Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba výnosů podniku a determinující faktory
HRUŠKA, Václav
Cílem práce je klasifikovat podnikové výnosy a jejich evidenci. Zmapovat faktory, které ovlivňují tvorbu výnosů a posouzení, jak využít kategorii výnosů k hodnocení podnikové výkonnosti. Na základě účetních výkazů zkonstruovat poměrové ukazatele. Pomocí analýzy jejich vývoje identifikovat faktory, které pozitivně a negativně ovlivňují velikost výnosů a podnikovou výnosnost.
Organizace a řízení výroby a distribuce v pivovaru Samson
VÁLEK, Petr
Diplomová práce se zabývá analýzou celého pivovaru Samson, zejména však oblastí logistiky a skladového hospodářství. Práce je rozdělena na několik částí. Jedná se o témata z oblasti nákupu, výroby, prodeje, distribuce, logistiky a skladového hospodářství. Hlavní pozornost diplomové práce byla zaměřena na možnost rozšíření skladových pozic. Především se jedná o zastřešené pozice, kterých je nedostatek. Dále jsou navržena možná řešení dílčích neodstatků ve skladovém hospodářství a návrh možné implementace štíhlé výroby. Závěr práce je věnován celkovému zhodnocení možných řešení a jejich dopadů na celou firmu.
Analýza návštěvnosti pražských kin
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Návštěva kina byla velkým fenoménem a oblíbenou zábavou ve 20. století, je tomu tak ale i v moderní době 21. století? Stále se natáčí nové filmy, které můžeme vidět v kinech. Vývoj návštěvnosti kin je však v posledních letech velmi nejistý a kolísavý. Proto jsem se rozhodla v této práci věnovat bližší analýze návštěvnosti pražských kin. Praha má ze všech českých měst nejvíce kin a potenciální divák má tedy skutečně široký výběr, i proto je tedy zajímavé prozkoumat blíže návštěvnost v pražských kinech. Cílem práce je tedy zjistit a blíže analyzovat, jak se vyvíjela návštěvnost pražských kin v posledních šesti letech, dále porovnat návštěvnost a tržby kin klasických a multikin a na základě těchto zjištění pak formulovat odhady vývoje návštěvnosti do budoucna a také vymyslet rady, které by kinům pomohly přilákat více diváků. Pomocí dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu pak zjistím, jak často chodí Pražané do kina a také tímto výzkumem získám bližší informace o charakteristikách návštěvníků kin.
Účinnost vybraného reklamního prostředku pro vybranou firmu
TANCEROVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení účinnosti vybraného reklamního prostředku ve vybrané firmě ? živnostníky Jiřího Bauera a Jana Lhotáka, podnikající pod názvem firmy RamoEfect. Na základě zjištění navrhnout jistá opatření, např. použití vhodnějšího reklamního prostředku. Ve vlastní části práce je charakterizována firma, její vznik, vývoj, byly popsány prodejny, které firma vlastní a činnost, kterou se zabývá. Dále byla představena konkurence, dodavatelé a odběratelé.
Prodejní metody T. Bati v historii a v současnosti
ŘEHÁČEK, Jakub
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit s obchodními praktikami firmy Baťa a porovnat minulost se současností, včetně vytyčení jejich významu. Nejprve se v kapitolách věnuje charakteristice současné Bata Shoe Organisation, následuje popis obchodních praktik společnosti Baťa do roku 1939, které jsou v další kapitole srovnávány se současností. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky srovnávání a vyzvednut význam prodejních metod Tomáše Bati.
