Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Měření výkonnosti grafického akcelerátoru
Dvořák, Milan ; Šolony, Marek (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřením výkonnosti grafických akcelerátorů. Popisuje vlastnosti současných grafických akcelerátorů a existující řešení měření jejich výkonu. Navrhuje vlastní metodiku pro měření výkonu a popisuje způsob implementace aplikace v OpenGL s využitím knihoven GLUT a GLEW. V poslední části se testuje několik grafických karet, zkoumají se faktory ovlivňující testování a diskutují se naměřené výsledky.
Virtuální interaktivní procházka krajinou
Halas, Petr ; Dvořák, Radim (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a efektů. Tyto technologie jsou demonstrovány na aplikaci modelující interaktivní procházku krajinou, která je nakonec otestována pomocí dotazníků, vyplněných skupinou dobrovolníků.
Světelné mapy ve 3D počítačové grafice
Vrána, Jaroslav ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje techniky využívané při tvorbě virtuálního terénu. První část práce je zaměřena na techniky používané pro generování výškové mapy, vytvoření textury terénu a následné renderování a texturovaní terénu. Dále se práce zabývá tvorbou a aplikací světelných map. Jsou popsány tři algoritmy pro vytvoření světelných map, které jsou aplikovány na terén a hladinu vody. Jako rozšíření je popsána technika pro urychlení vykreslování scény.
Zobrazování terénu a vodní hladiny v počítačové hře
Kopecký, Marek ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřená na vykreslování vody a terénu, což je klíčová část mnoha počítačových her a simulací. Výsledná aplikace běží plynule a je vytvořená v XNA Frameworku. Vykreslování terénu zahrnuje multitexturování a stínování. Simulace vody popisuje odraz a lom paprsků na vodní hladině. Pěna je vykreslována na břehu vody. Vodní vlny jsou počítány pomocí inverzní diskrétní Fourierovy transformace.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Fiala, Petr ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. Obsahuje stručný úvod k OpenGL, rozebírá techniky a postupy, jak dosáhnout stanovené malé výsledné velikosti aplikace, od nastavení kompilátoru, přes procedurální generování textur a modelů po výslednou komprimaci exe packerem.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Hejl, Zdeněk ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny způsoby načítání, úpravy a animace objektů a způsoby vytvoření použitých efektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.