Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 134 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strach jako hlavní emoce u osob omezených na svobodě ve vícehodinové policejní cele
VOTRUBA, Martin
Práce se zabývá strachem jako hlavní emocí při prvotním krátkodobém omezení na osobní svobodě umístěním do policejní cely. Teoretická část je rozdělena na právní a psychologickou a etickou část. Právní část popisuje jednotlivá práva a povinnosti osob, které jsou Policii České republiky omezovány na základních právech a svobodách. Dále jsou zde rozebírána jednotlivá oprávnění státu na základě právních norem vstupovat občanům do jejich práv a svobod. V další části je problematika rozebírána z psychologického a etického aspektu. V praktické části je vyhodnoceno provedené výzkumné šetření pomocí řízeného rozhovoru s osobami, které byly aktuálně v policejní cele zavřeny. Výzkum byl zaměřen na aktuálně prožívaný pocit strachu při umístění do policejní cely.
Komparace vývoje ekonomického chování v Rusku, v Kazachstánu a na Ukrajině
Pikman, Oxana ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Daná práce byla věnována problematice vývoje ekonomického chování ve státech bývalého sovětského bloku na příkladu Ruska, Ukrajiny a Kazachstánu. Hlavním cílem bylo zkoumání základních otázek formování trendu ekonomického chování pod vlivem různých faktorů: historických, politických, právních, ekonomických a psychologických. Byly stanoveny hypotézy na základě teoretické části, které byly v analytické části práce vyvráceny nebo dokázány. Praktická část byla hlavně zaměřena na zjištění vztahu mezi takovými faktory jako adaptace, pocit kontroly, důvěry, strachu a volbou strategie ekonomického chování
Úzkost a strach u dětí mladšího školního věku z pohledu dítěte a rodiče.
HODKOVÁ, Kamila
Bakalářská práce se zabývá úzkostí a strachem u dětí mladšího školního věku. Cílem této práce je zmapovat emoce úzkosti a strachu u dětí a porovnat vnímání těchto emocí z pohledu rodičů a z pohledu dětí. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy úzkost a strach, jejich vznik a projevy. Další kapitola pojednává o mladším školním věku, jsou popsány jeho charakteristiky a pozornost je věnována kognitivnímu, emočnímu a sociálnímu vývoji a také se zaměřuje na sebepojetí dítěte. Dále je zde zařazena kapitola o dětských úzkostech a strachu, s hlavním zaměřením na děti mladšího školního věku, jsou zde popsány dětské techniky zvládání těchto emocí a jejich prevence. Poslední kapitola teoretické části je o tom, jak rodiče vnímají strachy svých dětí, jak na ně reagují. Výzkumná sonda je zaměřena na to, jak své strachy a úzkosti popisují děti a jak jsou vnímány jejich rodiči. Data byla získávána prostřednictvím rozhovoru.
Veřejné mínění o problematice HIV/AIDS - Květen 2012
Šamanová, Gabriela
V květnovém šetření mapovalo Centrum pro výzkum veřejného mínění názory na problematiku HIV/AIDS v České republice. Občané se vyjadřovali k tomu, za jak velký problém výskyt této nemoci považují, jak se příslušné instituce věnují této problematice a zda se sami obávají nákazy touto chorobou.
Osudy českobudějovických živnostníků v první polovině 20. století aneb lesk a bída stavu jejich
MAJEROVÁ, Bohdana
Zmapování všedních dnů i svátků živnostníků na počátku 20.století v Českých Budějovicích, jejich politická příslušnost, náboženské vyznání či zábava. Souhrnně řečeno vše
Využití emocí strachu v sociálním marketingu
Šenková, Simona ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hrkal, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Využití emocí strachu v sociálním marketingu" se zabývá zjištěním vhodné míry strachu v sociálních kampaních, které se snaží změnit postoje a chování lidí. Teoretická část definuje základní terminologii z oblasti marketingové komunikace, sociální psychologie a srovnává realizované studie na danou tematiku. V praktické části byl proveden vlastní výzkum, který porovnával reakci účastníků experimentu na různé intenzity strachu. Zjištěné výsledky byly srovnávány nejen mezi odlišnými intenzitami použitého strachu, ale byly analyzovány i postoje žen a mužů. Závěrečná část práce interpretuje dosažené výstupy a navrhuje další postupy v této oblasti.
Analysis of marketing appeals in advertisement
Kosáková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kočkovský, Róbert (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza marketingových apelů v reklamě" je zjistit, jak vnímají jednotlivé apely respondenti z hlediska důvěryhodnosti a oblíbenosti. Práce je zaměřená i nato, s jakými produkty si respondenti reklamy využívající strach, humor a vřelost spájejí. Dalším cílem je zjistit, jak recipienti vnímají početnost reklam využívajících dané apely. V práci se rovněž zaměřím nato, jaké příklady reklam využívající jednotlivé apely si respondenti vědí vybavit. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části možno najít teoretické východiska reklamy jako i psychologické aspekty, s kterými se v rámci reklamy střetáváme. Závěrečné kapitoly teoretické části jsou věnovány apelům v reklamě. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo prostřednictvím metody snowball jako i výsledky z obsahové analýzy 200 televizních spotů.
Obavy českých obyvatel související s jadernou energetikou v kontextu havárie elektrárny Fukušima
Vinopal, Jiří ; Holá, V.
Tisková zpráva přináší informace o některých postojích obyvatel České republiky k jaderné energetice, které byly záměrně zkoumány v kontextu havárie jaderné elektrárny Fukušima. Některé výsledky lze díky kontinuitě výzkumného projektu realizovaného CVVM srovnávat s výsledky průzkumů, které byly provedeny po Černobylské havárii.
Strach při výkonu ošetřovatelské profese
PROKOPOVÁ, Radka
Bakalářská práce se zabývá povoláním všeobecných sester, jejich schopností komunikace a spolupráce v týmu, jejich možnými obavami při výkonu profese a odpovědností, kterou s sebou povolání zdravotníka nese.
ÚZKOSTNÉ DĚTI MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE VÝUCE NÁBOŽENSTVÍ
SAMCOVÁ, Věra
Práce je zaměřena na úzkostné děti mladšího školního věku ve výuce náboženství. První část práce obsahuje definice a rozlišení pojmů úzkost a strach, popisuje úzkostné dítě z pohledu psychologie. V práci jsou uvedeny faktory ovlivňující zvýšenou úzkost u dětí (vrozené dispozice, rodina, škola, krizové životní události), z pohledu vývojové psychologie je popsán mladší školní věk.Práce se zabývá i pedagogickou komunikací s úzkostnými dětmi. Závěrečná část práce se věnuje výuce náboženství na 1. stupni základní školy. Pokládá si otázku, jak může náboženská výchova přispět k tomu, aby se úzkostné děti se svou úzkostí lépe vyrovnávaly. Jmenuje vhodná témata pro práci s těmito dětmi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 134 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.