Determinanty tržeb a návštěvnosti obchodního centra
Kadlec, Martin ; Bolcha, Peter (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato práce analyzuje determinanty ovlivňující tržby obchodního centra a poptávku po návštěvnosti centra na datech konkrétního obchodního centra z let 2007-2011. Na základě dat pětileté měsíční časové řady jsou sestaveny dva modely tržeb, jeden sledující tržby na zákazníka, v druhém modelu jsou vysvětlovanou proměnnou tržby obchodního centra vztažené k indexu tržeb maloobchodníků. Pro model analyzující poptávku po návštěvnosti jsou data tvořena pětiletou denní časovou řadou. Pro oba typy modelů jsou v teoretické části identifikovány proměnné, které mohou mít na vysvětlované proměnné významný vliv. Modely jsou odhadnuty metodou nejmenších čtverců. Ve všech modelech se jako významný faktor projevují sezónní vlivy. V modelech tržeb jsou dále potvrzeny hypotézy o vlivu konkurence, v modelu poptávky po návštěvnosti jsou jako další významné faktory identifikovány vlivy počasí, či marketingu. Jako nevýznamné byly naopak překvapivě vyhodnoceny ekonomické proměnné, což může být dáno relativně krátkou dobou pozorování. Limitujícím faktorem všech modelů je také dataset čítající pouze jedno obchodní centrum, což neumožňuje komplexně prozkoumat další významné vlivy ovlivňující tržby i návštěvnost obchodních center.
Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy
Klocová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti UJP PRAHA a.s. při obchodování na zahraničních trzích, případně při vstupu na nové trhy. Práce obecně pojednává o obchodní politice společnosti, jejíž součástí je analýza konkurenčního prostředí, výčet způsobů prodeje a propagace výrobků a také stručný přehled potřeb trhu. Další část práce se věnuje analýze odbytových možností, ze které vyplývají nejperspektivnější oblasti pro obchodování. V závěru jsou navržena konkrétní doporučení směřující ke zvýšení tržeb a zajištění budoucího uplatnění společnosti na světových trzích.
Analýza vývoje aktivit společnosti Škoda Auto na trhu Velké Británie
Jílková, Šárka ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza vývoje aktivit největšího českého automobilového producenta, společnosti Škoda Auto, na trhu Velké Británie. Práce mapuje historický vývoj působení automobilky v této zemi, rozebírá zvolenou strategii společnosti a přináší analýzu slabých stránek a návrhy možných zlepšení, jež by měly vést k posílení pozice Škoda Auto na tomto trhu. První kapitola je věnována představení společnosti Škoda Auto, nastínění historického vývoje automobilky a přiblížení významu, který má tato společnost a potažmo celý automobilový průmysl pro Českou republiku. Kapitola také rozebírá prodejní situaci automobilky na světových trzích a růstovou strategii automobilky. Druhá kapitola se zaměřuje na britský trh. V první řadě zkoumá ekonomické pozadí země a následně samotný automobilový trh. Analyzován je jeho historický vývoj, aktuální situace a konkurence společnosti Škoda Auto, jež na tomto trhu působí. Třetí kapitola analyzuje do hloubky působení Škoda Auto na britském trhu. Zabývá se historickým vývojem působení automobilky na tomto trhu a detailně rozebírá současnou růstovou strategii, jež je implementována od roku 2011 do roku 2015. Kapitola analyzuje čtyři hlavní pilíře strategie, prodej, marketing, rozvoj dealerské sítě a poprodejní služby, a rozebírá plnění stanovených cílů v loňském roce. Na to navazuje předložení návrhů možných zlepšení a kroků, jež by mohla společnost podniknout pro upevnění svojí pozice na tomto trhu.
Ochrana spotřebitele na trhu zábavní pyrotechniky
Kudrna, Vladimír ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Koblasa, Pavel (oponent)
Práce analyzuje ochranu spotřebitele na trhu zábavní pyrotechniky v České republice ve vztahu k harmonizaci s legislativou Evropské unie. Nejprve definuje pojem zábavní pyrotechniky jako takové, následně se zaměřuje na období před aplikací právních norem Evropské unie do prostředí platné legislativy České republiky a nakonec i na období po jejich aplikaci.
Vybrané problémy vplyvu globalizácie na český automobilový priemysel
Fedor, Marek ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vlivy globalizace a jejich působení na jednotlivé oblasti českého automobilového průmyslu.Charakterizuje jev globalizace obecně i specificky z pohledu světové automobilové výrovy. Mapuje historii a vývoj automobilové výroby v České republice. Detailně zachycuje oblasti českého automobilového průmyslu, ve kterých vlivem globalizace došlo k výrazným změnám za poslení dvě dekády. Z ekonomického hlediska doplňuje vliv těchto změn na celkové postavení automobilového průmyslu v hospodářství ČR. V závěru bakalářská práce nabízí pohled na aktuální situaci v jednotlivých závodech českého automobilového průmyslu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.