Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metoda hodnocení ServiceDesku dle ITILu a dalších metodik
Vrchotová, Olga ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvořit metodiku pro rychlé zhodnocení funkce Service Desk. Diplomová práce je rozdělena do tří logických celků. V úvodní části je nejprve popsán teoretický základ metodik využívaných pro fungování IT služeb obecně a následně pak je v práci popsán proces dodávek IT služeb ve společnosti Pražská energetika a.s. Dále je na základě úvodní analýzy vytvořena metodika pro hodnocení Service Desku v jednotlivých aspektech jeho fungování, a to včetně souvisejícího životního cyklu poskytování IT služeb. V závěrečné části je navržená metodika aplikována v několika vybraných společností.
Zavedení ITIL v malých a středních podnicích
Labská, Julie ; Faina, Michal (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zaměřuje nejprve na obecný popis ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) a jeho pět elementárních částí, aby se čtenář seznámil s podstatnými pojmy a měl alespoň základní přehled o tomto přístupu ke správě IT služeb. V teoretické rovině je více do hloubky rozebrána část Service Strategy, jejíž analýze se posléze věnuje i praktická část této práce. Pro potřeby práce je zde definován pojem malý a střední podnik (SMB -- Small and Medium Business), v souladu s doporučeními Evropské Komise. Pro tyto společnosti jsou popsány výhody a nevýhody spojené nejen s jejich provozem, ale také se zaváděním ITIL. V praktické části práce je na příkladu malé firmy provedena analýza jejího současného stavu v oblasti strategie služeb, jejímž výsledkem je zhodnocení tohoto stavu podle zásad ITIL, poukázání na chybné procesy, či špatně definované služby a rozhodnutí, zda je pro firmu výhodné stávající strategii služeb měnit.
Návrh, implementace a správa firemních VoIP sítí
Montško, Marián ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Švihlík, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, implementací a správou datové a VoIP sítě. První část práce pojednává o teoretických poznatcích, které se dělí na dvě oblasti: ITIL (IT Infrastructure Library) a VoIP (Voice over IP). Druhou částí práce je praktický příklad, kde postupně řeším návrh, implementaci a správu služeb dle ITIL v nástroji OTRS.
IMPLEMENTACE NÁSTROJŮ SLM (SERVICE LEVEL MANAGEMENTU) V KORPORÁTNÍM PROSTŘEDÍ
Chaloupka, Vladimír ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Ciprys, Martin (oponent)
Tato práce si klade za cíl seznámit studenty i profesionály z oblasti IT o čem disciplína Service Management (SM) a proces Service Level Management (SLM) je v prostředí korporátní společnosti. Práce obsahuje příklady různých SLM nástrojů a metod, které jsou skutečně používány (například v manažerském nástroji typu Balanced Scorecard). Zvláštní důraz je kladen na překážky, jež mohou nastat a jak je překonat. Tak jako každá zkušenost toto je pouze jeden z přístupů k SLM, ale pokud přispěje k lepšímu osvícení čtenáře, pak splnila svůj cíl. K dosažení těchto záměrů využívám svých dvou a půl letých zkušeností z práce na projektech ve společnosti DHL a ostatních zdrojů popisujících teoretickou rovinu. První část mé diplomové práce poskytuje teoretickou znalost problematiky, druhá část pak převádí tyto znalosti do podnikové praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.