Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Výroba dámské konfekce
Šťastná, Vladimíra ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je návrh průmyslové haly na výrobu značkové konfekce v Brně – Židenicích. Pozemek ve svažitém terénu mi nabídl způsob, jakým orientovat komplex 3 budov – výrobní haly, přidružených skladů a pomocného technického zázemí tak, aby byl plně využit výhled na Brno. Proto je část výrobní haly vykonzolována a orientací prosklené fasády se přizpůsobuje okolí. Hlavními ideami bylo tedy využít výhledu a sdružit budovy tak, aby byl výrobní proces plynulý a co nejekonomičtější, přitom vybudovat vyhovující zázemí pro zaměstnance a v neposlední řadě i esteticky působit na lidi jak uvnitř, tak venku.
Průmyslová pekárna Herold Brno
Veit, Jakub ; Suchánek,, Petr (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření jednotlivých stupňů projektové dokumentace – Dokumentace pro stavební povolení, Dokumentace pro provedení stavby a Studie z předmětu AG35. Předmětem projektu je novostavba průmyslové pekárny Herold v městské části Horní Heršpice na pozemku p. č. 1112 v katastrálním území Brno. Pekárna Herold má své sídlo ve Slavkově u Brna a vybudováním nového objektu zajistí společnosti rozšíření výrobní kapacity, další prodejní plochu a svým umístěním se přiblíží k oblasti nejrozsáhlejšího odbytu. Jedná se o návrh průmyslového objektu, který je rozvržen na 4 kubické hmoty. Ty hlavní tvoří výrobní hala se sklady a expedicí a na ni navazující administrativní část. K expediční části výrobní haly jsou připojeny dva menší objekty, se zázemím, sklady přepravek a podnikovou prodejnou. Konstrukční řešení administrativní části tvoří rastr 6x6 m, u výrobní haly 6x12 m, respektive 6x24 m. Součástí projektu je také řešení okolních ploch, zejména předprostoru výrobní haly, návrh areálových komunikací a napojení na veřejnou dopravní infrastrukturu. Princip návrhu spočívá v záměru umístit objekt na pozemek tak, aby byla zajištěna ekonomika stavby, logika a návaznost vnitřních komunikací, minimalizace zpevněných ploch před budovou a vhodná orientace vůči světovým stranám. Díky blízké okolní zástavbě je před objektem vytvořen veřejný prostor, který budovu zakrývá a tvoří vizuální a hlukovou bariéru. Veškerá areálová infrastruktura je směřovaná za objekt na jižní stranu. Stavba využívá mírně svažitého pozemku, kdy je u expediční části úroveň terénu -1,100 m, což vyhovuje nakládání zboží do vozidel. Smyslem a záměrem je vytvořit ucelenou a dobře fungující stavbu, jejíž provozy jsou vzájemně propojeny. Návaznost výrobních procesů byla jedním z nejdůležitějších prvků při návrhu této stavby.
