Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie
Němcová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout možná zlepšení komunikační strategie Českého centra Mnichov, které je jedním ze zahraničních článků příspěvkové organizace Česká centra. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny důležité pojmy, jako je marketing a komunikace, přičemž pozornost je věnována na vyzdvihnutí specifik jejich užití v sektoru služeb a v kulturní oblasti. V praktické části je prezentována síť Českých center., její struktura, oblast činnosti a komunikace. Dále je v této části představeno České centrum Mnichov, jeho činnost, kooperační partnery a využívané komunikační nástroje. Součástí je analýza založená na pozorování a vlastním dotazníkovém šetření. Na konci práce je provedeno zhodnocení a doporučení na zlepšení současné komunikační strategie.
Česká kulturní diplomacie v Německu - praxe Českých center
Doležalová, Andrea ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce předkládá podrobný přehled aktérů české kulturní diplomacie, kteří operují v Německu, aby podpořili česko-německé diplomatické vztahy a budovali kulturní porozumění. Hlavní důraz této práce je přitom kladen na kulturní institut Česká centra, jejich status a praxi v Německu. Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout komplexní informace o organizaci, iniciativách a aktivitách Českých center v Německu a analyzovat rozdíly v praxích Českého centra Berlín, Mnichov a Düsseldorf. Tato diplomová práce dále usiluje o definování faktorů pro měření efektivity Českých center a analýzu jejich silných stránek, limitů a příležitostí.
České centrum New York
Kotlářová, Monika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje příspěvkovou organizaci Ministerstva zahraničních věcí ČR Česká centra, jejich historii, funkci, síť po světě a systém jejich financování. Cílem práce je zhodnotit fungování Českého centra New York, s přihlédnutím na odlišnosti české a americké kultury. Pomocí dotazníkového šetření zjistit povědomí široké veřejnosti v ČR o Českých centrech a navrhnout vlastní nápady na zlepšení propagace, především Českého centra New York. Prezentovat vlastní doporučení na zvýšení zájmu o České centrum New York. Na základě vlastního srovnaní ČC NY a Rakouského kulturního fóra New York z pohledu konaných akcí.
Nástroje a metody kulturní diplomacie ČR
Jamníková, Lucie ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Předložená diplomová práce má za cíl identifikovat nástroje kulturní diplomacie České republiky v podobě institucí a následně metody, které tyto instituce využívají. V teoretické části autorka vymezí základní pojmy jako veřejná a kulturní diplomacie či kulturní politika. Další kapitola teoretické části se bude věnovat institucionální podpoře kulturní diplomacie a následně budou vymezeny metody a formy, kterých využívá kulturní diplomacie. Nezbytnou součástí zahraniční politiky jsou mezinárodní smlouvy mezi jednotlivými státy, přičemž v oblasti působnosti resortu kultury se sjednávají především tzv. kulturní dohody. Na teoretickou část pak práce naváže kulturní diplomacií v praxi. V empirické části pak bude autorka metodou komparace analyzovat odlišnosti na konkrétním příkladu nástrojů kulturní politiky Českých center v Londýně, Berlíně a Kyjevě. Komparace bude realizována na základě kvantitativních dat z roku 2011. Zdrojem pro tuto komparaci jsou interní statistiky Českých center.
Česká centra jako nástroj veřejné diplomacie ČR
Ďurišová, Tereza ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
V současném světě hraje čím dál tím důležitější roli nikoliv samotné jednání států, nýbrž umění jej vhodným způsobem prezentovat, dosáhnout tak v očích ostatních co nejpozitivnějšího obrazu a v důsledku toho i lepší pozice v mezinárodním společenství. K naplnění těchto cílů významným způsobem přispívá systematická komunikace a prezentace státu v zahraničí, jež bývá nazývána veřejnou diplomacií. Bakalářská práce zkoumá systém veřejné diplomacie v České republice a soustředí se zejména na jeden z jejích nástrojů - Česká centra. Cílem práce je analyzovat teoretickou i praktickou rovinu činnosti Českých center a tím poskytnout komplexní obraz o jejich fungování. Pozornost je věnována i aktuálním prioritám a iniciativám této instituce.
Marketingová komunikace veřejného sektoru - srovnání České republiky a Lichtenštejnského knížectví
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Kocourek, Aleš (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou situací v oblasti využívání marketingových komunikačních aktivit ve sféře veřejného sektoru. Po uvedení do problematiky tématu práce následuje vysvětlení významnosti využívání marketingové komunikace ve státní sféře, podíl veřejného sektoru na tvorbě image státu, význam propojení veřejný sektor -- občan na oblast vnímání nekomerční sféry. V textu je nastíněna metodologie pro užívání marketingových komunikačních strategií pro oblast veřejné správy a jsou zde uvedeny příklady komunikačních technik veřejných institucí České republiky. Další kapitola se zabývá situací v obdobné oblasti v Lichtenštejnském knížectví, včetně komparace s Českou republikou. Praktická část se zabývá marketingovým výzkumem mezi občany České republiky a institucemi veřejné správy v Česku, vztahujícím se k tématu diplomové práce.
České centrum v Moskvě a jeho aktivity
Marková, Renata ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Bučková, Jitka (oponent)
Práce se zabývá Českými centry a jejich aktivitami. Popisuje postavení Českých center v proexportní politice ČR a hodnotí jejich přínos pro rozvoj vnějších ekonomických vztahů. Stežejním bodem práce je pak analýza činností jedné z poboček Českých center, Českého centra-Českého domu Moskva a zhodnocení jeho přínosu pro obchodní společnosti, které zvažují vstup na ruský trh.
Česká centra, jejich vývoj a role v rozvoji obchodních vztahů
Němečková, Jitka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tématem diplomové práce jsou Česká centra s důrazem na jejich roli při propagaci ČR v zahraničí. Jedná se o ucelený pohled (analýzu) na reálné možnosti Českých center fungovat efektivně v rámci prezentace České republiky a podporovat rozvoj obchodních vztahů České republiky se zahraničím. Práce také mapuje aktivity ČC, které již v těchto oblastech realizují. Diplomová práce se věnuje také jejich spolupráci s agenturami CzechTourism, CzechTrade a Czechinvest a nastinuje možnosti efektivní koordinace jejich činností do budoucna.
České centrum v Moskvě a jeho aktivity
Marková, Renata ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cupák, Patrik (oponent)
Práce se zabývá Českými centry a především pak Českým centrem v Moskvě a jeho aktivitami. Popisuje postavení Českého centra v proeportní politice ČR, hodnotí jeho přínos pro rozvoj vnějších ekonomických vztahů a v závěru navrhuje možná řešení nedostatků sítě Českých center.
Charakteristika současného stavu proexportní politiky ČR
Pančochová, Lenka ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Cupák, Patrik (oponent)
Práce podává současnou charakteristiku o proexportní politice ČR s bližším zaměřením na vstup ČR do EU a změny s tím spojené, na preference Ministerstva průmyslu a obchodu v Exportní strategii 2006-2010 a na instituce podporující export ve vztahu k mezinárodním předpisům a porovnání jejich produktů a služeb s institucemi obdobnými v jiných evropských zemích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.