|
Internetový portál výzkumné skupiny
Horáček, Miloslav ; Kobliha, Miloš (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvořit Internetový portál výzkumné skupiny podle konkrétních požadavků zadavatele. Portál bude používán na Fakultě strojního inženýrství a zahrnuje v sobě jednotlivé portálové funkce, kterými jsou správa novinek, publikací a animací, kalendář akcí, vytváření vlastních animací a spolupráce s programem MathCad. V práci jsou vysvětleny veškeré použité nástroje pro tvorbu vlastní webové aplikace (PHP, MySQL, CSS, JavaScript, Apache). Přílohou práce je elektronické médium se zdrojovými texty včetně uživatelského manuálu.
|
|
Tipovací portál
Nagy, Erik ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť a implementovať informačný systém pre tipovací portál, ktorý umožní tipovať výsledky zápasov NHL, zdieľať tipy medzi užívateľmi a hodnotiť úspešnosť jednotlivých užívateľov v tipovacej súťaži. Výsledná aplikácia je implementovaná ako webový portál s použitím PHP a MySQL.
|
| |
|
Podnikatelský záměr pro vytvoření gastronomického portálu
Štěpánek, Jiří ; Ing.Petr Lepka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem pro vytvoření gastronomického portálu. Práce popisuje projekt od vzniku e-shopu, přes získávání zákazníků a rozšiřování o další moduly, až po kompletní internetový portál zajišťující péči pro gastronomické provozovny. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlována problematika uplatňovaných pojmů a metod, které jsou následně aplikovány v části praktické. Praktická část využívá strategické analýzy a popisuje řešení problému.
|
|
Podnikatelský záměr
Vaško, Michal ; Vomočilová, Květa (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro vytvoření internetového portálu pro snadné založení elektronických obchodů včetně jejich následné administrace. V práci jsou analyzovány podmínky tržního prostředí, konkurence, proces založení takového portálu a jeho údržby.
|
|
Podnikatelský plán pro internetový portál ArtBe
Klauserová, Barbora ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu nově vznikající společnosti ArtBe s.r.o. V rámci teoretické části je sledována otázka důležitosti a významu podnikatelského plánu pro firmy a podnikatele. Podrobněji se práce věnuje obecné struktuře podnikatelského plánu, na základě které je vyhotoven konkrétní podnikatelský plán v praktické části práce. ArtBe s.r.o. je společnost, jejíž hlavní činností je provoz internetového portálu zprostředkujícího prodej vybrané české a slovenské autorské tvorby. V rámci podnikatelského plánu jsou sledovány a zhodnocovány možnosti dalšího směřování a rozvoje společnosti.
|
| |
|
Analýza vzdělávacích portálů v ČR.
Kotrč, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na české e-learningové portály, které poskytují odkazy nebo přímo vytvářejí výukové kurzy na školení specialistů v oblasti informačních technologií. Cílem práce je vybrat takový e-learningový portál, jehož produkty jsou nejvhodnější pro školení IT specialistů. Výběr portálů byl proveden na základě analýzy a výběru podle stanovených kritérií. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána problematika e-learningu (definice pojmu e-learning, jeho historický vývoj, typy, výhody a nevýhody, využití, trendy, ...). Praktická část se sestává z nastavení kritérií e-learningového portálu, metody analýzy portálu podle těchto kritérií, výsledného zhodnocení a stanovení doporučení.
|
|
Podnikatelský plán - Informační portál pro zahraniční návštěvníky Prahy
Hrubý, Jan ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavit podnikatelský plán pro založení podniku nabízejícího služby internetového portálu pro zahraniční návštěvníky Prahy a tím ověřit uskutečnitelnost podnikatelského záměru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje a popisuje základní rozdělení internetového trhu, součásti online marketingu a jeho trendy a zejména význam a strukturu podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá samotným projektem, ke kterému je sestaven podnikatelský plán se všemi jeho náležitostmi. Je popsán podnikatelský záměr, definovány cíle podniku, provedeny analýzy trhu, zákazníků a konkurence, představena marketingová strategie a sestaven projektový plán realizace a finanční plán. Celý plán je závěrem hodnocen SWOT analýzou a analýzou rizik.
|
| |