|
Marketingová komunikace Pražského rally sprintu
Šenkýřová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace Pražského Rallysprintu Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a zjistit současný stav marketingové komunikace a na základě získaných dat zhodnotit stávající marketingovou komunikaci, případně navrhnout její zlepšení. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody v podobě strukturovaného rozhovoru, deskriptivní případové studie, analýzy dokumentů a monitoringu. Rozhovor umožňuje seznámit se s dosavadní marketingovou komunikací a použitými komunikačními nástroji. Pro získání více informací o marketingové komunikaci byla využita deskriptivní případová studie. Analýza dokumentů napomohla k rozboru interních dokumentů, zejména reportů, marketingových průvodců a propagačních materiálů. Na základě monitoringu došlo k vizuálnímu prozkoumání komunikačních materiálů k případnému vylepšení. Pozornost této metody byla zaměřena i na sponzory a jejich umístění. Mezi kvantitativní metody této práce lze zařadit dotazník, jehož cílovou skupinou jsou fanoušci motoristického sportu. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení původní marketingové komunikace a tvorba návrhu na její zlepšení. V novém návrhu došlo k rozšíření tištěné reklamy, internetové komunikace prostřednictvím přímého přenosu, do PR aktivit se zpět zavedly tiskové konference a u sponzoringu proběhly kroky k zvýšení...
|
|
Porovnání hodnot tepových frekvencí pilota a navigátora při rychlostních zkouškách v rally
Pavlát, Martin ; Dvorský, Jaroslav (vedoucí práce) ; Límová, Lucie (oponent)
Název bakalářské práce: Porovnání tepových frekvencí pilota a navigátora při rychlostních zkouškách v rally. Zpracoval: Martin Pavlát Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Jaroslav Dvorský Ph.D. Cíle práce: Změřit a porovnat tepovou frekvenci jezdce a navigátora při závodě rally. Metodika práce: Pro splnění cílů byly použity sporttestery pro změření tepové frekvence na testovaných závodnících rally teamu Poděbrady, Václavu Dunovském a Adamu Eliášovi. Dále byl oběma závodníkům položen dotazník s doplňujícími otázkami, které nám pomohou k vytvoření závěru. Výsledky práce: Výsledek měření dopadl dle mého očekávání. Pilot soutěžního vozu má po celou dobu v rychlostní zkoušce značně vyšší ustálenější tepovou frekvenci oproti navigátorovi, kterému tepová frekvence značně kolísá a stoupá především před rychlostní zkouškou. Klíčová slova: Soutěžní vůz, rallye, tepová frekvence, aerobní práh.
|
|
Management analýzy rizik automobilových soutěží
Pilná, Petra ; Karel, Pressler (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením rizik rallye závodů a návrhům postupů k jejich snížení. Teoretická část je věnována právní definici rallye závodů a vymezení pojmů rallye, rizika a také zde budou popsány a vysvětleny použité metody analýzy rizik. Obsahuje také část věnovanou historii rallye závodů ve světě a v ČR. Analytická část obsahuje časový plán rallye závodu. Metody analýzy rizik, jsou využity v analytické části práce a jejich pomocí stanoveny nejrizikovější oblasti. Cílem práce je navrhnout opatření, která jsou reálně schopna snížit samotný vznik rizika či jeho dopady.
|
| |
|
Rozbor ekonomických a provozních požadavků na nový vlečný letoun pro AeČR
Titz, Tomáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést analýzu složení současného letového parku vlečných letounů, které jsou používány v aeroklubech v České republice. V rámci této analýzy dále provést srovnání domácích typů s používanými zahraničními typy vlečných letounů. Provést rozbor legislativních a provozních požadavků aplikovatelných na vlečné letouny provozované v ČR a v jejich rámci zpracovat postupy pro bezpečné a efektivní vlekání. Na základě těchto zjištění formulovat ekonomické a provozní požadavky, které by měl ideální letoun splňovat a srovnat tyto požadavky s vlastnostmi dostupných typů vlečných letounů na trhu.
|
|
Soutěžní automobily třídy Super 2000
Ratiborský, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená do tří bodů. V prvním bodě jsou rozděleny základní konstrukční prvky vozů specifikace Super 2000 a stručně popsána jejich funkce. Ve druhém bodě jsou vypsání zástupci této třídy, popsáno jejich konstrukční řešení a srovnání se sériovým vozem. V posledním bodě je nastíněn jejich možný budoucí vývoj.
|
|
Soutěžní automobily třídy Super 1600
Veselka, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje přehled a popis jednotlivých konstrukčních celků vozů kategorie Super 1600, které byly určeny primárně pro účast v šampionátu JWRC, a porovnává techniku soutěžních a sériových automobilů. Dále jsou zde uvedeni jednotliví zástupci této kategorie. Nakonec je v krátkosti popsán předpokládaný vývoj jak vozů Super 1600, tak juniorského šampionátu.
|
|
Automobilové soutěže a používaná technika včetně seriálu WRC
Novák, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je přehled současného stavu techniky používané v automobilových soutěžích se zaměřením na seriál WRC. Práce je rozdělena do pěti částí. V první části jsou uvedeny soudobé automobilové soutěže a federace FIA. Druhá část je zaměřená na specifikaci vozů WRC. Třetí část seznamuje se způsobem organizace šampionátu WRC. Jsou představeny posádky se svými týmy, jejich výsledky v šampionátu a v poháru konstruktérů. Největší pozornost je věnována čtvrté a páté části, které jsou zaměřeny na soudobou techniku používanou ve WRC a vývojové trendy v této oblasti. Jsou zde uvedeny způsoby virtuálního navrhování, počítačové simulace a testování.V závěru práce jsou zmíněny příklady vývoje vozů WRC a řešení převzaté na sériové vozy z techniky WRC.
|
|
Soutěžní automobily skupiny R
Černý, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován technický přehled závodních automobilů nové skupiny R. Tato skupina je primárně určena pro závodní soutěže v rally, pořádané mezinárodní automobilovou federací FIA. Je zde popsáno rozdělení vozů do jednotlivých skupin, jejich konstrukční řešení a bezpečnostní prvky. V závěru je krátce nastíněna možná budoucnost a vývoj těchto závodních automobilů.
|