| |
|
Srovnání webových stránek městských částí Prahy
Ter-Akopow, Viktor ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Poněšická, Helena (oponent)
Tato diplomová práce hodnotí kvalitu a způsob provedení webových stránek čtyř městských částí Prahy - Prahy 1, 2, 4 a 10. Za tímto účelem představuje některé existující hodnotící metodiky, jako např. metodiku soutěže Zlatý erb, a také konstruuje metodiku vlastní. Ta je pak aplikována na hodnocení jednotlivých webových stránek vybraných městských částí. Práce je navíc v úvodu obohacena o malou sondu do historie webových stránek a v závěru se zamýšlí i nad vývojem v této oblasti, v tomto případě především u webů orgánů státní správy a samosprávy.
|
|
Kritéria hodnocení plnotextových vyhledávacích strojů
Chrást, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Novák, Luděk (oponent)
Hlavní cílem této práce je definování množiny kritérií, podle kterých mohou vyhledávače hodnotit provozovatelé webového serveru. Druhým cílem bakalá?ské práce je aplikace t?ěchto kritérií na nejv?ětší č?eské fulltextové vyhledáva?e tj. Seznam, Centrum, Jyxo. Fulltextové vyhledáva?če jsou pomocí kritérií vzájemn?ě porovnány a zárove?ň konfrontovány s celosv?ětovým vyhledávačem Google.
|
| |
| |
| |
| |
| |
|
Evaluace rozvojových projektů na příkladě projektu
Kniazeva, Světlana ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Svoboda, Daniel (oponent)
Cílem práce je zaměřit se na obecný teoretický význam Evaluace rozvojových projektů, na její průběh, principy a stádia. Pokusit odpovědět na zásadní strategické otázky: "Co je předmětem evaluace? Kdo evaluuje? Pro koho se evaluuje? Proč se evaluuje? Jak evaluovat? ". Pro lepší pochopení problematiky je rozebrán konkrétní příklad evaluační zprávy "Ostrov naděje sirotkům z Chennai", Indie
|
|
Návrh metody hodnocení vztahů se zákazníky
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.
|