Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prodejní a servisní centrum Praha – stavebně technologický projekt
Trhlík, Lukáš ; Kotek, Lukáš (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
V této diplomové práci je řešeno provádění zemních prácí, základových konstrukcí, ocelového a železobetonového monolitického skeletu prodejního a servisního centra v Praze. Založení objektu bude provedeno na železobetonových patkách, pásech a základové desce. Objekt je navržen z části jako ocelový skelet a z části železobetonový skelet. Stavebně technologický projekt obsahuje pro dané etapy zejména časový a finanční plán stavby, technologický předpis, časový harmonogram, položkový rozpočet, návrh zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, plán bezpečnosti.
Smuteční síň v Jevišovce - hrubá vrchní stavba
Štěrba, Martin ; Průcha, Aleš (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je řešení technologické etapy hrubé vrchní stavby smuteční síně v obci Jevišovka. Obsahem práce je technická zpráva technologické etapy hrubé vrchní stavby, řešení dopravních tras a jejich zájmových bodů, návrh zařízení staveniště včetně technické zprávy o něm, položkový rozpočet a harmonogram prací pro hrubou vrchní stavbu a návrh strojní sestavy potřebné pro tuto etapu. Práce poté blíže řeší sendvičové stěny, pro které je zde zpracován technologický předpis a kontrolní a zkušební plán. Součástí práce je rovněž řešení problematiky bezpečnosti práce na staveništi a vypracování vlastního zadání na téma časové a ekonomické porovnání betonáže 1.NP dvěma rozdílnými strojními sestavami.
Víceúčelový dům ve Veselí nad Moravou – hrubá vrchní stavba
Le, Duc Nam ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování stavebně technologického projektu hrubé vrchní stavby (bez zastřešení) víceúčelového domu ve Veselí nad Moravou. Objekt je navržen jako stavba lichoběžníkového tvaru o třech nadzemních podlažích a s hlavní nosnou konstrukcí z ocelového skeletu a předpjatých stropních panelů. Dodatečné ztužení stavby tvoří štítová stěna a ztužující jádro z keramických tvárnic. Práce zahrnuje technickou zprávu se zaměřením na hrubou vrchní stavbu, technickou zprávu zařízení staveniště, řešení širších dopravních vztahů, návrh strojní sestavy, položkový rozpočet, časový plán, technologický předpis, kontrolní a zkušební plán, bezpečnost a ochranu zdraví při práci, ochranu životního prostředí a porovnání technologie provedení ŽB monolitického schodiště a ŽB prefabrikovaného schodiště.
Autocentrum VW Mikulov
Kováčik, Branislav ; Bílek, Zdeněk (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo vytvoriť dokumentáciu pre stavebné povolenie a dokumentáciu pre prevedenie stavby objektu, ktorého základný kompozičný a architektonický návrh vychádza z už skôr spracovanej architektonickej štúdie v rámci predmetu AG033 – Ateliér výrobných stavieb. Jedná sa o projekt návrhu Autocentra Volkswagen Group v Mikulove. Zadaný pozemok určený k zástavbe sa nachádza v najzápadnejšej časti mesta Mikulov v katastrálnom území mesta Mikulov, jedná sa o priemyselnú zónu mesta. Okolitá zástavba je z veľkej časti tvorená nízkopodlažnou veľkorozlohovou zástavbou výrobnými halami, skladovacími priestormi alebo poľnohospodárskymi objektami a k nim prislúchajúcim príslušenstvom. V rámci územného plánu je uvedené územie priliehajúce z južnej strany k ulici Jiráskova, evidované ako brownfield. Tvar pozemku predurčuje navrhovanej stavbe pozdĺžny tvar hĺbkového charakteru, keďže pozemok je pretiahnutý v smere sever – juh a má tvar postupne sa zužujúceho lichobežníka. Terén je mierne svažitý a klesá smerom na juh. Z južnej strany prilieha k riešenému areálu objekt čističky odpadných vôd. Bakalárska práca sa tiež zaoberá riešením vonkajších úprav areálu, vrátanie dopravnej infraštruktúry, rozvrstvenia a počtu parkovacích stání. Zásadnú časť tvorí tiež rozmiestnenie a charakter vzrastnej a nižšej zelene, umiestnenie a tvar plôch určených pre predvádzacie vozidlá. V neposlednom rade sa práca zaoberá riešením inžinierských sietí v rámci technických zariadení budov a technickej infraštruktúry, hospodárením s odmadmi apod. Navrhnutý objekt rešpektuje