Název: Metoda hodnocení ServiceDesku dle ITILu a dalších metodik
Překlad názvu: The Method of Service Desk assessment according to ITIL and other methodologies
Autoři: Vrchotová, Olga ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: COBIT; EFQM; ISO 20000; ISO 27000; ISO 9001; ITIL; Service Desk, , , , , ,; COBIT; EFQM; ISO 20000; ISO 27000; ISO 9001; ITIL; Service Desk

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28356

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72470


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet