Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pásový podavač
Mikulecký, Lukáš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pásového podavače pro kontinuální dávkování drceného kameniva s požadovaným dopravním výkonem 100 t/hod, podávací vzdálenost je 3 m. Práce obsahuje funkční výpočet a určení hlavních rozměrů krátkého vodorovného podavače, návrh pohonu, pevnostní výpočet hnacího hřídele a výkresovou dokumentaci.
Vliv zatížení vznětového motoru na stálost výkonu
Jašek, Petr
Diplomová práce se zabývá měřením stálosti výkonu. V úvodu je popsána teorie spalovacích motorů. Pojednává o přeměnách energií, tepelné bilanci a účinnostech spalovacího motoru. Je rozebrán vliv provozních parametrů na stálost výkonu, zejména parametrů spalovacího vzduchu. Jako je čistota, hmotnost, teplota, tlak a vlhkost nasávaného vzduchu. Další část práce je zaměřena na metodiku měření na válcovém dynamometru. Kde je popsána příprava a průběh měření, které bylo realizováno na automobilu Škoda Superb druhé generace se vznětovým motorem o obsahu 1968 cm3 se systémem vstřikování Common-rail. Nejprve bylo provedeno měření dynamickou metodou a poté měření metodou statickou za plného zatížení při různých otáčkách. Na každé úrovni otáček bylo měření prováděno dvakrát, jednou s vypnutou klimatizací a po druhé se sepnutou klimatizací. Veškeré možné parametry byly vyčítány z palubní sběrnice vozu a zaznamenávány. Kapitola 3 se zabývá zpracováním a vyhodnocením těchto naměřených dat při experimentu. Především jsou zde rozebírány průběhy parametrů vzduchu, chladicí kapaliny v závislosti na průběhu výkonu motoru.
Vliv spalování paliva CNG na technicko-ekonomické parametry vozidla
Strnadel, Miroslav
Tato diplomová práce na téma „Vliv spalování paliva CNG na technicko-ekonomické parametry vozidla“ se zabývá použitím alternativního paliva stlačeného zemního plynu pro pohon silničních vozidel. Práce je rozdělena na 4 hlavní části. V první části je zpracován literární přehled, který pojednává o historii využití plynných paliv ve světě a v českých zemích, dále o vlastnostech a konstrukční stránce automobilu upraveného pro provoz na CNG. V druhé části je provedeno experimentální měření výkonových parametrů dvou vozidel Škoda Octavia Combi III se vznětovým a zážehovým motorem s pohonem CNG na válcové zkušebně, která je v této kapitole taktéž popsána. Ve třetí části jsou zpracovány a okomentovány výsledky experimentálního měření a porovnány obě vozidla z technicko–ekonomického hlediska. Jak z výsledků měření vyplývá, u vozidla, které je již od výrobce uzpůsobeno ke spalování CNG nemá toto palivo negativní vliv na výkonové parametry motoru, ale naopak lze pozorovat rovnoměrnější chod motoru a i po ekonomické a ekologické stránce předčí vozidla poháněná klasickými palivy. Poslední část této diplomové práce je věnována diskusi, kde jsou porovnány naměřené výsledky s výsledky v odborném článku, který se zabývá stejným tématem.
Indikace spalovacích tlaků zážehových motorů
Linhart, Roman
Diplomová práce se zabývá indikací spalovacích tlaků zážehových motorů. Úvod práce je věnován termodynamice spalovacích motorů a jejich diagramům. Následující část uvádí způsoby měření spalovacích tlaků u zážehových motorů. V této kapitole jsou popsány tři základní způsoby měření, z nichž nejvíce jsou popsány piezoelektrické snímače. Další část je věnována návrhu měřícího řetězce a popisu použitého materiálu, který byl použit u měření na zkoušeném motoru. Hlavním cílem diplomové práce bylo vyhodnocení výsledků, které byly získané experimentálním měře-ním na motorové zkušebně Mendelovy univerzity v Brně. Získaná data byla vyhodnocena tabelárně a graficky a následně popsána. V závěru práce je vše vyhodnoceno a výsledky shrnuty.
Úplná charakteristika vznětového motoru s využitím dat ze sítě CAN-BUS
Pluháček, Marek
Tato diplomová práce je zpracována na téma Úplná charakteristika vznětového motoru s využitím dat ze sítě CAN-Bus. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány dle dostupné literatury druhy charakteristik spalovacího motoru a současný stav v oblasti měření charakteristik. Dále se zaměřuje na sběrnicové systémy CAN-Bus u vozidel a na možnosti využití dat z digitální sítě vozidla. Cílem praktické části je návrh metodiky měření parametrů motoru pásového traktoru John Deere 8320RT, provedení ve školní laboratoři na vířivém dynamometru. Vyhodnocení dat ze sítě CAN-Bus a sestrojení úplné otáčkové charakteristiky. Stanovení oblasti s nejnižší měrnou spotřebou paliva, maximálním dosaženým výkonem a točivým momentem. Výsledky měření jsou vyneseny do tabulek, z nichž jsou následně sestaveny charakteristiky.
Spirální šnekový dopravník
Bednář, Jiří ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh konstrukčního řešení spirálního šnekového dopravníku sloužícího pro dopravu pšenice ze zásobníku do mlecího zařízení. V úvodu je popsána teoretická část šnekových dopravníků, spirálních šnekových dopravníků a dopravovaných materiálů. Dále následuje konstrukční řešení a výpočet důležitých částí dopravníku.
Spirální šnekový dopravník
Bednář, Jiří ; Malášek, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh konstrukčního řešení spirálního šnekového dopravníku sloužícího pro dopravu pšenice ze zásobníku do mlecího zařízení. V úvodu je popsána teoretická část šnekových dopravníků, spirálních šnekových dopravníků a dopravovaných materiálů. Dále následuje konstrukční řešení a výpočet důležitých částí dopravníku.
Šnekový dopravník
Bláha, Tomáš ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhovým výpočtem a konstrukčním řešením vodorovného šnekového dopravníku pro vápenný hydrát, práce je rozdělena do části výkresové a textové, provedl jsem návrh pohonu, vyřešil uložení šneku a provedl pevnostní kontrolu důležitých částí stroje.
Pásový dopravník na slévárenský písek
Vaňous, Ondřej ; Pokorný, Jan (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pásového dopravníku pro přepravu slévárenského písku s dopravním výkonem 70 t/hod. Práce obsahuje funkční výpočet podle normy ČSN ISO 5048. Dále je navržen pohon dopravníku, pevnostní výpočet hnaného hřídele a hnaného bubnu.
Šnekový dopravník
Tvrdík, Tomáš ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhovým výpočtem hlavních částí šnekového dopravníku pro vápenný hydrát, návrhem pohonu a pevnostní kontrolou funkčních částí. Konstrukční řešení se zaobírá uložením ložisek, bezpečností provozu a snadnou údržbou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.