Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Defenzivní jízda
Zapletalová, Kateřina ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice vzdělávání řidičů a praxi bezpečné a naopak nebezpečné až agresivní jízdy. Cílem práce je zmapovat problematiku bezpečné a defenzivní jízdy a nadefinovat tak zásady defenzivní jízdy. První část práce se zabývá teorií defenzivní jízdy, která je rozebrána jak z psychologického, tak právního hlediska. Další část práce se zabývá bezpečností silničního provozu, která je popsána v rámci přímých a nepřímých ukazatelích bezpečnosti silničního provozu. Empirická část práce pak podrobně rozebírá konkrétní situace v silničním provozu, které vedou k dopravním nehodám. Tato analýza je provedena na základě podkladů k reálným dopravním nehodám. Z konkrétních situací dopravních nehod jsou pak nadefinovány zásady defenzivní jízdy.
Stavebně technologická etapa provedení obvodového pláště administrativní budovy firmy Geostav v Otrokovicích
Vyoral, Martin ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je stavebně technologická etapa provedení montáže obvodového pláště administrativního objektu fy GEOSTAV v Otrokovicích. Obsahuje ucelené části pro realizaci této etapy. Jedná se tedy především o zhotovení provětrávané fasády. Stavebně technologická etapa provedení obvodového pláště v bakalářské práci obsahuje pro dané technologické etapy tyto části: zařízení staveniště, technologický předpis pro fasádní lešení a provětrávanou fasádu, časový plán, strojní sestavu, kontrolní a zkušební plán provětrávané fasády, bezpečnost práce.
Kontrola situace za vozidlem
Perničková, Tereza ; Bucsuházy, Kateřina (oponent) ; Belák, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou kontroly situace za vozidlem. V rámci teoretické části práce jsou shrnuty poznatky o dopravním systému, reakční době a jejích jednotlivých fázích, včetně faktorů, které reakční dobu ovlivňují a možné metody jejího měření. Dále je uvedena problematika výhledu z vozidla a pravidla bezpečné jízdy. Vysvětleno je měření změny směru pohledu pomocí eyetrackingu, typy těchto zařízení a metody vizualizace dat získaných ze záznamů. V analytické části jsou čerpána data z pořízených videozáznamů jízd v reálném silničním provozu. Je uvedena zkušební trasa, testovací zařízení, zkušební vozidlo a informace k testovaným řidičům. Ze získaných dat byla vyhodnocena četnost a délka jednotlivých složek pohledů do zpětných zrcátek v závislosti na vybraném zpětném zrcátku i celková doba, kterou řidiči věnovali pohledu do zrcátek.
Analýza rozpoznání chodce řidičem vozidla
Šlapal, David ; Kropáč, František (oponent) ; Maxera, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozpoznáním chodce řidičem vozidla za různých jízdních a světelných podmínek. Úvodní část se zabývá základními teoretickými poznatky bezpečnosti a opatřeními proti vzniku dopravní nehody mezi chodcem a vozidlem. Stěžejní část bude zaměřena na viditelnost chodců z pohledu řidiče na pozemních komunikacích při snížené viditelnosti, tedy ve tmě. V praktické části budou shrnuty výsledky experimentu za použití zvoleného vozidla a účasti vybraných osob (figurantů). Při realizaci tohoto experimentu bude měřena vzdálenost, na kterou bude schopen řidič detekovat, rozpoznat a identifikovat chodce na zvoleném úseku komunikace tak, aby byl řidič schopen včas a bezpečně zastavit vozidlo, nebo vyhnout se překážce.
Kontrola situace za vozidlem
Perničková, Tereza ; Bucsuházy, Kateřina (oponent) ; Belák, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou kontroly situace za vozidlem. V rámci teoretické části práce jsou shrnuty poznatky o dopravním systému, reakční době a jejích jednotlivých fázích, včetně faktorů, které reakční dobu ovlivňují a možné metody jejího měření. Dále je uvedena problematika výhledu z vozidla a pravidla bezpečné jízdy. Vysvětleno je měření změny směru pohledu pomocí eyetrackingu, typy těchto zařízení a metody vizualizace dat získaných ze záznamů. V analytické části jsou čerpána data z pořízených videozáznamů jízd v reálném silničním provozu. Je uvedena zkušební trasa, testovací zařízení, zkušební vozidlo a informace k testovaným řidičům. Ze získaných dat byla vyhodnocena četnost a délka jednotlivých složek pohledů do zpětných zrcátek v závislosti na vybraném zpětném zrcátku i celková doba, kterou řidiči věnovali pohledu do zrcátek.
Hodnocení rizika vybraných meteorologických jevů a jejich vliv na bezpečnost dopravy
Stiburková, Lucie ; Křižák, Michal (oponent) ; Rožnovský, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na hodnocení vlivu meteorologických jevů na bezpečnost v dopravě. Pro hodnocení byla použita analýza, dotazníkové šetření a posouzení meteorologických předpovědí. Součástí teoretické části práce jsou základní legislativní předpisy, poznatky z meteorologie a teorie nehodovosti hrající významnou roli v obecném měřítku dopravy.
Technické zázemí s ubytováním Litohoř, hrubá vrchní stavba
Kopečková, Martina ; Řihák, Pavel (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem bakalářská práce je řešení technologické etapy hrubé vrchní stavby technického zázemí s ubytováním v obci Litohoř. Obsahem této práce je technická zpráva, situace širších dopravních vztahů, zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, technologický předpis pro proces zhotovení stropní konstrukce, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost práce a ochrana zdraví, časový harmonogram a položkový rozpočet.
Stavebně technologická studie etapy provedení obvodového pláště administrativní budovy
Tůma, Daniel ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je stavebně technologická studie etapy provedení obvodového pláště administrativní budovy Schuss Praha v Praze. Jedná se o zhotovení provětrávané fasády. Práce řeší technologický předpis provětrávané fasády, zásady organizace výstavby včetně technické zprávy zařízení staveniště a výkresu zařízení staveniště, návrhu strojní sestavy, kontrolního a zkušebního plánu a bezpečnosti práce.
Defenzivní jízda
Zapletalová, Kateřina ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice vzdělávání řidičů a praxi bezpečné a naopak nebezpečné až agresivní jízdy. Cílem práce je zmapovat problematiku bezpečné a defenzivní jízdy a nadefinovat tak zásady defenzivní jízdy. První část práce se zabývá teorií defenzivní jízdy, která je rozebrána jak z psychologického, tak právního hlediska. Další část práce se zabývá bezpečností silničního provozu, která je popsána v rámci přímých a nepřímých ukazatelích bezpečnosti silničního provozu. Empirická část práce pak podrobně rozebírá konkrétní situace v silničním provozu, které vedou k dopravním nehodám. Tato analýza je provedena na základě podkladů k reálným dopravním nehodám. Z konkrétních situací dopravních nehod jsou pak nadefinovány zásady defenzivní jízdy.
Náhodný generátor čísel na bázi šumu pro nízkovýkonnové zařízení
Ecler, Tomáš ; Fujdiak, Radek (oponent) ; Mlýnek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlastním návrhem hardwarového generátoru náhodných čísel s využitím nízko-výkonového mikrokontroleru MSP430. Nejprve jsou popsány stávající způsoby generování náhodných čísel a srovnání různých typů generátorů. Následně jsou uvedeny baterie statistických testů, kterými lze ověřit generátor na základě jeho vygenerované posloupnosti. Závěrem práce je pak ověření vlastního návrhu generátoru statistickými testy NIST.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.