Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českobudějovicko)
KOUBOVÁ, Andrea
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Českobudějovicka. Jedná se o porovnání představ samotných návštěvníků s reálným stavem služeb cestovního ruchu. Konkrétně jak návštěvníci vnímají kvantitu a kvalitu primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě toho je možné sestavit návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách. Případová studie je uskutečněna formou dotazování návštěvníků ve vybraných obcích Českobudějovicka. Toto dotazníkové šetření je poté zpracováno a vyhodnoceno. Následně je také porovnáno s hloubkovými rozhovory s odborníky v oboru cestovního ruchu. V další části jsou vyhodnoceny hypotézy. Na základě výsledků dotazníkového šetření je navržen koncept, který řeší dopravní infrastrukturu ve městě České Budějovice. Dále je navržena podpora podnikatelských subjektů působících v cestovním ruchu, vedoucí k prodloužení délky doby pobytu návštěvníka na Českobudějovicku. Díky tomu je možné podpořit cestovní ruch v destinaci a zvýšit celkovou spokojenost přijíždějících návštěvníků.
Vliv inovací na hotelové klíčové ukazatele
Chalupová, Ivana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem inovací zavedených z pozice Quality Control Managera na klíčové hotelové ukazatele - hodnocení hosty, obsazenost a průměrnou cenu. První část práce je věnována úvodu do problematiky kvality v cestovním ruchu, jejího měření a systémů řízení. Další část práce se zabývá hotelovým řetězcem AVE Hotels a jeho systému řízení kvality. Následující kapitola je věnována hotelu Aida a inovacím navrženým z nově zavedené pozice Quality Control Managera. Stěžejní část práce srovnává hotel Aida s Oficiální jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení před realizací a po realizaci změn navržených Quality Control Managerem a pojednává o dopadech realizovaných změn na hodnocení hostů, obsazenost a průměrnou cenu. V závěrečné kapitole je obsaženo shrnutí, vlastní doporučení a komentáře. Cílem práce je analyzovat a posoudit hloubku přínosu změn Quality Control Managera na zmíněné ukazatele. Za účelem splnění tohoto cíle práce analyzuje a srovnává data poskytující informace o hodnocení hostů, obsazenosti a průměrné ceně v době před realizací a po realizaci změn Quality Control Managera. Práce může posloužit k posouzení návratnosti investice do zvýšení kvality a do zavedení systému jejího řízení a kontroly.
Daň z přidané hodnoty v cestovním ruchu
Paclíková, Marcela ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Kouba, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je problematika daně z přidané hodnoty v oblasti cestovního ruchu. Některé subjekty podnikající v cestovním ruchu mají povinnost podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty uplatňovat na poskytnuté služby zvláštní režim pro cestovní službu. Tento režim subjektům zjednodušuje pravidla pro uplatnění daně z přidané hodnoty oproti běžnému režimu, nicméně není možné ho aplikovat v každé situaci. Hlavním cílem této práce je vytvořit ucelený přehled pravidel vztahujících se k uplatňování daně z přidané hodnoty v oblasti cestovního ruchu včetně uvedení vhodných praktických příkladů. Dílčím cílem práce je analyzovat rozdíl mezi úpravou zvláštního režimu podle zákona o dani z přidané hodnoty a podle evropské směrnice 2006/112/ES, o společném systému daně z přidané hodnoty. Pro lepší pochopení problematiky daně z přidané hodnoty uplatňované v oblasti cestovním ruchu jsou teoretická východiska doplněna praktickými příklady s ukázkami vyplněných daňových přiznání.
Marketingová analýza vinotéky
Glížová, Zuzana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je analýza marketingových nástrojů vinárny Víno-klub. Teoretická část se zmiňuje o marketingu v obecné rovině, marketingovém mixu v cestovním ruchu, klasifikaci vín a chování českého spotřebitele vína. Praktická část se zabývá analýzou konkrétních marketingových nástrojů ve Víno-klubu a její aplikací na reálnou činnost vinotéky. Dále pak dochází ke zhodnocení marketingového mixu provedeným dotazníkovým šetřením. A v úplném závěru práce se nachází nástin doporučení, návrhů a opatření ke zlepšení kvality poskytovaných služeb.
