Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika tvorby internetových stránek
Smelik, Martin ; Martinka, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby rezervačního systému v prostředí internetových stránek s využitím frameworku Nette. Celá práce je rozdělena do více částí a to zjištění teoretických podkladů týkajících se návrhu, tvorby a poté následné realizace. Smyslem práce je poskytnout čtenářům této práce manuál pro tvorbu aplikací s využitím frameworku Nette.
Návrh internetových stránek
Cvrček, Josef ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh a vyhotovení internetové prezentace pro strojírenskou firmu VNP, s.r.o., která sice v současnosti svůj prostor na internetu má, nicméně nenaplňuje představy vedení firmy o konkurenceschopné elektronické propagaci. Stávající podoba stránek bude kompletně rekonstruována s využitím moderních technologií, s ohledem na pravidla přístupnosti a dodržování webových standardů.
Návrh elektronického katalogu firmy B2C
Kratochvílová, Martina ; Zajaroš, Michal (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh elektronického katalogu firmy B2C se zabývá elektronickou prezentací výrobků společnosti SUNIX, s.r.o. Součástí práce je zhodnocení současné webové prezentace společnosti a návrh elektronického katalogu, který splňuje podmínky jak technické tak obchodní. Při tvorbě návrhu byl kladen důraz na to, aby jeho obsluha nebyla pro personál přítěží a především aby se jeho realizace pozitivně projevila na tržbách společnosti.
Problematika návrhu webových stránek
Melena, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je podat přehled o problematice návrhu webu a hlavním cílem je vytvoření a aplikování metodiky pro proces návrhu webu. Pro tyto účely je práce rozdělena do tří částí. První část je věnována úvodu do problematiky SEO se zaměřením převážně na oblast návrhu webu, druhá se zabývá sestavením metodiky pro návrh webu a v třetí části je tato metodika aplikována na skutečný projekt. Práce je určena především pro projektové manažery a webmastery, kterým přináší pohled do této problematiky, k niž stále neexistují standardizované postupy.
Web jako marketingový nástroj v sektoru B2B
Mikula, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Česák, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem projektového řízení tvorby internetové prezentace v sektoru B2B. Důraz je kladen na definici teoretického rámce -- popis a stanovení jednotlivých fází projektové přípravy. Kromě procesu návrhu jsou detailně rozebrány faktory ovlivňující úspěšnost a obchodní účinnost navrženého řešení, zejména použitelnost, důvěryhodnost a přesvědčivost. Dále se práce věnuje tématu testování návrhů a to jak na úrovni testování informační architektury, tak i testování wireframů a finálního návrhu. Teoretický rámec je následně použit v druhé části práce, jejímž cílem je definice procesu přípravy návrhu firemní internetové prezentace společnosti působící na B2B trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.