Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Smart destinace cestovního ruchu
KOUBOVÁ, Andrea
Teoretická část této práce je zaměřená na vysvětlení problematiky smart konceptu v rámci měst a destinací cestovního ruchu, jakým způsobem destinace využívá marketingovou komunikaci, aby přilákala nové návštěvníky a udržela si ty stávající. Čtenář je v této části také seznámen s tematikou měření emocí, jaké jsou metody, jejich silné a slabé stránky a jak konkrétně funguje metoda EDA (měření elektrodermální aktivity, resp. vodivosti kůže), která byla využita v rámci praktické části. Cílem práce je využití nových technologií pro efektivní marketing destinace cestovního ruchu. Na základě měření emočních reakcí metodou EDA je úkolem optimalizovat vizuální komunikaci destinace Písek a okolí jako města s konceptem smart city. V praktické části je popsáno, jakým způsobem probíhalo dotazníkové šetření a měření metodou EDA. Při výzkumu byly respondentům promítány snímky pořízené z oblasti města Písek a jeho okolí. Zpracování dat probíhalo tím způsobem, že se vyhodnotilo dotazníkové šetření a měření metodou EDA. Výsledky z obou způsobů výzkumu byly seřazeny v žebříčku TOP deset pozitivně/negativně hodnocených snímků s vyšší emoční reakcí. Deset pozitivně a deset negativně hodnocených snímků z dotazníkového šetření a měření metodou EDA jsou zde vizualizovány. Z výzkumu lze vyvodit, že metoda EDA je pro měření emocí vhodná a společně s dotazníkovým šetřením poskytla zajímavé informace, jaký typ obrázků je vhodný používat v rámci marketingové komunikace destinační společnosti Píseckem, s. r. o., aby stávající i potenciální návštěvníky zaujala.
Faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (Českobudějovicko)
KOUBOVÁ, Andrea
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků Českobudějovicka. Jedná se o porovnání představ samotných návštěvníků s reálným stavem služeb cestovního ruchu. Konkrétně jak návštěvníci vnímají kvantitu a kvalitu primární a sekundární nabídky cestovního ruchu ve zvoleném regionu z hlediska poptávky. Na základě toho je možné sestavit návrh opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti účastníků cestovního ruchu v jižních Čechách. Případová studie je uskutečněna formou dotazování návštěvníků ve vybraných obcích Českobudějovicka. Toto dotazníkové šetření je poté zpracováno a vyhodnoceno. Následně je také porovnáno s hloubkovými rozhovory s odborníky v oboru cestovního ruchu. V další části jsou vyhodnoceny hypotézy. Na základě výsledků dotazníkového šetření je navržen koncept, který řeší dopravní infrastrukturu ve městě České Budějovice. Dále je navržena podpora podnikatelských subjektů působících v cestovním ruchu, vedoucí k prodloužení délky doby pobytu návštěvníka na Českobudějovicku. Díky tomu je možné podpořit cestovní ruch v destinaci a zvýšit celkovou spokojenost přijíždějících návštěvníků.

Viz též: podobná jména autorů
5 KOUBOVÁ, Anna
5 Koubová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.