pôdorysne vymedzené hranice pozemku, v prvom rade zachovaním rovnobežnosti obvodových stien s týmito hranicami. Ústredným prvkom hmotovej kompozície je extravagantne riešená elipsa slúžiaca ako hlavný výstavný priestor, otvorený veľkoplošným zaobleným zasklením do vstupného priestoru exteriéru. Zvyšné hmoty objektu sú tvorené kvádrami rôznej výškovej úrovne, čím je dosiahnutý kompozičný princíp gradácie. Vcelku jednotvárna hmota výrobnej haly je v každom druhom poli prelomená masívnym svetlíkom obliehajúcim stavbu po celom obvode jej rezu. V budove sa nachádzajú priestory pre skladové hospodárstvo, administratívne činnosti, výstavné priestory, technické zázemie a priestory náležiace odborným pracoviskám automechanikov. Všetky hmotové segmenty stavby sú navzájom prepojené vnútornými priechodmi. Celý objekt má rýdzo industriálny charakter, ktorý vychádza z charakteru a účelu užívania stavby a má spojitosť s automobilovým priemyslom. Hlavnými materiálmi využitými pri stavbe tejto budovy sú konštrukčná oceľ, betón a tepelnoizolačné obvodové panely. Fasáda zdôrazňuje materiálovým riešením podstatu elipsy, ktorá je z veľkej časti presklená, zatiaľ čo skladové a výrobné priestory sú ukryté v zadnej časti a ich pohľadová vrstva je tvorená plechom v sivej, resp. bielej farbe.
Administrativní budova, Moravská Nová Ves
Trčková, Michaela ; Bečkovská, Tereza (oponent) ; Bečkovský, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je projektová dokumentace pro stavební povolení. Řešená budova je umístěna v městysu Moravská Nová Ves. Jedná se o administrativní budovu o dvou nadzemních podlažích, kde přízemí je vyčleněno pro nájemní prostory kanceláří/prodejen a horní patro zaujímají prostory kavárny/bistra. Součástí budovy je přizděná místnost sloužící jako technické zázemí. První část práce se zaměřuje na stavební řešení budovy. Nosná konstrukce spodního patra je navržena jako železobetonový skelet. Na druhém poschodí navazuje ocelový skelet, který přechází v ocelový krov. Budova je opláštěna sloupko-příčkovou fasádou. Střešní konstrukce nad technickým zázemím a částí prvního podlaží je řešena jako semi-intenzivní zelená střecha v kombinaci s pochozí terasou. Nad druhým nadzemním podlaží je šikmá střecha s nadkrokrevní izolací. Na první část plynule navazuje technika prostředí a technologické řešení objektu. Budova je vytápěna a chlazena tepelným čerpadlem vzduch/voda. Je zde použit systém teplovodního podlahového vytápění. Budova je doplněna o inteligentní osvětlení, fotovoltaické panely a systém pro zachytávání a využití dešťových vod. V poslední části této práce byl proveden výzkum zelených stěn a na základě toho bylo zpracováno vyhodnocení jejich přínosů v interiérových prostorách, zejména pak na tepelnou stabilitu místnosti.
Prostor cyklické změny
Pavlíčková, Tereza ; Jakšík, Petr (oponent) ; Rozwalka, Szymon (vedoucí práce)
Hledání ideální funkce a formy jako reakce na cyklickou proměnlivost místa nabízí několik možností, každý se však k této problematice postaví jinak. Během mé práce jsem vycházela z analýz místa a studování divadelních a koncertních sálů. V neposlední řade jsem se zabývala studování literatury od Rema KoolhaaseJunkspace a textů od Maxim Gorky díky, kterým jsem dostala k vytvoření polootevřené rastrové struktury a získala tak nový pohled na hmotu a její proměnlivost.
Smuteční síň v Jevišovce - hrubá vrchní stavba
Štěrba, Martin ; Průcha, Aleš (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je řešení technologické etapy hrubé vrchní stavby smuteční síně v obci Jevišovka. Obsahem práce je technická zpráva technologické etapy hrubé vrchní stavby, řešení dopravních tras a jejich zájmových bodů, návrh zařízení staveniště včetně technické zprávy o něm, položkový rozpočet a harmonogram prací pro hrubou vrchní stavbu a návrh strojní sestavy potřebné pro tuto etapu. Práce poté blíže řeší sendvičové stěny, pro které je zde zpracován technologický předpis a kontrolní a zkušební plán. Součástí práce je rovněž řešení problematiky bezpečnosti práce na staveništi a vypracování vlastního zadání na téma časové a ekonomické porovnání betonáže 1.NP dvěma rozdílnými strojními sestavami.
