Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ideální obsluha mladých u mobilního operátora v Česke republice
Földesová, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je porozumění aktuálních potřeb české generace Y a zároveň navrhnout takové produkty mobilních služeb, které by se nejvíce hodily pro potřeby této generace. Téma této práce je zpracováno jak z teoretické tak z praktické stránky. Teoretická část poskytuje lepší porozumění daného tématu a analýzy trhu. Praktická část navazuje na teoretickou část a upřesňuje definici cílové skupiny, její nakupovací návyky a jejich neuspokojené potřeby.
Trh mobilních technologií v ČR u vybraných cílových skupin
Doležalová, Lenka
DOLEŽALOVÁ, L. Trh mobilních technologií v ČR u vybraných cílových skupin. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU, 2014. Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum trhu mobilních technologií v ČR. Práce identifikuje současný stav na daném trhu a dále zjišťuje a hodnotí přehled a potřeby seniorů ohledně mobilních telefonů a spokojenost s poskytovanými službami mobilních operátorů. Hlavním zdrojem informací bylo dotazníkové šetření doplněné o osobní rozhovory. Výsledky a doporučení jsou shrnuty v závěru bakalářské práce.
Volají Češi draze? Analýza trhu služeb mobilních operátorů v ČR
Masák, Tomáš ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se snaží odhalit, zda cenová úroveň na trhu mobilních služeb v komparaci se zahraničím je vysoká či nikoliv. Po provedení vlastního mezinárodního srovnání, které odhalilo vysoké ceny v obou zkoumaných spotřebitelských koších, nabízí práce několik možných variant, jež mohly vést k současné výši cen na trhu. Zjištěná vysoká tržní koncentrace je jednou z nich a vede k objevení dalších možných řešení, jejichž analýza ukáže, že vysokou cenovou hladinu na českém trhu mobilních služeb nelze spojovat pouze s jedním faktorem. Cenová úroveň je ovlivněna především absencí většího počtu operátorů, což lze zčásti přičíst nedostatečným krokům regulátora trhu -- ČTÚ, především v oblasti terminačních poplatků a pronájmu licencí na provoz v mobilních sítích. Oba zmíněné kroky jsou také velice důležité pro budoucí vývoj trhu.
Konkurenční trendy na trhu mobilnich služeb v ČR na počátku 21.století
Knollová, Veronika ; Císař, Jan (vedoucí práce) ; Munzi, Tomáš (oponent)
Diplomová práce analyzuje trh s mobilními službami v České republice. Cílem práce je zodpovězení otázky, zda zvolené řešení Českého telekomunikačního úřadu je optimální pro zvýšení konkurence na trhu. Teoretická část se nejprve zabývá tématem státních zásahů pohledem ekonomů. Následně je nastíněn historický vývoj na poli telekomunikací ve Spojených státech amerických a v Evropě. Představí také legislativní rámec a jeho aktuální změny. Praktická část se již věnuje analýze trhu pomocí Porterova modelu pěti sil, PEST analýzy a SWOT analýzy. Zvláštní kapitola je věnována zahraničním trhům s mobilními službami ve vybraných zemích (Německu a Francii). Práce poté porovnává tyto trhy s českými. Empirické a teoretické poznatky zpochybňují dosažení efektivní konkurence pomocí licencování a potažmo aukcí.
Analýza konkurenčního prostředí na trhu mobilních komunikací v České republice
Honzáková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá efektivitou konkurenčního prostředí na trhu mobilních komunikací v České republice. Posuzuje chování mobilních operátorů působících na českém trhu a jeho dopad na koncové uživatele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část se věnuje popisu telekomunikačního odvětví jako síťového odvětví vykazující rysy nedokonalé konkurence. Dále jsou zde uvedeny instituce pověřeny regulací trhu mobilních telekomunikací a jejich působnost. Druhá část se zabývá konkrétními ekonomickými hodnotami dosahovaných jednotlivými operátory a dále pak jejich strategií charakteristickou pro subjekty působící na nedokonale konkurenčním trhu. V samotném závěru práce je učiněn návrh směřující k efektivně konkurenčnímu prostředí.
