Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obytná zóna obec Chválkovice
Rejzek, Jan ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh obytné zóny v obci Chvalkovice. Na stávajícím travnatém pozemku byly navrženy nové pozemní komunikace, parkovací stání, rozvržení stavebních parcel a rozmístění inženýrských sítí v uličním prostoru. V rámci práce byla navržena jedna varianta, která byla zpracována podrobně.
Penzion Skalka-stavebně technologický projekt
Patočka, Bronislav ; Štěrba, Martin (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavebně technologický projekt novostavby penzionu v obci Skalka u Prostějova. Jedná se o samostatně stojící objekt z cihelného zdiva. Součástí projektu je vedle samotného objektu penzionu i opěrná gabionová zeď s parkovištěm. Práce je tvořena mimo jiné stavebně technologickou studií hlavních etap výstavby, časovým a finančním plánem, projektem zařízení staveniště, návrhem stavebních strojů, rozpočty, technologickými předpisy a kontrolním a zkušebním plánem.
Úprava křižovatky v Trnavě u obchodního centra
Sekaninová, Viola ; Čepil, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh dopravního připojení nově vznikajícího obchodně- průmyslového centra v Trnavě na Nitranskou cestu v Trnavě. Požadavkem byla spirálová okružní křižovatka typu TURBO. Dále jsou řešena parkovací stání pro řidiče SAD, komunikace pro chodce i mimoúrovňové křížení železniční tratě.
Problematika parkování a výpočet stání
Ježek, Jan ; Heinrich, Jaroslav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce „Problematika parkování a výpočet stání“ je věnována parkování u vybraných budov. Cílem je optimalizace vybraných účelových jednotek pro výpočet počtu odstavných a parkovacích stání. První část je zaměřena na vlastní měření a vyhodnocení dat. Další část se věnuje srovnání počtu parkovacích stání vypočtených dle normy se skutečným počtem parkovacích stání.
Parkování u nákupních center
Woldán, Pavel ; Všetečka, Martin (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována tématu parkování u nákupních center. Cílem je porovnat výpočet parkovacích stání na parkovišti dle ČSN 73 6110 s vlastním měřením. První část práce se zabývá popisem teoretického výpočtu dle ČSN 73 6110. Druhá část je zaměřena na vlastní měření a vyhodnocení dat. Závěrečná část práce je zaměřena na srovnání měření s výpočtem dle normy a jsou vytvořeny závěry z celé práce.
Optimalizace výpočtu celkového počtu stání
Tillhonová, Veronika ; Heinrich, Jaroslav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce ,,Optimalizace výpočtu celkového počtu stání“ je věnována problému stanovení počtu parkovacích stání. Cílem je aktualizace účelových jednotek u vybraných budov a optimalizace součinitelů v celkovém výpočtu stání. První část je věnována srovnání výpočtu stání dle české normy s normami jiných států. Druhá část je zaměřena na srovnání počtu parkovacích stání dle normy se skutečným počtem parkovacích stání u vybraných budov. Poslední část diplomové práce se věnuje optimalizaci redukčních součinitelů.
Rodinný dům ve Štokách
Žák, Karel ; Vojta, Martin (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řešením projektové dokumentace pro rodinný dům. Navržený objekt je situován na území kraje Vysočina v obci Štoky. Rodinný dům je navržen pro 4-5 člennou rodinu jako třípodlažní s jedním podzemním podlažím a dvěma nadzemními. Svislé konstrukce jsou navrženy z vápenopískových tvarovek. Obytná část objektu je zastřešena pultovou střechou, nad garážovým stáním je střecha plochá jednoplášťová.
Mateřská škola
Žemlová, Eva ; Reitknecht, Jiří (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mateřské školy v Novém Jičíně. Jedná se o samostatně stojící objekt na rozlehlém a mírně svažitém pozemku. Vizuálně je MŠ rozdělena na tři celky, a to dvě jednopodlažní části samotných oddělení spojené střední dvoupodlažní částí. Objekt má členitý půdorys (tvoří tvar písmene L). Stavba je zděná z vápenopískových bloků s kontaktním zateplením, založená na základových pasech, nepodsklepená a zastřešená plochou střechou. V jednopodlažních částech se nachází samotná oddělení MŠ (max. 25 dětí). Ve střední dvoupodlažní části se v prvním nadzemním podlaží nachází zázemí MŠ a v druhém nadzemním podlaží se pak nachází malé oddělení se speciální výukou (max. 10 dětí). Dispoziční řešení objektu je v souladu s provozem mateřských škol, splňuje požadavky na bezbariérové užívání, bezpečnost, požární odolnost a celkovou stabilitu. K budově náleží parkoviště pro 15 aut. Práce obsahuje projektovou dokumentaci pro provádění stavby a specializaci.
Bytový dům s obchodními prostory
Vyskočil, Jakub ; Sedlák, Radek (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace nového bytového domu s obchodními prostory v Táboře. Projekt a přílohy jsou zpracovány dle současně platných zákonů, vyhlášek, nařízení vlády a norem. Objekt se nachází na parcele č.1457/33 a 1457/1 katastrálního území Tábor. Stavební objekt je umístěn do území určeného k výstavbě bytových domů. V blízkosti pozemku jsou vedeny inženýrské sítě. Bytový dům je rozčleněný na 20 bytových jednotek, včetně jednoho bytu pro bezbariérové užívání a kavárnou pro 60 zákazníků a max. 5 zaměstnanců. Bytové jednotky jsou umístěny od 2NP výše, mimo bytu pro bezbariérové užívání který se nachází v 1.NP. V přízemí se dále nachází společné skladovací prostory a technická místnost. Budova je čtyřpodlažní o půdorysných rozměrech 31,7 x 25,2 m a výšce 13,6 m Objekt je založen na upraveném terénu. Nosný systém je navržen z keramických tvárnic. Budova je zastřešena plochou střechou a celý objekt tepelně zaizolován.
Přestupní terminál IDS JMK u žel. stanice Brno - Řečkovice
Čmela, Libor ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné úpravy prostoru u nádraží v Brně Řečkovicích, z hlediska pozemních komunikací, tak aby splňoval veškeré požadavky přestupního terminálu MHD města Brna a IDS JMK. Terminál by měl sloužit jako přestupní stanice mezi autobusovou dopravou a projektovanou stavbou Severo – jižního kolejového diametru (SJKD). V rámci terminálu by měla být zajištěna návaznost na systémy P+R, K+R a B+R. Projekt se také zabývá částečnou úpravou přilehlých místních komunikací. Práce byla zpracována v programech AutoCAD 2011, Bentley InRoads a Microsoft Office 2007.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.