Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání značky
VAŇKOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání vybrané značky z pohledu zákazníků a z pohledu zřizovatele značky Regionální agrární komory Jihočeského kraje. K zjištění postoje názoru na vnímání značky zákazníkem jsem vypracovala a vyhodnotila dotazníkové šetření s využitím sémantického diferenciálu. První hypotéza, která tvrdí, že při výběru potravin hraje regionální značka důležitou roli aspoň u poloviny respondentů, byla vyvrácena. Zákazníci regionálnost značky zatím nevnímají jako nejdůležitější kritérium. Z výzkumu vyplynulo, že pro respondenty je důležitější nadprůměrná kvalita, ale zároveň i nižší cena a nejlépe hodnoceným kritériem byla známost značky, která je pro zákazníky velice důležitá. Hypotéza číslo 2, která říká, že vlastník značky Chutná hezky. Jihočesky má pozitivnější představu o jejím vnímání zákazníky, než je tomu v reálu, byla potvrzena. Zřizovatel značky Chutná hezky. Jihočesky sice má pozitivnější představu o vnímání značky, ale rozdíly mezi tímto vnímáním nejsou nijak markantní a to z důvodu svých vlastních výzkumů vnímání značky u svých zákazníků. Při navrhování změn byl kladen důraz na zvýšení povědomí o značce. K tomuto účelu bylo navrženo periodikum, které by vycházelo každé tři měsíce. Spotřebitelům by byli představováni nově ocenění výrobci se svými produkty a zároveň také již ocenění výrobci. Distribucí a financováním by byla hlavně zaměstnána Regionální agrární komora Jihočeského kraje, za podpory jihočeského kraje a možnou symbolickou částkou by přispívali i ocenění výrobci. Závěrem lze říci, že značka CHJ v očích zákazníka není úplně neznámá. Vytváří si určitý obraz, který zákazníci vnímají a který postupem času bude silnější a silnější. K tomu aby to opravdu tak bylo, mohou přispět návrhy a doporučení uvedená výše v této práci.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
TYŠEROVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu regionálních značek v Jihočeském kraji na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části jsou popsány pojmy jako je marketing, marketingový výzkum, kupní chování zákazníků, značka, regionální značka a kvalita potravin. Dále je vytvořena analýza regionálních značek, které se nacházejí v Jihočeském kraji. Praktická část práce je zaměřena na dotazníkové šetření. Cílem je od respondentů zjistit nejvýznamnější regionální značky v Jihočeském kraji a jejich pozici na spotřebitelském trhu potravin.
MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY
PAVEZOVÁ, Iveta
Dizertační práce je zaměřena na regionální značení. Hlavním cílem bylo vytvoření obecného modelu zavádění regionální značky a jejího dalšího šíření, a to z pohledu podnikatelského subjektu. Tento model byl dále aplikován na Jihočeský kraj. Z této aplikace byl vytvořen systém pro podporu rozhodování určený pro podnikatelské subjekty v daném regionu, a to tak, aby mohli zvolit vhodnou regionální značku co nejefektivněji. Součástí práce je také definování základní terminologie spojené s regionálními značkami. V závěru práce jsou formulována doporučení na rozvoj tohoto modelu, respektive jsou podpořeny další aplikace a případné výzkumy.
TVORBA A UPLATNĚNÍ REGIONÁLNÍCH ZNAČEK POTRAVIN
KREJČOVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a uplatnění regionálních značek potravin. Poukazuje na to, jak je značka pro spotřebitele důležitá a jak spotřebitel se značkou nakládá. Práce zkoumá, jak je důležitá tvorba úspěšné značky. Obsahem práce jsou i podmínky získání značky ?Regionální potravina? pro malé a střední potravinářské podniky. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření, které probíhalo v Jihočeském kraji. V praktické části se díky respondentům dozvídáme o uplatnění regionálních značek potravin na regionálním spotřebitelském trhu a o vlivu značek na spotřebitele.
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat jsou v závěru práce vypracovány návrhy řešení.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
KUČERA, Jaroslav
Bakalářská práce je zaměřena na úlohy regionálních značek na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a spotřební chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin.
Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje
TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina
Cílem této bakalářské práce s názvem Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje bylo analyzovat přispění regionální značky "Šumava - originální produkt" k rozvoji regionu a to v oblasti cestovního ruchu, konkrétně u poskytovatelů ubytovacích služeb. V teoretické části práce byly vymezeny marketingové pojmy a další pojmy plynoucí z názvu práce, jako je regionální značka, regionální rozvoj a s tím související trvale udržitelný rozvoj. Praktická část je zaměřena na sběr a analýzu primárních dat pomocí řízených rozhovorů s poskytovateli služeb - jedním necertifikovaným penzionem a jedním penzionem oceněným certifikátem "Šumava - originální produkt". Pro oba typy penzionů byly zformulovány podobné typy otázek zaměřené na značku "Šumava - originální produkt" a na možnost jejího přispění k rozvoji regionu. Jednotlivé odpovědi byly poté shrnuty a porovnány.
Povědomí o regionální značce
HLAVÁČOVÁ, Nora
Cílem této bakalářské práce Povědomí o regionální značce bylo zjistit, jaké je povědomí podnikatelských subjektů daného regionu o regionální značce Šumava - originální produkt.V rámci literární rešerše byly prostudovány informace o dané problematice. Informace byly získány z odborných publikací, periodik, brožur, novin Doma na Šumavě a z webových stránek Regionální rozvojové agentury Šumava. Ve vlastní práci byl proveden sběr primárních dat. Primární data byla získána kvantitativní metodou pomocí dotazníkového šetření. Byl vypracován dotazník, který se skládal z 11 otázek. Osloveni byli podnikatelské subjekty z turistického regionu Šumava, tedy v okresech Český Krumlov, Prachatice, Klatovy a Domažlice. Byli osloveni živnostníci a malí a střední podnikatelé, kteří podnikají nejvíce v oblasti stravování a ubytování, služby a obchodu.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
ŠVARCOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat využití regionální značky Šumava originální produkt a dopady u výrobců, kteří se zapojili do systému certifikace. V teoretické části je popsán marketing, marketingové řízení, marketingový mix, strategické řízení značek a regionální značka. Praktická část je založena na systému řízených rozhovorů s výrobci. Cílem bylo zjistit přínosy značky, oceňované prvky promotion a celkovou spokojenost se značkou. Na základě výsledků bylo navrženo několik možností, jak zlepšit informovanost o značce a marketingovou komunikaci.
Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava
NOVÁK, Jiří
Tato bakalářská práce pojednává o regionální značce, konkrétně o značce Šumava - originální produkt(R). Práce hodnotí její využití v šumavském regionu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.