Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Finanční analýza Pivovaru Nymburk, spol. s r.o.
Kykal, Martin ; Boukal, Petr (vedoucí práce)
Název práce je Finanční analýza Pivovaru Nymburk, spol. s r.o.Je rozdělena do dvou částí-teoretické a praktické.V praktické části je hodnocena finanční situace společnosti Pivovar Nymburk v letech 2001-2004.Výsledky analýzy jsou dále srovnávány s dvěma největšími českými výrobci piva na našem trhu?Pivovary Staropramen a.s. a Plzeňský Prazdroj a.s. Cílem práce bylo kromě zhodnocení finanční situace společnosti odhalit největší odlišnosti, případně shody mezi malým pivovarem a jeho velkými konkurenty.
Oprávněný hospodářský subjekt, účinný nástroj ke zjednodušení a urychlení celního řízení
ŠTÍCHA, Blažej
Předmětem této bakalářské práce je přiblížení a vysvětlení pojmu Oprávněný hospodářský subjekt (AEO) a zhodnocení jednotlivých výhod plynoucích držitelům osvědčení AEO. Vysvětluje základní pojmy, jako jsou Evropské společenství, třetí země, mezinárodní dodavatelský řetězec, electronic Customs, statut AEO, a také pro koho je statut určen. Pro lepší pochopení celého statutu je v teoretické části uveden postup získání osvědčení, kritéria pro získání osvědčení, řízení o udělení osvědčení a také jaké jsou druhy osvědčení a jejich jednotlivé výhody. V praktické části práce jsou zanalyzovány jednotlivé výhody vyplývající z udělení osvědčení AEO. Tyto výhody jsou podrobněji rozebrány a vysvětleny. Práce popisuje jejich využívání v praxi, a zda je využívají dotazované firmy. V závěru práce je celkové zhodnocení statutu AEO.
Ohodnocování cyklických společností
Cihlář, Jiří ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) ; Zetek, Pavel (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat tzv. cyklické společnosti. Ve své práci popíši fungování sektorů, které jsou historicky označovány jako cyklické. V hlavní části práce ohodnotím vybrané společnosti automobilového sektoru, sektoru letecké dopravy a sektoru elektrotechnického.
Marketing po krizi
Martan, David ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Škaloud, Petr (oponent)
Bez velké nadsázky se dá říci, že americká hypotéční krize obletěla a ovlivnila celý svět. Nejedná se však pouze o burzovní domy a pár vyvolených, nýbrž o recesi zasahující v menší či větší míře celou společnost. Mnohdy se srovnává s Velkou hospodářskou krizí ze třicátých let, byť její dopady až tak velké nejsou. V recesi obecně firmy, bohužel velmi často i státy, šetří na všech výdajích, které nejsou nezbytně nutné k fungování firmy; dlouhodobé hledisko se příliš neřeší. Několik nezanedbatelných let, či dnes už dokonce desítek let jsme se vezli na vlně hospodářského růstu, kdy firmy s nadsázkou řečeno často nevěděly, co s penězi. Během roku 2008 se však situace obrátila. Svět postihla celkem silná hospodářská recese v důsledku americké hypotéční krize, kdy splaskla bublina v obchodování s balíčky amerických hypoték a jejími deriváty na OTC trzích. Samozřejmě nelze se takto jednoznačně vyhranit; jako základní důvod tohoto tržního selhání lze stejně dobře označit život na dluh resp. vysoké zadlužení domácností, které do jisté míry lze označit za zbytečné si žití nad poměry. Stejně tak lze připsat velký kus viny vládám, které daly jistotu soukromým institucím, že de facto případné ztráty uhradí. Velkým výdajem, který je na první pohled možné omezit, je jednoznačně marketing. Netřeba dodávat, že právě to, jakým způsobem firma omezí nebo alokuje své omezené zdroje, rozhodne, která firma přežije dobu recese, a která ne. Cílem práce je zjistit, zda a jak se mění chování firem z hlediska marketingu během krize. V teoretické části bude popsána základní teorie vážící se k tématu; tedy teoretická východiska jako například marketingová koncepce či kupní chování, podle kterých by se měl marketing společností řídit, přičemž se bude vycházet z odborné literatury. Dále bude tato teorie porovnána s poznatky zjištěnými během krize pomocí validních článků i přímo materiály či zkušenostmi poskytnutými přímo firmami.
Motivace zaměstnanců v pojišťovací společnosti
Nezdařilová, Andrea ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na současné pojetí personálních činností v podniku. Soustředím se především na oblast motivace pracovníků, na kterou je v současnosti na poli personalistiky kladen velký důraz, a faktory motivace jako prostředky vedoucí ke spokojenosti pracovníků a úspěšnosti podniku. Teoretický základ práce popisuje personální činnosti ve firmě, vysvětluje pojem motivace, vznik motivačních koncepcí a působnost motivačních faktorů v podnikatelském prostředí. V navazující praktické části poté rozeberu jednotlivé složky působící na motivaci pracovníků ve společnosti AXA, jenž je v současnosti jednou z předních poskytovatelů životního pojištění. Společnost se v posledních letech stala preferovaným zaměstnavatelem hlavně pro mladší generace. Cílem práce je identifikovat, v čem spočívá tento zájem a co zaměstnance vede k práci v nadnárodní firmě s celosvětovou působností. Dalším dílčím cílem je analyzovat, jakým způsobem AXA své zaměstnance motivuje a udržuje si jejich loajalitu.
Aplikace internetu v cestovním ruchu
Daniš, Michal ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Bakalářská práce se věnuje cestovnímu ruchu a internetu jako jednomu z nástrojů, který je aplikován v marketingu cestovního ruchu. Teoretická část obsahuje definice cestovního ruchu, příčiny jeho vzniku a postavení v národním hospodářství, historii a vývoj internetu. Praktická část mapuje aplikaci internetu při prodeji služeb hotelových řetězců, leteckých společností, autobusové a vlakové dopravy, při prodeji služeb cestovních kanceláří a agentur, ale i v individuální dopravě a turistice.
Finanční analýza společnosti VCES a.s.
Součková, Irena ; Kopalová, Helena (vedoucí práce) ; Kolářová, Blanka (oponent)
Finanční stabilita je jedním z podstatných aspektů, který by společnost měla splňovat, pokud chce obstát před konkurencí a získat dobré postavení na trhu. Proto pověřené osoby vypracovávají finanční analýzy, abychom se dozvěděli informace týkající se finanční situace podniku. Zejména jak se vyvíjely konkrétní ukazatele a položky účetních výkazů v průběhu několika let.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.