Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MODEL ZAVÁDĚNÍ A ŠÍŘENÍ REGIONÁLNÍ ZNAČKY
PAVEZOVÁ, Iveta
Dizertační práce je zaměřena na regionální značení. Hlavním cílem bylo vytvoření obecného modelu zavádění regionální značky a jejího dalšího šíření, a to z pohledu podnikatelského subjektu. Tento model byl dále aplikován na Jihočeský kraj. Z této aplikace byl vytvořen systém pro podporu rozhodování určený pro podnikatelské subjekty v daném regionu, a to tak, aby mohli zvolit vhodnou regionální značku co nejefektivněji. Součástí práce je také definování základní terminologie spojené s regionálními značkami. V závěru práce jsou formulována doporučení na rozvoj tohoto modelu, respektive jsou podpořeny další aplikace a případné výzkumy.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pavezová, Iveta (oponent)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.