Název: Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava
Překlad názvu: The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Autoři: NOVÁK, Jiří
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Asociace regionálních značek; marketing; region Šumava; Regionální rozvojová agentura Šumava; regionální značka; značka Šumava - originální produkt(R); marketing; regional brand; The Regional Brand Association; The Regional Development Agency Šumava; the Šumava - original product(R) brand; the Šumava Region
Citace: NOVÁK, Jiří. Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15106

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53554


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet