doposud užívaná tradiční segmentační kritéria jsou v českém prostředí dostačující. První část práce se zaměřuje na přiblížení společnosti IKEA, její historii, základní hodnoty, specifika a chování na globálním i českém trhu. Následující kapitoly jsou věnovány obecné i konkrétní segmentaci zákazníků. V praktické části jsou teoretické poznatky podloženy a vysvětlovány menším marketingovým průzkumem provedeným přímo v IKEA. Práce je doplněna fotografiemi, které dokumentují průběh marketingového šetření.
IKEA - projekt pro specifický segment malých podnikatelů
Kostečková, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se ve své první části věnuje charakteristice trhu nábytku v České republice a představuje společnost IKEA. Druhá aplikační část se zaměřuje na celosvětový projekt IKEA pro segment malých podnikatelů, jehož smyslem je rozšířéní portfolia zázníků, růst tržeb společnosti a její mezinárodní rozvoj. Práce popisuje podstatu projektu, jeho realizaci a přínos jak pro společnost tak pro její zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.