Název:
Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje
Překlad názvu:
Regional brand as a tool of regional development
Autoři:
TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce s názvem Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje bylo analyzovat přispění regionální značky "Šumava - originální produkt" k rozvoji regionu a to v oblasti cestovního ruchu, konkrétně u poskytovatelů ubytovacích služeb. V teoretické části práce byly vymezeny marketingové pojmy a další pojmy plynoucí z názvu práce, jako je regionální značka, regionální rozvoj a s tím související trvale udržitelný rozvoj. Praktická část je zaměřena na sběr a analýzu primárních dat pomocí řízených rozhovorů s poskytovateli služeb - jedním necertifikovaným penzionem a jedním penzionem oceněným certifikátem "Šumava - originální produkt". Pro oba typy penzionů byly zformulovány podobné typy otázek zaměřené na značku "Šumava - originální produkt" a na možnost jejího přispění k rozvoji regionu. Jednotlivé odpovědi byly poté shrnuty a porovnány.The aim of this thesis Regional brand as a tool of regional development was to analyze the contribution of regional brand ?Šumava ? original product? to regional development in tourism sector, specifically at service providers. In the theoretical part were identified marketing terms and also other terms concerning of work theme ? as regional brand, regional development and to it related sustainable development are. The practical part is focused on collecting and analyzing primary data by using interviews with service providers ? with one uncertified pension and with one pension certified by certificate ?Šumava ? original product?. For both types of pensions were formulated similar questions concerning of brand ?Šumava ? original product? and for possibility to its contribution to regional development. The answers were then summarized and compared.
Klíčová slova:
marketing; regionální rozvoj; regionální značka; trvale udržitelný rozvoj; značka; brand; marketing; regional brand; regional development; sustainable development Citace: TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina. Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23176