Výrobní stavby Autocentrum skupiny VW
Král, David ; Žák, Libor (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření jednotlivých stupňů projektové dokumentace – Dokumentace pro stavební povolení, Dokumentace pro provedení stavby a Studie z předmětu AG35. Předmětem projektu je novostavba Autocentra skupiny VW, které bude sloužit k prodeji, záručním i pozáručním opravám a servisu automobilů Škoda, Seat, Volkswagen a Audi. Stavba bude umístěna v městě Brně na pozemku mezi ulicemi Cejl a Jana Svobody, který je veden Magistrátem města Brna v mapě brownfields pod číslem 3402. Má výměru 1,1 ha a Územním plánem je určen pro smíšené plochy. Řešení by mělo brát v úvahu okolní zástavbu a sousedství řeky Svitavy. Stavba je umístěna tak, aby z urbanistického hlediska dotvářela ulici, tudíž základní hmota je napojena na stávající objekt a hrany korespondují s uličními čarami. Je bráno v úvahu sousedství nábřeží řeky Svitavy, kde bude umístěna vhodná zeleň. Areál tak bude působit dobrým dojmem, a navíc nábřeží řeky Svitavy dostane nový a lepší vzhled. Návrh hmoty celého objektu vychází ze dvou hlavních částí. První částí je upoutat co nejvíce zákazníků, a tudíž umístění podélné hmoty kopírující uliční čáru, kde budou vystavovány vozy. Tím se dostáváme k druhé části a tou je navázání hmoty a doplnění hmoty ke stávajícímu objektu tak, aby ulice působila celistvě. Z tohoto základu tedy vychází podélná výstavní hala, otevírající své reklamní možnosti do ulice, na kterou navazuje hmota servisu. Cílem je vytvořit ucelenou a dobře fungující stavbu, jejíž provozy jsou vzájemně propojeny. Návaznost jednotlivých dílčích celků servisu a showroomu byla jedním z nejdůležitějších prvků při návrhu této stavby.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Świderová, Dorota ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem novostavby autocentra VW group. Projekt vychází z ateliérové práce AG 033 zpracované v 2.ročníku. Pozemek se nachází v Mikulově při ulici Jiráskova. Jedná se o část Mikulova ležící v průmyslové zóně. Objekt je navržen vedle bývalého zemědělského střediska. Z jižní strany je pozemek obklopen polem. Jedná se o rovinatou parcelu. Celý objekt se skládá ze tří navzájem propojených staveb. Každá z nich má jinou funkci. Vstupní budova je showroom autosalonu, sloužící k prodeji aut koncernu VW, do kterého patří také značky Audi, Škoda a Seat. Jediná z těchto tří budov je dvoupodlažní, se šesti kancelářemi ve druhém patře. Na ni navazuje nižší budova sloužící jako sklady. Třetím objektem je servis. Nosnou konstrukci showroomu tvoří skelet. Sloupy jsou zhotoveny ze dvou profilů UPE 280, na ně je navařený příhradový vazník, vynášející konstrukci střechy. Druhým typem vodorovných nosných konstrukcí jsou železobetonové sloupy, vynášející podlahu 2. nadzemního podlaží, následně střechy. Budova skladu je řešená jako stěnový nosný systém. Objekt má industriální charakter, fasáda autocentra je řešená jako provětrávaná fasáda, pokryta kazetami DEKMETAL. Prosklení showroomu je pomocí fasádního systému Schüco.
Hospic sv. Michaela
Krmaš, Jan ; Kalivoda, Tomáš (oponent) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je novostavba zdravotnicko-sociálního zařízení hospice sv. Michaela. Účelem je maximální zlepšení kvality života umírajících, těžce nemocných a nevyléčitelných pacientů, s možností využití paliativní péče. Samotná stavba navazuje na nemocniční komplex Oblastní nemocnici Náchod, a. s. a společně s Domovem důchodců Náchod dotváří podpůrnou síť zdravotně-sociální péče. Objekt je navržen jako čtyřpodlažní a je částečně zapuštěn do svažitého terénu. Podlaží jsou rozdělené do jednotlivých provozů a dohromady vytvářejí funkční celek. V suterénu je především umístěno technické zázemí, sklady, garáže a zázemí kuchyně. V přízemí se pak nacházejí společensko-veřejné a ubytovací prostory. V druhém patře je umístěno vedení hospice a ubytovací prostory. Třetí podlaží je věnováno ubytovacím prostorám. Navržené konstrukční řešení je zděné, podélného systému, doplněná o betonové suterénní zdivo. Vodorovná konstrukce bude provedena z filigránových stropních panelů. Schodiště jsou navrženy jako betonové prefabrikované a ocelové. Jednotlivé konstrukce střech budou provedeny z nepochůzích, pochůzích a vegetačních skladeb. Obvodový plášť pak tvoří provětrávaná fasáda ze skleněných a dřevěných panelů. Základové konstrukce jsou navrženy ze základových pasů.