Autocentrum Brno VW
Kubitová, Markéta ; Rosendorf, Aleš (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce) ; Sedláková, Markéta (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit dokumentaci pro stavební povolení a dokumentaci pro provedení stavby objektu, jehož návrh vychází z již dříve zpracované studie v rámci předmětu AG33 - Výrobní stavby. Jedná se o projekt autocentra Volkswagen Group v Brně-Zábrdovicích. Zadané místo stavby se nachází na rovinatém pozemku a je ohraničeno ulicemi Cejl, Jana Svobody, bytovými bloky a řekou Svitavou. Autocentrum se skládá ze tří funkčních jednotek - showroomu, skladu náhradních dílů a servisu. V rámci bakalářské práce byl rozpracováván objekt showroomu. Oproti servisu je architektonicky zajímavější, jelikož slouží k výstavě koncernových vozů a měl by svým výrazem zaujmout kolemjdoucí. Současně se v něm nachází i sklad ND, a to z důvodu přímého kontaktu zboží se showroomem a servisem. Objekt je halového typu, dvoupodlažní, nepodsklepený. Nachází se v něm osobní a automobilový výtah z důvodu výstavy vozů i v 2.NP. Nosnou konstrukcí je ocelový skelet doplněný o ztužující prvky. Skelet je založen na železobetonových patkách a vetknutých pilotách z důvodu nestabilního podloží. Objekt je zastřešen jednoplášťovou plochou střechou, jež je nesena ocelovými přihradovými nosníky. Opláštění je tvořeno fasádními panely Kingspan, před nimiž je osazen děrovaný nerezový plech. Z jižní strany (ulice Cejl) je fasáda tvořena skleněným fasádním systémem od firmy Schüco.
Autocentrum VW Group
Sedláček, Jakub ; Štikar, Jaroslav (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh novostavby Autocentra VW Group. Novostavba je situována na pozemku v městské části Brno-Zábrdovice. Hlavní část řešeného území je v současnosti vedena jako brownfield referenčního čísla 3402 s bývalou průmyslovou výrobou. Pozemek je vymezen ulicemi Cejl a Jana Svobody na jeho jižní a severní hranici, přičemž právě propojení těchto dvou ulic je charakteristickým prvkem řešeného území. Řeka Svitava potom definuje východní hranici pozemku. Řešené území je mírně svažité ve směru k řece. Stavební objekt tvoří tři dilatační celky. Každý z nich odpovídá specifickému provozu – showroom, sklad a servis pro značky VW, Škoda, Audi a Seat. Navržené autocentrum je jednopodlažního halového typu, nepodsklepené. Část showroomu zahrnuje galerii s kancelářskými prostory ve druhém nadzemním podlaží. Hlavní konstrukční systém je definován ocelovým skeletem – ocelovými sloupy a vazníky. Svislé nosné prvky tvoří ocelové sloupy ze dvou profilů U280 (showroom) a profilů HEA 260 (sklad, servis). Vodorovné konstrukční prvky zahrnují příhradové vazníky a ocelové IPE profily. Zavětrování je tvořeno kombinací ztužujících železobetonových stěn a ocelových táhel. Ocelová konstrukce je založena na základových monolitických železobetonových patkách doplněných o vrtané piloty. Po obvodu jsou patky propojeny železobetonovými pasy. Prosklené části obvodového pláště jsou tvořeny fasádním systémem Schüco, který je doplněn o výrazný hliníkový stínící systém z vertikálních lamel Alaris. Zbývající plochách fasádního pláště je představována systémem izolačních panelů Kingspan s vertikální drážkou. Nosnou vrstvu konstrukce stropu a střechy tvoří trapézový plech se spřaženou betonovou deskou. Střecha všech částí je řešena jako jednoplášťová s vnitřními vtoky. Hydroizolaci tvoří souvrství asfaltových SBS pásů.
Prodejní a servisní centrum Praha – stavebně technologický projekt
Trhlík, Lukáš ; Kotek, Lukáš (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
V této diplomové práci je řešeno provádění zemních prácí, základových konstrukcí, ocelového a železobetonového monolitického skeletu prodejního a servisního centra v Praze. Založení objektu bude provedeno na železobetonových patkách, pásech a základové desce. Objekt je navržen z části jako ocelový skelet a z části železobetonový skelet. Stavebně technologický projekt obsahuje pro dané etapy zejména časový a finanční plán stavby, technologický předpis, časový harmonogram, položkový rozpočet, návrh zařízení staveniště, návrh strojní sestavy, kontrolní a zkušební plán, plán bezpečnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.