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Rýparová, Kateřina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumnou technikou Mystery Shopping, kterou popisuje z teoretického i praktického hlediska. Pro aplikaci Mystery Shoppingu v praxi byla vybrána oblast českých mobilních operátorů, která je charakteristická vysoce konkurenčním prostředím. Cílem práce bude poznání a porovnání výhodnosti nabízených služeb a úrovně zákaznického přístupu u O2, T-Mobile a Vodafone z pohledu tří různých zákazníků (důchodce, studenta a podnikatele) s pomocí této metody. S ohledem na zjištěné konkurenční výhody by ve výsledku tato práce měla přinést doporučení, na jaký typ zákazníka by se daný operátor mohl mediálně zaměřit a na jakém tržním segmentu by naopak měl do budoucna zapracovat.
Je jediným výsledkem unijní cenové regulace mobilních operátorů zlevnění cen roamingu?
Kohoutová, Iveta ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Thorovský, Jan (oponent)
Cílem mé práce je zhodnotit vliv cenové regulace roamingu na trhu mobilních operátorů a určit, zda je jediným výsledkem unijní cenové regulace mobilních operátorů zlevnění cen roamingu. Cenová regulace roamingu zejména způsobila, že za používání mobilních telefonů se v rámci Evropské unie snížily ceny zpráv, volání (příchozích a odchozích hovorů) a datových služeb. Ceny roamingu se dříve pohybovaly velmi vysoko, díky regulaci došlo k výraznému snížení cen od roku 2007, kdy byla zavedena roamingová legislativa EU. Podle zjištěných údajů jsem došla k závěru, že na trhu mobilních operátorů cenovou regulací roamingu byly ovlivněny i jiné oblasti (hlavně ceny zpráv zasílané na zahraniční telefonní čísla). Dále také cenová regulace roamingu mohla ovlivnit zpoždění snižování vnitrostátních cen a rozvoj služeb.
Customer Intimacy in Mobile Retail
Míček, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem úzké znalosti zákaznických potřeb v oblasti mobilních telekomunikačních služeb. Práce popisuje koncept podnikatelského startegického přístupu "customer intimacy" a jeho aplikaci v telekomunikačním sektoru, konkrétně na modelu životního cyklu zákazníka ve vztahu s mobilním operátorem. Jako "customer initmacy" označujeme strategii nabídky celistvých řešení požadavků zákazníka na základě důvěrné znalosti jeho potřeb. Cílem práce je zhodnotit potenciál telekomunikačního sektoru pro aplikaci přístupů "customer initmacy" a představit konceptuální model řízení životního cyklu zákazníka jako první krok k zákaznicky orientovanému obchodnímu modelu. Práce stanovuje jako hlavní hypotézu předpoklad, že integrace staretegie "customer intimacy" a odvozených přístupů k marketingovému řízení umožní mobilnímu operátorovi také kontrolovat celkovou zákaznickou zkušenost na úrovni všech interakcí se společností. Tím si operátor zajišťuje dlouhodobou konkurenční výhodu. Odvozená hypotéza je stanovena na předpokladu, že model řízení životního cyklu zákazníka nabízí operátorovi vysoce efektivní metody k zvýšení hodnoty zákazníka pro společnost a tím pozitivně ovlivňuje firemní ziskovost. Teoretická část představuje pojem "hodnota pro zákazníka", jeho charakteristiky a strukturu. Práce zachycuje nové zpŕedpoklady konkerenčcího boje a popisuje pravidla vedoucí k poskytovaní vynikající úrovně hodnoty pro zákazníka. Dále teoretická část odvozuje základní druhy podnikatelských strategických přístupů, založených na poskytovaní vynikajćih řešení v určité dimenzi hodnot. Druhá část práce prezentuje cíle a základní principy strategis "customer intimacy" a poukazuje na rozdílné přístupy k tomuto tématu v praxi. Autor popisuje vývoj v oblasti zákaznických potřeb a na příkladu telekomunikačních služeb uvádí předpokaldy zákaznické spokojenosti. Další část práce popisuje koncept zákaznického cyklu, který je dále rozpracován na příkladu mobilního operátora v praktické části. Autor dále poukazuje na důležitost identity mobilních operátorů jako poskytovatelů služeb pro aplikaci principů "customer intimacy". Autor dále poskytuje analýzu vývoje sektoru telekomunikačích služeb v Evropě. V praktické části práce dále rozpracovává téma řízení životního cyklu zákazníka a představuje jeho konceptuální model na příkladu mobilního operátora. Autor se také zabývá tématem meření, hodnocení a praktické využitelnosti ukazatelů hodnoty zákazníka pro společnost s důrazem and indikátor životní hodnoty zákazníka. Poslední kapitola poskytuje praktická doporučení pro mobilní operátory. Autor využil následující metody průzkumu: studium odborné literatury, diskuze s experty telekomunikačních společností, sběr a analýza odvětvových studií a výzkumů poradenských společností a studium interních dokumentů vedoucí společnosti v oboru telekomunikací.
