|
Návrh marketingové strategie družstva
Úradníková, Nikola ; Mazouch,, Petr (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií pro Brisk, výrobní družstvo. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace družstva. Na základě informací zjištěných z marketingových analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové politiky družstva.
|
| |
|
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
|
| |
|
Marketingová strategie
Machová, Martina ; Mazánek, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu cukrářské dílny Tak to upeč, kterým jsou kurzy pečení. Podkladem pro vytvoření vhodné marketingové strategie jsou teoretické poznatky a údaje získané z vybraných analýz a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou návrhy konkrétní marketingové strategie v podobě rozšířeného marketingového mixu.
|
|
Marketingová strategie podniku
Ekrt, Nicole ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové strategie podniku na nově zavedenou službu - pronájem rekreačního areálu s 8 chatkami. V první části diplomové práce jsou vybrány teoretické poznatky, které se následně uplatní v praktické části, a to zejména na tvorbu a vyhodnocení dotazníku a zlepšení marketingového mixu pro vybranou společnost KALA TRANS, s.r.o.
|
|
Návrh marketingové strategie
Mokrušová, Libuše ; Bortlová, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie pro studentskou organizaci BEST Brno, která působí na Vysokém učení technickém v Brně. Teoretická východiska práce se zaměřují na obecnou teorii marketingu. Analýza současného stavu podrobně popisuje celou organizaci. Na základě provedených marketingových analýz a marketingového výzkumu je v návrhové části vypracována marketingová strategie.
|
|
Marketingová strategie produktu
Jendrulková, Tereza ; Odstrčil, Petr (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu tanečního klubu Olymp Olomouc, kterým jsou kurzy pro seniory. Na základě teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod je vytvořen návrh vhodné marketingové strategie. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy jednotlivých částí marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu.
|
|
Využití marketingu k posílení konkurenceschopnosti firmy
Kurowská, Monika ; Komárková, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Infinit, s. r. o. v oblasti poskytování wellness pobytů, a to se specifickým zaměřením na webovou komunikaci firmy. Teoretická část práce je věnována konkurenci, konkurenceschopnosti, obecně marketingu a metodám situační analýzy. V praktické části je zkoumána podnikatelská činnost této společnosti, analyzováno její vnitřní a vnější okolí a dále jsou navrhovány vhodná opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a budou mít uplatnění pro budoucí vývoj společnosti.
|
|
Komunikační strategie podniku
Benešová, Eliška ; Lola, Martin (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
|