Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 192 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generátor herní mapy galaxie
Březina, Karel ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací procedurálního generátoru galaxie pro využití v počítačových hrách nebo simulacích. Součástí je také implementace demonstrační aplikace, která ukazuje možný způsob využití generátoru. Generátor je schopný vytvářet galaxie na základě předvolených typů, ale i uživatelsky vytvořených map.
Měřič krevního tlaku
Průdek, Ctirad ; Sekora, Jiří (oponent) ; Čech, Petr (vedoucí práce)
V mé práci se zabývám metodami užívané pro neinvazivní měření krevního tlaku. Pro realizaci virtuálního měřiče krevního tlaku v prostředí LabVEW jsem zvolil oscilometrickou metodu. Algoritmus určení systolického a diastolického tlaku vychází z poměrně snadné detekce maximální amplitudy oscilace (tento okamžik odpovídá střednímu arteriálnímu tlaku), kdy jsou mezní hodnoty v určitém poměru s maximální amplitudou oscilace. V LabVIEW je řešeno načítání signálu z měřící karty a jeho zpracování do podoby vhodné k detekci vrcholu oscilace. Dále jsou v programu dopočteny mezní hodnoty arteriálního tlaku a průměrná tepová frekvence. Propojení virtuálního zařízení se snímačem krevního tlaku Vernier BPS-BTA pak tvoří komplex pro snímání krevního tlaku oscilační metodou
Program pro kalibrované rastrové mapy
Kalčík, Vojtěch ; Samek, Jan (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením kalibrovaných map a zpracováním bodů zájmu. Body zájmu lze získat i z fotek s uloženou Exif informací o pozici vyfocení. Práce popisuje základní pojmy z geoinformatiky, princip GPS, formát kalibrovaných map, některé další formáty dat jako Exif, GPX a výsledný program.
Naprocházku.cz - mobilní služba pro poznávání okolí
Dočkal, Rostislav ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní služby - aplikace pro platformu Android. Součástí je návrh, implementace a testování aplikace pro poznávání okolí formou procházek. Práce také popisuje problematiku vývoje aplikací pro mobilní zařízení se systémem Android. Výsledná aplikace je naprogramovaná v jazyce Java s použitím vývojového kitu Android SDK a byla vytvořena ve vývojovém prostředí Eclipse s využitím pluginu ADT. Při tvorbě byl použit framework SherlockActionBar a mapové podklady GoogleMaps.
Aplikace pro správu kolekce turistických známek pro Android
Mráčková, Kateřina ; Láník, Aleš (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci aplikace pro správu kolekce turistických známek pro platformu Android. Cílem práce je implementovat aplikaci umožňující správu více profilů, filtrační mechanismus, zobrazení na mapě a tvorbu jednoduchých statistik. Aplikace je napsána v jazyce Java a ke své činnosti mimo jiné využívá GPS, výpočet vzdálenosti dvou bodů pomocí algoritmu Great Circle a načítání zdrojových dat z XML souborů.
Trees Have the Power
Mikušková, Nina ; Fajnor, Richard (oponent) ; Kovářová, Marta (vedoucí práce)
Trees Have The Power Projekt sa rozvýja od roku 2013 a zaoberá sa silou kontaktov, nadobudnutých počas života. Poukazuje na fakt, že všetci si okolo seba vytvárame svoj mikrosvet, ktorý sa každým novým človekom, ktorého spoznáme, rozširuje. V prvej časti projektu bol v galérii vystavený strom, ako metafora na organizmus, ktorý sa za dobrých podmienok neustále rozvetvuje. V druhej časti vznikla internetová platforma, na zmapovanie a prepojenie už nadobudnutých kontaktov. Tretím výstupom je poskytnutie priestoru na prezentáciu "stromu". Zapojením ľudí z mojej bezprostrednej blízkosti, vzniknú prednášky, interaktívne akcie, koncerty, premietania a diskusie so zameraním na rôzne sféry života. Zámerom je na jednej strane testovať schopnosti využitia vlastnej komunity ako hybnej sily pri získavaní skúseností a znalostí. Na strane druhej demonštrácia pôsobného poľa takejto aktivity. Neobvyklý spôsob stretnutia, poskytuje priestor pre vznik nových perspektív vo vnútri komunity, no zároveň jeho prezentácia dokáže obohatiť diváka.
Knihovna pro renderování OSM na mobilu
Vaďura, David ; Brejcha, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem mé práce bylo navrhnout a implementovat knihovnu pro vykreslování vektorových map na mobilních telefonech. Zdrojem dat pro knihovnu je projekt OpenStreetMap. Knihovna musí zahrnovat tyto funkce: načítání a cachování dlaždic, podpora online a offline map, vykreslování všech druhů geometrie a možnost definovat vlastní styl zobrazené mapy. Navržená architektura využívá hybridní přístup pro zobrazení mapy. Základní prvky jsou po načtení vykreslené do textury. Vrstvy obsahující text nebo ikony jsou vykreslené v reálném čase nad bázovou mapou. Díky tomu se mohou otáčet a text je čitelný i po přiblížení. Výsledná knihovna byla implementovaná v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL ES pro hardwarově akcelerované vykreslování. Funguje na platformách iOS a Android a je navržená takovým způsobem, aby byla jednoduše použitelná pro jedince i firmy.
Webová aplikace pro mapování longboardových tras
Jedlička, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci s databází longboardových tras, která umožní uživatelům nalézt nejbližší místa vhodná k provozování tohoto sportu, či přidat na mapu vlastní trasu s popisem. Pro zobrazení mapy a jednotlivých tras je využit framework Google Maps API.
Rozšířená realita na Android - zobrazování prvků z mapy v terénu
Halás, Timotej ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť aplikáciu rozšírenej reality pre operačný systém Android. Na základe náhľadu z kamery, mapových dát a polohy zariadenia určenej modulom GPS je vytvorená scéna zobrazujúca doplňujúce turistické informácie v teréne. Ako zdroj informácií a výškových dát je využitá mapa OpenStreetMap a Google Elevation API. Pozícia v kartézskom súradnicovom systéme je určená pomocou geografickej polohy s použitím geodetického systému WGS84. Pre vykresľovanie je využitý herný framework LibGDX. Výsledná aplikácia bola otestovaná v teréne a je užitočná pri spoznávaní okolitej krajiny. Taktiež veľmi pomohla v navigácii k zaujímavým bodom vďaka zobrazovaniu ich vzdialenosti od bodu pozorovania. Výsledkom tejto práce je aplikácia vhodná pre získavanie nových informácií o pozorovanom okolí.
Fitting and Extrapolation of Turbocharger Turbine Maps
Vondrák, Adam ; Babák, Martin (oponent) ; Novotný, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Modelling of turbine performance is a prerequisite for detailed simulation of gas exchange in turbocharged combustion engines. At the same time, the possibility to determine efficiency and mass flow capacity at arbitrary operating points is key to comparing different turbine stages. The objective of this work is to propose a single method for both purposes, so it is possible to do the comparison using exactly the same turbine performance model as in subsequent engine working cycle simulation. The source of input data is typically a gas stand measurement, which enables capturing of limited turbine operating range only. In this work, methods are proposed to improve the fidelity and robustness of turbine performance extrapolation, while optimization is employed to find the best fit in terms of agreement between the model and the input data.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 192 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.