Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu
Kosinová, Kamila ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Nacházení synergie v prostředí internetu na příkladu Googlu" se věnuje tématu mediálních koncernů a společnosti Google, která je některými aktéry za médium považována. Společností se v práci zabývám podrobněji - popisuji její činnost, historický vývoj a reklamní možnosti, které nabízí. Co se týče reklamy, analyzuji podrobněji online a tištěnou reklamu, jejich charakteristiky, výhody a nevýhody. Jedna kapitola je věnovaná vývoji investic do reklamy. Zaměřuji se na to, jakým způsobem se změnily investice do jednotlivých mediatypů v posledních letech a porovnávám výsledky digitální reklamy ve srovnání s reklamou v tisku. Práce rozebírá tištěná a online média, jejich charakteristiku a vývoj. Podrobněji se zabývám konvergencí médií a dopadem konvergence na fungování mediálních koncernů. Současně popisuji změny, které jsou s ní spojeny. V práci se též věnuji, jakým způsobem společnost Google spolupracuje s vydavateli a jaké jsou jejich vzájemné vztahy. Ke zmapování literatury a zpracování tématu jsem použila výzkumnou metodu desk research a pracovala se sekundárními daty z různých odborných zdrojů.
Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy
Liška, Ondřej ; Štětka, Václav (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce "Vliv nových internetových koncernů na transformaci tradičních vydavatelství střední Evropy" se na základě teorie mediální konvergence a teoretických podkladů z oblasti současných trendů v mediálním odvětví zabývá změnami, kterými podstupují tradiční vydavatelské domy. Práce mapuje digitální portfolia tradičních mediálních domů Axel Springer v rámci německého trhu a mediálních domů Mafra, Bauer Media a CME v rámci českého trhu. Současně se zabývá portfoliem vybraných globálních internetových společností a vztahy těchto nových mediálních koncernů s tradičními vydavatelskými domy, zaměřuje se na konkurenční výhody zkoumaných online platforem nových internetových společností, které potenciálně konkurují svým zaměřením klasickým vydavatelům, a zabývá se výhodami a možnostmi pro uživatele a inzerenty a vzájemnou spoluprací a závislostí obou typů mediálních koncernů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.