Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reporting v prostředí lokalizačního projektu založený na platformě SharePoint
Kolmačka, Pavel ; Novotný, Robert (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je reporting, jenž je zejména v dnešní době klíčovým pomocníkem při sběru informací nezbytných pro kvalitní rozhodování, ať už z pohledu projektového managementu, nebo vrcholného vedení firmy. V první stěžejní části práce je podrobně rozebrán aktuální stav, metody reportingu založené zejména na exportu dat následně zpracovaných v programu Excel. Finální pasáž pak zahrnuje návrh řešení při potenciálním využití reportovacích funkcionalit v rámci platformy SharePoint, od kterých se očekává zefektivnění řady aktivit v rámci projetu.
Tvorba softwarové aplikace ve firemním prostředí
Suský, Martin ; Sailer, Zbyněk (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem softwarové aplikace dle speciálních požadavků společnosti Intecs data, s.r.o. v Brně. Aplikace je navržena v prostředí Power Apps a využívá moderní Low Code přístup k programování, kterým se snižuje čas potřebný pro vývoj aplikace a tím i náklady. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních informací při používání Low Code programování a řešení Power Apps od společnosti Microsoft a popisu analýz, které jsou následně použity k analýze společnosti Intecs data, pro kterou je aplikace vytvořena.
Optimalizace plánování úkolů pro management pomocí Sharepoint
Winkler, Tomáš ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Problémem, jímž se v práci zabývám, je optimalizace procesu plánování, sledování a vyhodnocování úkolů v oblasti managementu na oddělení Corporate Technology společnosti Siemens, Brno. Po nastudování teorie CMMI a principů normy ISO 9001 proces optimalizuji automatizací některých opakujících se manuálních činností. Implementovaná aplikace rozšiřuje funkcionalitu serveru SharePoint, jenž je na cílovém oddělení používán pro ukládání úkolů. Tato aplikace byla otestována v prostředí organizace nad reálnými daty a splňuje vše potřebné k tomu, aby ušetřila při optimalizovaném procesu minimálně 50 % času. Výsledky práce dokazují užitečnost automatizace manuálních a opakujících se činností probíhajících v rámci procesů a představují možnost zvyšování úrovně procesů s pomocí předcházení lidským chybám.
Helpdesk pro podporu správy firemních počítačových sítí
Vašák, Petr ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením a implementací systému helpdesk s diagnostikou (zpětnou odezvou) pro firmu The Best Network Solution, zabývající se IT outsourcingem, sloužící ke správě jejich počítačových sítí, zařízení a podporu koncových zákazníků.
Proposal for the Implementation of DMS System in the Organisational Unit of a Company
Mužilová, Gabriela ; Pisarovský, Jan (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Master´s thesis focuses on company´s internal documentation and Document Management Systems. It presents a proposal for the project of SharePoint implementation in the selected organisational unit of a company, using the Cloud Computing technology. An assessment of risks, resulted from the project and especially from the Cloud Computing, leads to the essential part of this paper, to the proposal of security arrangements and solutions. The arrangements will be advised to the organisational unit considering the economic cost comparison with potential risks.
Tvorba databáze zákaznických trafostanic v aplikaci SharePoint
TINAVSKÝ, Milan
Vytvoření databáze zákaznických trafostanic v prostředí SharePoint. Pro vývoj bude použita vývojová metoda Scrum. Databáze bude rozdělena do několika relačně spojených seznamů, tak, aby to odpovídalo normální formě databází 1-3. Při vývoji databáze budou využity standardní nástroje SharePointu jako jsou pohledy, formuláře, nebo dynamické filtrování. Pomocí rozšíření od společnosti Nintex bude vytvořené workflow na hlídání konce platnosti smluv. Data budou importována z excelových tabulek.
Tvorba softwarové aplikace ve firemním prostředí
Suský, Martin ; Sailer, Zbyněk (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem softwarové aplikace dle speciálních požadavků společnosti Intecs data, s.r.o. v Brně. Aplikace je navržena v prostředí Power Apps a využívá moderní Low Code přístup k programování, kterým se snižuje čas potřebný pro vývoj aplikace a tím i náklady. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních informací při používání Low Code programování a řešení Power Apps od společnosti Microsoft a popisu analýz, které jsou následně použity k analýze společnosti Intecs data, pro kterou je aplikace vytvořena.
Digitalizace procesů v oblasti projektového řízení ve středně velké společnosti
Vlasák, Adam ; MBA, Martin Répal, (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována tématu digitalizace procesů v oblasti projektového řízení pro středně velkou společnost pro zvýšení efektivity v procesech řízení projektového portfolia a řízení konkrétních projektů. Součástí výstupů práce jsou objektivně měřené vybrané ukazatele efektivity práce pro dotčené oblasti.
Information System Design
Michálek, Michal ; Mihalik, Martin (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The aim of my thesis is to analyze the existing information system solutions and suggest improvements for a company that deals with rental and repair of vehicles. The company has requirements for the system to be mobile and to be able to work on both computers (laptop, desktop computer) and mobile devices (mobile, tablet). The main reason for implementing the new system is the high cost of modifying the existing system. The key features of the system should be the ability to fill out an electronic form that was able to sign on site with the client and thus create a protocol on the rental of the vehicle. Also the possibility to documentation the condition of the rented vehicle, even outside the branch. Vehicle condition registration and reporting is a matter of course.
Využití systémů Content Management ve státní správě
Foltýn, Michal ; Král, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kopecký, Michal (oponent)
Content Management systémy umožňují jednoduché vytváření a správu webových stránek i bez odborných programátorských znalostí. Práce popisuje využití těchto systému na Celní správě a navrhuje postup migrace z jednoho redakčního systému do druhého. Framework pro vývoj webových aplikací umožňuje vkládat tyto webové aplikace do redakčního systému a tím rozšiřovat jeho možnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.