Rozvoj služeb ve vybraném hotelu
STÝSKALOVÁ, Veronika
Tématem diplomové práce je rozvoj služeb ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce byla analýza tržních podmínek, vnitřního prostředí zvoleného podniku a návrh zlepšení managementu a zajištění konkurenceschopnosti Residence U Černé věže. Pomocí dotazníkového šetření u hostů a u zaměstnanců, řízeného rozhovoru s manažerkou a pomocí dalších analýz byla sestavena návrhová řešení.
Návrh projektu rozvoje cestovního ruchu v okrese Plzeň-město
MATOUŠOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu rozvoje cestovního ruchu v okrese Plzeň-město, který je vytvořen na základě dat získaných z dotazníkového šetření, prozkoumání oblasti a kontaktování místní samosprávy a dalších organizací. Na základě tohoto zjištění bylo vytvořeno zařízení zaměřené na agroturistiku a cykloturistiku spojené s poskytováním ubytování.
Rozvoj zvolených služeb cestovního ruchu v Pardubickém kraji
BURKETOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce "Rozvoj zvolených služeb cestovního ruchu v Pardubickém kraji" bylo provedení analýzy aktuální nabídky služeb cestovního ruchu s důrazem na hotelnictví a gastronomii v Pardubickém kraji. Nezbytnou součástí práce je literární přehled, který čtenářům systematicky přibližuje řešenou problematiku a primární pojmy z oblasti cestovního ruchu, služeb a služeb cestovního ruchu. K vytvoření literární rešerše byla nastudována odborná literatura a publikovaná data z internetových zdrojů. V práci byla následně zpracována i statistická data týkající se základních informací o Pardubickém kraji a jeho cestovním ruchu. Analýza nabídky ubytovacích a stravovacích služeb v Pardubickém kraji byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření s manažery a zákazníky ubytovacích zařízení a pomocí mystery shoppingu uskutečněného v restauračních zařízeních. Vyplývající závěry analýzy služeb sloužily jako podklad pro nalezení vhodných doporučení vedoucích ke zkvalitnění nabízených služeb a k budoucímu rozvoji turistického regionu.
Služby cestovního ruchu pro seniory a možnosti jejich dalšího rozvoje v oblasti Prachaticko
KOROUSOVÁ, Marie
Cílem práce je zdůvodnit význam cestovního ruchu seniorů a specifikovat potřeby tohoto segmentu v cestovním ruchu a na základě výsledků provedených analýz navrhnou možnosti dalšího rozvoje služeb cestovního ruchu pro segment seniorů ve zkoumané oblasti.
Návrh na vytvoření turistického informačního centra v obci Tři Studně v CHKO Žďárské vrchy
HALVOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce byl návrh konkrétní podoby turistického informačního centra a jeho lokalizace v obci Tři Studně. Na základě analýzy poptávky a nabídky dané destinace cestovního ruchu vytvoření nabídky služeb, které bude informační centrum návštěvníkům poskytovat. Pro TIC byly navrženy dvě varianty řešení. První návrh využil současné zasedací místnosti Obecního úřadu na Třech Studních bez úprav a doplnil ji pouze novým vybavením a technikou. Druhý návrh je již spojen se stavebními úpravami této místnosti. Tři Studně jsou díky svému přírodnímu potenciálu hojně navštěvovány turisty v letních i zimních měsících. Tvoří jednu z nejvýznamnějších rekreačních oblastí na Vysočině. TIC na Třech Studních bude jedním z nejdůležitějších článků marketingové komunikace obce a jeho blízkého okolí.
Podnikatelský koncept využití železniční tratě 193 pro cestovní ruch
VOVSOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo formulovat doporučení pro využití železniční tratě 193. Doporučení byly navrženy na základě informací získaných z dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a důkladné situační analýzy, analýzy zákazníků a konkurence. Z takto získaných dat byly navrženy varianty, jak by se trať pro rozvoj cestovního ruchu mohla využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.