Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trh bezlepkových potravin
Lukůvková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prodejem bezlepkových potravin na maloobchodním trhu s důrazem na maloobchodní řetězce. První kapitola pojednává o charakteristice bezlepkových potravin a o zvýšeném zájmu o tyto potraviny v posledních letech. Druhá kapitola popisuje maloobchodní trhy v České republice a v Německu se zaměřením na maloobchodní řetězce a tyto trhy porovnává. Třetí kapitola se zabývá nabídkou bezlepkových potravin v jednotlivých zemích a tuto nabídku srovnává. Čtvrtá kapitola se věnuje vlastnímu výzkumu na základě dotazníkového šetření mezi spotřebiteli.
Podnikatelský plán
Doan, Manh Hung ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Doan, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro sjednocení vietnamských večerek pomocí webové aplikace za účelem vytvoření nákupní unie a následně maloobchodního řetězce. Dalším cílem je definovat podmínky úspěšné realizovatelnosti projektu a zodpovědět na výzkumné otázky. Po úvodu následují dvě hlavní části práce. Teoretická část práce se věnuje definici základních pojmů v podnikání, klíčovým právním formám podniku a všem bodům, které jsou zapotřebí pro sestavení podnikatelského plánu. Druhá část je praktickou aplikací teoretických poznatků a obsahuje reálný podnikatelský plán pro vytvoření lokátoru vietnamských večerek. V podnikatelském plánu je hlavní pozornost zaměřena na vytvoření životaschopného podniku, popis podnikatelské příležitosti, cíle firmy a vlastníků, firemní strategii, analýzu trhu, marketingovou strategii, realizační projektový plán, identifikaci rizik aj. Závěr bakalářské práce obsahuje odpovědi na výzkumné otázky a shrnuje podmínky úspěšné realizace podniku.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HAVLOVÁ, Veronika
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značku u vybraného obchodního řetězce LIDL, v. o. s. na českém trhu. Vedlejším cílem je prozkoumat, zda spotřebitelé upřednostňují kvalitu nebo kvantitu a na základě výsledku navrhnout rozvoj privátních značek v konkrétním obchodním řetězci. Teoretickou část představuje literární rešerše, která popisuje danou problematiku značky, privátní značky či spotřebního chování. Rešerše tak tvoří ucelený přehled dané problematiky. Praktická část se skládá z vlastního výzkumu, který vznikl metodou dotazníkového šetření v elektronické nebo tištěné podobě s cílenými otázkami, na které respondenti odpověděli. Tato metoda umožňuje oslovit velké množství respondentů v krátkém časovém intervalu rovněž je snadná její distribuce. Společnost Lidl preferuje agresivní politiku zaměřenou na nejnižší možné ceny, ale i přesto dokáže produkovat kvalitní výrobky, které jsou hlavním důvodem nákupu spotřebitelů. Výsledkem mého výzkumu je rozvoj pomocí reklamy a zpestření privátních značek, které spotřebitelé nepoznali. Vzhledem k oblíbenosti privátních značek Crivit je navrženo zmodernizování regálů a kabinky pro vyzkoušení nabízeného oblečení. V neposlední řadě také podpora prodeje prostřednictvím různých soutěží a slevových kuponů.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KATRUŠINOVÁ, Adriana
Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento pojem byl dále rozvíjen a specifikován podle jednotlivých navazujících podkapitol. Další významnou částí jsou značky privátní a jejich podrobnější popis. Na privátní značky nahlížím z mnoha pohledů a snažím se také nastínit vztahy různých činitelů vystupujících na trhu. Poté následuje kapitola zahrnující maloobchodní činnost tzv. retailing. Závěr teoretické části je věnován metodám marketingového výzkumu. Navazující praktická část se soustředí na konkrétní privátní značky obchodního řetězce Albert. Zaměřuje se zejména na představení obchodního řetězce a jednotlivých privátních řad, které jsou zákazníkům nabízeny.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
STUDENÝ, Zdeněk
Tato bakalářská práce je věnována privátním značkám ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Hlavním cíle práce je zhodnotit postavení privátních značek na základě spotřebitelského vnímání pozice značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku značek a zaměřuje se hlavně na privátní značky. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, který je proveden elektronickou formou. Na základě výsledků výzkumu byly obchodnímu řetězci navrženy možná doporučení pro rozvoj privátních značek.
