|
Zdroje informací pro realitní činnost
Klišová, Jana ; Daňhel, Petr (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zdroji informací pro realitní činnost. S ohledem na široké spektrum nutných zdrojů jsou všechny podrobeny detailní analýze a tyto informace jsou nadále zpracovávány tak, aby vytvořily jednotně ucelený systém vyhledávání potřebných informací a to zejména pro širokou veřejnost. Na základě poznatků získaných výzkumem bude následovat vytvoření přehledových tabulek, obsahující povinné a doporučené zdroje pro jednotlivé druhy nemovitostí.
|
|
Činnost realitního makléře v praxi
Kiš, Miroslav ; Kosová, Jaroslava (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Po roce 1989 se uvolnil trh s nemovitostmi tím se umožnilo nástupu novému podnikatelskému odvětví a tím je zprostředkování prodeje a služeb při prodeji, nákupu, či pronájmu nemovitosti, které zprostředkovává realitní makléř. Má diplomová práce s názvem, Činnost realitního makléře v praxi“ má za úkol zhodnotit činnost realitního makléře v terénu, systémově uspořádat jeho činnost a tyty činnosti pak vyhodnotit na časovou a ekonomickou náročnost. Svoji práci jsem rozdělil na dvě části. Teoretická se zabývá oblastmi, které jsou pro realitního makléře důležité a o kterých by měl mít přehled. Např. právní vymezení nemovitosti, problematika bydlení, trh s nemovitostmi, realitní činnost a jiné. V praktické části je popsána činnost realitní ,,franchisové“ kanceláře RE/MAX a reálný prodej nemovitosti v Českých Budějovicích. Zhodnotil jsem postup prodeje nemovitosti a časově i ekonomicky vymezil náročnost obchodu.
|
|
Využití mystery shoppingu k hodnocení služeb na realitním trhu
Kašparová, Adriana
Diplomová práce zjišťuje úroveň poskytovaných služeb na realitním trhu v ČR. Na vybraných nemovitostech je aplikován primární výzkum metodou mystery shopping, který se konkrétně zaměřuje na město Brno. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření mezi klienty a osobní rozhovory s manažery realitních kanceláří. Po vyhodnocení výzkumu jsou na základě zjištěných skutečností navrženy nástroje a doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu.
|
|
Kompetence realitních makléřů
KOLKOVÁ, Monika
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit činnost a kompetence realitního maklé-ře, navrhnout kompetenční model a porovnat využití kompetencí v praxi. Jsou zde definovány pojmy jako kompetence, měkké a tvrdé dovednosti, klíčové kompetence realitního makléře, kompetenční model a realitní činnost. Dále je zde analyzována současná situace vybraných realitní makléřů, srovnání teoreticky získaných poznatků se získanými informacemi z praxe a navrženy kompetenční modely a možná zlepšení. Výzkum je prováděn na základě dotazníkového šetření a následné analýzy výsledků z dotazníků pomocí statistických metod v programu Statistica.
|
|
Marketingové aktivity nově vznikající realitní kanceláře
Polák, Martin ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami nově vznikající realitní kanceláře. V první kapitole jsou definovány pojmy z marketingového a realitního prostředí. V další části je provedena analýza současného stavu, zkoumaný subjekt a jeho okolí je jsou zde rozebráni pomocí analýz marketingových aktivit. Poté jsou dle vyhodnocení analýz stanoveny problémy a zároveň se určí cíle k řešení těchto problémů, je zde stanovena metodika celé práce a také je zde rozebrán provedený marketingová průzkum, který byl zaměřen na získání podnětů pro návrhovou část a jeho výsledky. Ze všech uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou postupně vybrány témata pro návrhovou část práce, jsou zpracovány návrhy vedoucí k vytvoření koncepce marketingových aktivit zkoumaného subjektu. Tyto návrhu jsou v další části práce vyhodnoceny a posléze určeny jejich konkrétní přínosy pro subjekt.
|
|
Marketingové aktivity společnosti působící na realitním trhu
Stupňánková, Tereza ; Veselá,, Jitka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti působící na realitním trhu. Úvodní část definuje pojmy z realitního a marketingového prostředí. Na ni navazuje analýza současného stavu, kde je představen subjekt a jsou zde provedeny analýzy trhu a marketingových aktivit subjektu. Dále jsou formulovány problémy vyplývající z provedených analýz a stanovení cílů řešení, je popsána metodika práce a interpretace výsledků marketingového průzkumu, který obsahoval otázky zaměřené na znalost subjektu a preference marketingových nástrojů. Z provedených analýz a výsledků marketingového průzkumu je vycházeno v návrhové části práce, kde jsou vypracovány návrhy vedoucí ke zlepšení marketingových aktivit subjektu. V analýze výsledků řešení jsou návrhy zhodnoceny a je zde uveden možný přínos pro subjekt.
|
|
Činnost realitního makléře v praxi
Kiš, Miroslav ; Kosová, Jaroslava (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Po roce 1989 se uvolnil trh s nemovitostmi tím se umožnilo nástupu novému podnikatelskému odvětví a tím je zprostředkování prodeje a služeb při prodeji, nákupu, či pronájmu nemovitosti, které zprostředkovává realitní makléř. Má diplomová práce s názvem, Činnost realitního makléře v praxi“ má za úkol zhodnotit činnost realitního makléře v terénu, systémově uspořádat jeho činnost a tyty činnosti pak vyhodnotit na časovou a ekonomickou náročnost. Svoji práci jsem rozdělil na dvě části. Teoretická se zabývá oblastmi, které jsou pro realitního makléře důležité a o kterých by měl mít přehled. Např. právní vymezení nemovitosti, problematika bydlení, trh s nemovitostmi, realitní činnost a jiné. V praktické části je popsána činnost realitní ,,franchisové“ kanceláře RE/MAX a reálný prodej nemovitosti v Českých Budějovicích. Zhodnotil jsem postup prodeje nemovitosti a časově i ekonomicky vymezil náročnost obchodu.
|
| |
|
Vliv reklamy na rozhodování při koupi nemovitostí
Vrlová, Iva ; Lukáč, Michal (oponent) ; Barňák, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem reklamy a marketingových kanálů, které používají realitní agentury na českém realitním trhu. V detailní fázi se jedná o definování jednotlivých druhů reklam a aktérů, kteří vystupují na realitním trhu jak mezi prodejci a nákupčími, tak i mezi zprostředkovateli. Pokud chce realitní agentura aplikovat nebo zvýšit prodejnost pomocí určité reklamy, je úkolem této práce zjistit, na jaké cílové skupiny se má použít určitý druh reklamy.
|
|
Institucionální rámec realitní činnosti
Kselíková, Tereza ; Švancarová, Šárka (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá pojmy z realitní praxe a osobami, které v této praxi působí. Práce poskytuje náhled na smlouvy využívané v realitní praxi a na jejich změny po přijetí nového občanského zákoníku. Pozornost je také věnována novým definicím některých pojmů souvisejících s realitním oborem, jak je vymezuje nový občanský zákoník. Práce mapuje změny v realitní činnosti v návaznosti na přijetí nového katastrálního zákona. Práce zkoumá aktuální vzdělanost realitních makléřů a možnosti dále se v tomto oboru vzdělávat. V rámci diplomové práce je také zpracován dotazník, který mapuje základní otázky z realitního prostředí. Dotazník je také zaměřen na připravovaný zákon o poskytování služeb realitních zprostředkovatelů.
|