Využití klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu
PROKOPOVÁ, Kateřina
Ve své diplomové práci jsem se zabývala využitím klasifikačních stromů v marketingovém průzkumu trhu, přičemž jsem se zaměřila na oblast poskytování mobilních služeb. Cílem mé práce bylo pomocí progresivní metodologie CART (klasifikační a regresní stromy) identifikovat důležité faktory ovlivňující chování zákazníka. Na základě dotazníkového šetření jsem dospěla k závěrům, že zákazníci jsou při výběru mobilního operátora ovlivněni jejich čistým měsíčním příjmem, věkem, povoláním, službami, které nejvíce využívají a tím, zda využívají mobilního operátora pro osobní či firemní účely.
Vývoj a výhled mobilního připojení v ČR - případová studie O2 Téléfonica
Havlíčková, Klára ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Hirsch, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je vývoj a výhled mobilního připojení v rámci České republiky. Tato práce se zaměřuje na současný a také na budoucí vývoj mobilního připojení k internetu. Cílem práce je zmapovat a charakterizovat různé způsoby mobilního připojení internetu v ČR a to hlavně u společnosti "Telefónica O2 Czech Republic, a.s. ale i u ostatních mobilních operátorů. Specifikovat jejich technologie a popsat možnosti jaké nabízejí. Předložit přehled, porovnat a zhodnotit současné technologie poskytovatelů mobilního připojení internetu v ČR. Práce je rozdělena do několika částí. První teoretická část je zaměřena na popis jednotlivých technologií (GSM, GPRS, EDGE, UMTS a HSDPA), které jsou v České republice operátory nabízeny. Největší důraz je kladen na popis technologií UMTS a HSDPA. Druhá část je historická, popisuje historii mobilních sítí v ČR, historii mobilní komunikace v datech a také vývoj mobilního připojení v ČR. Třetí spíše praktická část je zaměřena na případovou studii společnosti "Telefónica O2 Czech Republic, a.s.", kde jsou rozebrána technologie mobilního přenosu dat dříve a poté v současnosti. Dále k tomu patří důležitá část a to srovnání technologií všech operátorů, kde jsou podrobně popsány technologie, které operátoři využívají. Další část je věnována možnosti upgrade síťové části do budoucna, kde je popsána technologie LTE-3GPP, její budoucnost a také výhody a nevýhody a také rozšiřování EDGE v rámci O2. V předposlední části je specifikováno testování dodavatelů, konkrétně O2 chystá test sítí LTE a také je zmíněno něco o standardech a povolování v rámci EU. Nakonec budoucnost a výhody O2, kde je popsáno, jak se rozšiřuje pokrytí UMTS a jaké jsou výhody O2 pro rezidentní a firemní zákazníky. Celkový přínos bakalářské práce vidím v přiblížení služby mobilního internetu a zorientování se na trhu v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.