Nové technologie v obchodě
YUMATOVA, Marina
Ve své bakalářské práci jsem měla za cíl zhodnotit současné moderní technologie, používané jak na území České republiky, tak i v zahraničí, a následně na základě získaných dat zpracovat doporučení pro maloobchodníky ohledně jejich uplatnění v českých obchodních organizacích. V literárním přehledu jsem se zaměřila na studium teoretických podkladů, konkrétně na studium moderních technologií a na jejich vývoj v oblasti obchodního podnikání. Definovala jsem základní pojmy, jako jsou technologie, inovace, inovační činnost, maloobchod, maloobchodní technologie apod. Byly zde také prezentovány informace o evoluci maloobchodních technologií, jejich významu a vlivu. Pro uskutečnění stanoveného cíle jsem nejprve provedla případovou studii v maloobchodním řetězci Globus ČR, která mi pomohla hlouběji prozkoumat problematiku dvou vybraných technologií (technologie self-scanning a platební technologie) a následně zpracovat doporučení pro české maloobchodní subjekty. V následující části jsem vybrané technologie, které byly zkoumané v literární rešerši, kategorizovala do tří skupin. První skupina byla zaměřena na technologie, které usnadňují manipulaci se zbožím, druhá skupina byla věnována platebním technologiím a poslední skupina byla zacílena na technologie, které přidávají hodnotu pro zákazníky. V tabulkách jsem shrnula klady a zápory moderních technologií, jejich využití jak v České republice, tak i v zahraničí, a v poslední řadě náročnost implementace daných technologií v obchodní činnosti. Výše uvedené informace mi pomohly při vypracování návrhů pro české maloobchodníky. Na základě analýzy současného stavu moderních technologií používaných v oblasti maloobchodu českým maloobchodníkům bylo doporučeno investovat peníze do technologií samoobslužných pokladen, Scan&Go, iBeacon, pořídit bezkontaktní platební terminály, zavést digitální média a platební službu MasterPass. Českým maloobchodníkům bylo také doporučeno, aby se více zabývali inovacemi v maloobchodě, aby sledovali nejnovější trendy na mezinárodním trhu a rozhodně do nich investovali.
Marketingové aktivity obchodního řetězce
Doležel, Jiří ; Burková, Pavlína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami obchodních řetězců v České republice. Vymezuje základní poznatky o obchodu, marketingu, marketingových komunikacích a základních metodách marketingového výzkumu. Dále se zabývá charakteristikou jednotlivých obchodních řetězců potravinového segmentu se zaměřením na moderní trh, z tradičního trhu se věnuje řetězci COOP. V praktické rovině práce zkoumá marketingové aktivity obchodních řetězců a vytipovává nejlepší příklady, hlouběji se zabývá analýzou marketingových aktivit COOPu na základě přístupu SWOT analýzy. Práce využívá také poznatky z dotazníkových šetření: prostřednictvím internetu a osobního dotazování mezi zákazníky COOPu. Vlastní návrhy obsahují doporučení marketingových aktivit uplatnitelných plošně pro všechny obchodní řetězce na trhu a dále pak konkrétně pro COOP.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
PINCOVÁ, Monika
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek a jejich postavení ve vybraném obchodním řetězci. Hlavním cílem je zhodnotit postavení těchto značek na základě zjištění spotřebitelského vnímání pozice značky ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Dílčím cílem je navrhnout doporučení a možná řešení rozvoje privátních značek. Teoretická část se skládá z literatury, která popisuje problematiku značek a privátních značek. Tato část zahrnuje i chování spotřebitelů a marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na realizaci marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativního výzkumu. Použitá metoda dotazníkového šetření je "tváří v tvář". Shromážděná data se použila k určení spotřebitelského vnímání privátních značek a k navržení doporučení pro rozvoj těchto značek.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KŘEMENOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky ve vybraném obchodním řetězci. Nejprve je práce zaměřena teoreticky za pomoci externích zdrojů. Popisuje koncept termínů jako značka, privátní značka či marketingový výzkum. Po teoretické části následuje část praktická. Zde je realizován marketingový výzkum, kde jsou za pomoci dotazníkového šetření zjištěny a zpracovány data. Práce také zahrnuje dotazník jako přílohu.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
HÁLOVÁ, Kamila
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postavení privátních značek ve vybrané maloobchodní jednotce prostřednictvím spotřebitelského vnímání. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena problematika související s tématem práce, především pojmy značka a privátní značka. Vysvětleny jsou zde také některé důležité výrazy z marketingu. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu, který je proveden formou osobního dotazování. V závěru práce jsou obchodnímu řetězci navržena doporučení vedoucí k rozvoji privátních značek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.