Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace značky velkých sportovních událostí
Petráčková, Jana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) ; Eger, Ludvík (oponent)
Název: Identifikace značky velkých sportovních událostí Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky letních olympijských her a mistrovství světa ve fotbale. Metody: V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda písemného a elektronického dotazování. Identifikace osobnosti výše zmíněných značek byla provedena na základě metody měření osobnosti značky dle dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byla provedena jejich statistická analýza. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že osobnost značky letních olympijských her je vystihována dimenzemi Odpovědnost, Aktivita a Jednoduchost a lze ji charakterizovat jako značku stabilní, odpovědnou, aktivní, dynamickou a přirozenou. Osobnost značky mistrovství světa ve fotbale je vystihována pouze dimenzí Aktivita a lze ji charakterizovat jako značku aktivní, dynamickou a inovativní, Klíčová slova: Sportovní značka, osobnost značky, měření osobnosti značky, image značky, identita značky, letní olympijské hry, mistrovství světa ve fotbale.
Image Umbro Brand
Gazdíková, Lenka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Názov: Imidž značky Umbro Anotácia: Predmetom bakalárskej práce je zistiť imidž športovej značky Umbro. Prvá časť je venovaná spracovaniu literárnych premeňov objasňujúcich značku, jej známosť a imidž. Ďalej je popísaný proces marketingového výskumu ako východisko k vlastnému výskumu. Druhá časť predstavuje značku Umbro, realizáciu a vyhodnotenie marketingového výskumu týkajúceho sa zistenia imidžu značky Umbro. V závere sú navrhnuté odporúčania pre zlepšenie postojov k značke Umbro. Kľúčové slová: Imidž značky, športová značka, marketingový výskum
Image a identita značky - vybrané problémy
Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení značek, jako je např. digitální marketing, vírální marketing, event marketing, ale také sponzoring. Provedený výzkum se zaměřuje na identifikaci image dvou nejhodnotnějších sportovních značek. V první řadě se jedná o značku Nike, jejíž image je následně porovnána s image značky Adidas. Na základě výsledků výzkumu je dále provedeno porovnání image značky Nike s identitou této značky, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.