Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
Sada ovládacích prvků pro WPF
Vršan, Ondřej ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvářením znovupoužitelných ovládacích prvků pro WPF. Srovnává dostupné ovládací prvky na trhu a open source projekty. Popisuje vytvoření vlastní sady ovládacích prvků pro technicky zaměřené aplikace. Součástí práce je demonstrační program, který prezentuje možnosti vytvořených ovládacích prvků. Výsledný projekt je zveřejněn na portálu Codeplex.com
SCADA systém stanic pro kontrolu těsnosti
Rak, Jan ; Pásek, Jan (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit SCADA/HMI systém stanic pro kontrolu těsnosti. Tento software bude schopen komunikovat se stanicí přes OCP server, pomocí něhož bude stanici řídit a ukládat naměřená data. Za tímto účelem bylo použito více vláknového zpracování dat, jak pro samotnou komunikaci, tak i pro chod programu a práce s databází na ukládání výsledků. Výsledný program bude umístěn na osobní PC, jenž je součástí stanice pro kontrolu těsnosti.
Plánování a sledování organizace času pro Windows Phone
Popelka, Karel ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro plánování a sledování organizace času. Vývoj je cílen na platformu Windows Phone 8 se zaměřením na intuitivní uživatelské rozhraní. Implementace aplikace je řešena pomocí návrhového vzoru MVVM a platformních doporučení implementované v jazyce C#. Uživatelské rozhraní je navrženo pomocí jazyka XAML. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít při organizaci běžných aktivit. Hlavním přínosem práce je pochopení platformních doporučení Windows Phone 8 a principů přívětivého uživatelského rozhraní. Na závěr je rozebráno testování aplikace a vyhodnocení reakce respondentů.
Nástroj pro prezentování videí a dalšího obsahu na obrazovce s dotykovým vstupem
Zapletal, Libor ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj aplikace pro systémy Windows pomocí technologie WPF zaměřené na prezentování videí s využitím dotykového ovládání. Aplikace je velice jednoduchá na ovládání a jejím hlavním účelem je usnadnit uživateli výběr obsahu, který ho zajímá. Práce popisuje hlavní rysy technologie WPF, analýzu konkurečních řešení, samotný návrh vlastní aplikace a její implementaci. Dále tato práce popisuje řešení různých problémů při vývoji. Na konci práce je zhodnoceno výsledné řešení, jeho další vývoj a také způsob testování.
Automatické zjištování rozměrových změn betonových směsí při tuhnutí
Hortvík, Martin ; Roupec, Jan (oponent) ; Heriban, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací desktopové aplikace určené ke zjišťování rozměrových změn betonových směsí při tuhnutí. Součástí práce je implementace serverového portálu pro vyhodnocování získaných dat v reálném čase. Úvodní část práce se věnuje analýze úlohy a původního řešení, dále pak vymezením specifikací nové aplikace při nasazení v reálném provozu. V další části práce jsou popsány současné softwarové technologie používané při vývoji desktopových a serverových aplikací. Návrh a samotná implementace obou částí řešení tvoří podstatnou část práce. V poslední části je prezentováno ověření funkčnosti aplikace nasazené v reálném provozu.
Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru
Mikuláštík, David ; Lojda, Jakub (oponent) ; Krčma, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty implementace a využití návrhových vzorů. Vyhodnocuje zpětnou vazbu a navrhuje další vývoj hry.
Návrh a implementace mobilní aplikace pro platformu Microsoft Windows
Dvořák, Marek ; Feifer, Jekub (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce popisuje proces vývoje mobilní aplikace na platformě Microsoft Windows. Popsaný proces zahrnuje všechny etapy od analýzy cílového trhu přes návrh a vývoj aplikace až po plán jejího zveřejnění v elektronickém obchodě Windows Store. Součástí této práce je vytvoření mobilní části univerzální aplikace pro Windows 8.1 s využitím programovacího jazyka C# a značkovacího jazyka XAML.
Návrhový vzor Model-View-ViewModel ve WPF aplikacích
Švikruha, Patrik ; Zeman, Kryštof (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vysvetlením návrhu aplikácie podľa viac-vrstvových prezentačných vzorov, ktoré popisujú rozdelenie aplikácie na vrstvy a tým uľahčujú jej testovateľnost, udržateľnosti a prenositeľnosť. V práci sa zameriavam na prezentačný vzor pre Model-View-ViewModel ktorý je primárne určený pre WPF aplikácie. Tento prezentačný vzor je možné vytvoriť pomocou frameworkov ktoré sa používajú buď ako NuGet balíčky alebo ako Projektové šablóny. V práci sa zameriavam na framework Catel, ktorý je možné použiť, vďaka jeho robustnosti, skrz všetky vrstvy aplikácie. Primárnym výstupom práce je aplikácia, na ktorej demonštrujem návrhový vzor s integráciou frameworku Catel. Teóriu a následný postup som sa snažil opísať tak, aby ho pochopil aj čitateľ, ktorý nemá žiadne skúsenosti s návrhom viac-vrstvovej aplikácie.
Program pro zobrazování genealogických dat
Štoudek, Bohuslav ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh a implementace programu pro zobrazování genealogických dat. Program zpracuje zdrojový soubor ve formátu GEDCOM a převede jej do grafické podoby. Dále zobrazuje rodokmeny a statistiky, ve kterých je možné filtrovat podle zadaných kritérií. Pro vývoj aplikace byly použity programovací jazyky C# a WPF.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.