Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Pražského rally sprintu
Šenkýřová, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace Pražského Rallysprintu Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a zjistit současný stav marketingové komunikace a na základě získaných dat zhodnotit stávající marketingovou komunikaci, případně navrhnout její zlepšení. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody v podobě strukturovaného rozhovoru, deskriptivní případové studie, analýzy dokumentů a monitoringu. Rozhovor umožňuje seznámit se s dosavadní marketingovou komunikací a použitými komunikačními nástroji. Pro získání více informací o marketingové komunikaci byla využita deskriptivní případová studie. Analýza dokumentů napomohla k rozboru interních dokumentů, zejména reportů, marketingových průvodců a propagačních materiálů. Na základě monitoringu došlo k vizuálnímu prozkoumání komunikačních materiálů k případnému vylepšení. Pozornost této metody byla zaměřena i na sponzory a jejich umístění. Mezi kvantitativní metody této práce lze zařadit dotazník, jehož cílovou skupinou jsou fanoušci motoristického sportu. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení původní marketingové komunikace a tvorba návrhu na její zlepšení. V novém návrhu došlo k rozšíření tištěné reklamy, internetové komunikace prostřednictvím přímého přenosu, do PR aktivit se zpět zavedly tiskové konference a u sponzoringu proběhly kroky k zvýšení...
Porovnání hodnot tepových frekvencí pilota a navigátora při rychlostních zkouškách v rally
Pavlát, Martin ; Dvorský, Jaroslav (vedoucí práce) ; Límová, Lucie (oponent)
Název bakalářské práce: Porovnání tepových frekvencí pilota a navigátora při rychlostních zkouškách v rally. Zpracoval: Martin Pavlát Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Jaroslav Dvorský Ph.D. Cíle práce: Změřit a porovnat tepovou frekvenci jezdce a navigátora při závodě rally. Metodika práce: Pro splnění cílů byly použity sporttestery pro změření tepové frekvence na testovaných závodnících rally teamu Poděbrady, Václavu Dunovském a Adamu Eliášovi. Dále byl oběma závodníkům položen dotazník s doplňujícími otázkami, které nám pomohou k vytvoření závěru. Výsledky práce: Výsledek měření dopadl dle mého očekávání. Pilot soutěžního vozu má po celou dobu v rychlostní zkoušce značně vyšší ustálenější tepovou frekvenci oproti navigátorovi, kterému tepová frekvence značně kolísá a stoupá především před rychlostní zkouškou. Klíčová slova: Soutěžní vůz, rallye, tepová frekvence, aerobní práh.
Management analýzy rizik automobilových soutěží
Pilná, Petra ; Karel, Pressler (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením rizik rallye závodů a návrhům postupů k jejich snížení. Teoretická část je věnována právní definici rallye závodů a vymezení pojmů rallye, rizika a také zde budou popsány a vysvětleny použité metody analýzy rizik. Obsahuje také část věnovanou historii rallye závodů ve světě a v ČR. Analytická část obsahuje časový plán rallye závodu. Metody analýzy rizik, jsou využity v analytické části práce a jejich pomocí stanoveny nejrizikovější oblasti. Cílem práce je navrhnout opatření, která jsou reálně schopna snížit samotný vznik rizika či jeho dopady.
Trubkový držák lyžiny rally vozu Škoda Fabia Super 2000
Ondruch, Marek ; Žlebek, Jindřich (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem trubkového držáku ližiny na rally vůz Škoda Fabia Super 2000. Ke zhodnocení stávající varianty a navazujících navrhovaných konstrukčních variant je využito MKP programu. Na základě zjištěných výsledků byla vybrána nejvhodnější varianta, která zároveň splňuje požadovanou tuhost a snížení hmotnosti.
Rozbor ekonomických a provozních požadavků na nový vlečný letoun pro AeČR
Titz, Tomáš ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést analýzu složení současného letového parku vlečných letounů, které jsou používány v aeroklubech v České republice. V rámci této analýzy dále provést srovnání domácích typů s používanými zahraničními typy vlečných letounů. Provést rozbor legislativních a provozních požadavků aplikovatelných na vlečné letouny provozované v ČR a v jejich rámci zpracovat postupy pro bezpečné a efektivní vlekání. Na základě těchto zjištění formulovat ekonomické a provozní požadavky, které by měl ideální letoun splňovat a srovnat tyto požadavky s vlastnostmi dostupných typů vlečných letounů na trhu.
Soutěžní automobily třídy Super 2000
Ratiborský, Pavel ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je rozdělená do tří bodů. V prvním bodě jsou rozděleny základní konstrukční prvky vozů specifikace Super 2000 a stručně popsána jejich funkce. Ve druhém bodě jsou vypsání zástupci této třídy, popsáno jejich konstrukční řešení a srovnání se sériovým vozem. V posledním bodě je nastíněn jejich možný budoucí vývoj.
Soutěžní automobily třídy Super 1600
Veselka, Michal ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje přehled a popis jednotlivých konstrukčních celků vozů kategorie Super 1600, které byly určeny primárně pro účast v šampionátu JWRC, a porovnává techniku soutěžních a sériových automobilů. Dále jsou zde uvedeni jednotliví zástupci této kategorie. Nakonec je v krátkosti popsán předpokládaný vývoj jak vozů Super 1600, tak juniorského šampionátu.
Automobilové soutěže a používaná technika včetně seriálu WRC
Novák, Pavel ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je přehled současného stavu techniky používané v automobilových soutěžích se zaměřením na seriál WRC. Práce je rozdělena do pěti částí. V první části jsou uvedeny soudobé automobilové soutěže a federace FIA. Druhá část je zaměřená na specifikaci vozů WRC. Třetí část seznamuje se způsobem organizace šampionátu WRC. Jsou představeny posádky se svými týmy, jejich výsledky v šampionátu a v poháru konstruktérů. Největší pozornost je věnována čtvrté a páté části, které jsou zaměřeny na soudobou techniku používanou ve WRC a vývojové trendy v této oblasti. Jsou zde uvedeny způsoby virtuálního navrhování, počítačové simulace a testování.V závěru práce jsou zmíněny příklady vývoje vozů WRC a řešení převzaté na sériové vozy z techniky WRC.
Soutěžní automobily skupiny R
Černý, Filip ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zpracován technický přehled závodních automobilů nové skupiny R. Tato skupina je primárně určena pro závodní soutěže v rally, pořádané mezinárodní automobilovou federací FIA. Je zde popsáno rozdělení vozů do jednotlivých skupin, jejich konstrukční řešení a bezpečnostní prvky. V závěru je krátce nastíněna možná budoucnost a vývoj těchto závodních automobilů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.