Optimalizace logistického systému ve vybraném podniku
VALENTA, Lukáš
Bakalářská práce se zabývá rozborem logistického systému u vybraného podniku. V první části se autor věnuje teoretickým základům a vysvětlení pojmů vztahující se k tématu. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky a rozbor dílčích činností logistického systému s hlavním zaměřením na informační a materiálové toky, skladovací procesy, logistické náklady či stanovení kritických faktorů. Pomocí výzkumných metod použitých v bakalářské práci jsou na závěr navrženy optimalizace jednotlivých činností podniku, které by měly vést k jejich zlepšení.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Świderová, Dorota ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem novostavby autocentra VW group. Projekt vychází z ateliérové práce AG 033 zpracované v 2.ročníku. Pozemek se nachází v Mikulově při ulici Jiráskova. Jedná se o část Mikulova ležící v průmyslové zóně. Objekt je navržen vedle bývalého zemědělského střediska. Z jižní strany je pozemek obklopen polem. Jedná se o rovinatou parcelu. Celý objekt se skládá ze tří navzájem propojených staveb. Každá z nich má jinou funkci. Vstupní budova je showroom autosalonu, sloužící k prodeji aut koncernu VW, do kterého patří také značky Audi, Škoda a Seat. Jediná z těchto tří budov je dvoupodlažní, se šesti kancelářemi ve druhém patře. Na ni navazuje nižší budova sloužící jako sklady. Třetím objektem je servis. Nosnou konstrukci showroomu tvoří skelet. Sloupy jsou zhotoveny ze dvou profilů UPE 280, na ně je navařený příhradový vazník, vynášející konstrukci střechy. Druhým typem vodorovných nosných konstrukcí jsou železobetonové sloupy, vynášející podlahu 2. nadzemního podlaží, následně střechy. Budova skladu je řešená jako stěnový nosný systém. Objekt má industriální charakter, fasáda autocentra je řešená jako provětrávaná fasáda, pokryta kazetami DEKMETAL. Prosklení showroomu je pomocí fasádního systému Schüco.
Optimalizace procesů expedice
Ručka, Miroslav ; Hendrychová, Marcela (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací expedičního procesu v konkrétní společnosti ve farmaceutickém průmyslu. Tato práce obsahuje návrhy pro optimalizaci procesu expedice, konkrétně eliminaci chybovosti expedice. Návrhy vznikly na základě globální analýzy společnosti a detailní analýzy procesu expedice.
Optimalizace procesů ve společnosti
Černoušková, Klára ; Šibal, Martin (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací procesů ve společnosti Czech Craft Beers a.s. Na základě detailní analýzy jsou navržena zlepšení. Hlavním návrhem je přesunutí skladových prostor a zavedení evidence vratných obalů. Cílem návrhu optimalizace je zjednodušení procesů souvisejících se skladováním a následné snížení provozních nákladů.
Návrh optimalizace technologických pracovišť a skladu ve strojírenském podniku
Janderka, Pavel ; Dvořák, Milan (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh uspořádání technologických pracovišť a skladu ve firmě TIRAD s r.o. Analýzou současného stavu byly zjištěny nedostatky v aktuálním rozmístění pracovišť. Na základě těchto poznatků a kapacitních propočtů, byly vytvořeny dvě možné varianty řešení. První řešení spočívalo v optimalizaci stávající výroby. Druhé řešení, které bylo následně vyhodnoceno jako vhodnější, zahrnuje přemístění výroby do nové výrobní haly. Tato hala má větší celkovou výrobní plochu, na které můžeme zvolit rozmístění strojů, aby byl zaručen ideální materiálový tok. Větší plochy nám také zaručují možnost budoucího rozvoje a rozšíření strojového parku. Díky vhodnému dispozičnímu řešení byly vzdálenosti přepravy zkráceny, a tím byly sníženy manipulační časy oproti stávajícímu stavu na méně než polovinu, což má za následek velkou časovou i finanční úsporu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.